whehehe, dat was idd vorig jaar zoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Start jij morgen eentje in SPT?
De meeste wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Gaan al die voertuigen uit de OP ook mee doen aan Le Dakar?
Volgens de OP gaan ze welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:32 schreef alsem het volgende:
ik zal eff vragen een de leider van het hutten rally team of ze dit jaar weer gaan
ik heb het over bob ten harkel, die komt uit het zelfde dorp als ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens de OP gaan ze wel
Maar fijn dat je even met je connecties patst
Als je de OP had gelezen, wist je dat hij niet meer bij het Hutten team zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:38 schreef alsem het volgende:
[..]
ik heb het over bob ten harkel, die komt uit het zelfde dorp als ik![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind vooral de Trucks het mooist in de Dakar rally
En geen trekker-opleggers meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:49 schreef MewBie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die grote 8x8's niet meer meedoen
![]()
Nog wat informatie van de site:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:14 schreef Baan1980 het volgende:
Zondag zullen er een aantal in Rotterdam aanwezig en probeer dan wat pics te schieten !!
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Das geen parijs-Dakar, das trucktrail.
Ik heb ze toen ik nog op de middelbare school zat, en dat is max 8 jaar geleden ook nog zien rijden in de Dakarquote:
Helemaal niet jammer. 'vroeger'was het gewon altijd een spannende strijd tussen de DAFs, de mercedes van Groine, de Unimogs, De LIazzen, de Tatra's en de Kamazzenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:52 schreef One_conundrum het volgende:
leuk speelgoed altijd, jammer dat die russen ook weer meegaan doen...
De Unimog dubbele cabine is van Fast & Speed en de Ginaf F2222 heeft dit jaar dienst gedaan bij MD-Trucks, nu heten ze "dutch team dakar" en zijn een stel motorcoureurs. De 2 trucks hebben als T5 meegedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet toevallig iemand van welk team die Unimog op de bovenste foto is? En de Ginaf F2222?
Hopen dat ze dit jaar meer luck hebben hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ben benieuwd wat de rooy komend jaar gaat laten zien...
hoop dat het ze nu allemaal wel mee zit, zo ook hans bekx....
nie nurmoal!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |