quote:
erg herkenbaar.quote:op donderdag 4 augustus 2005 16:49 schreef rietvaerder het volgende:
[..]
klopt helemaal!!!!!!!! op vakantie vind ik het ook zo leuk zonder pc. als ik dan thuis kom probeer ik het zo lang mogelijk te rekken dat ik weer achter de pc ga, puur omdat ik me dan veel leuker voel, maar op 1 of andere manier kruip ik er toch weer achter en is het weer een verloren zaak...
het idee van een verslaving is dat je juist in parijs de hele tijd aan je pc denkt, je niet kan wachten om erachter te zitten en niet kan genieten van parijs.quote:op donderdag 4 augustus 2005 16:46 schreef viking84 het volgende:
ik ken het. vorige week was ik in parijs en eerlijk waar: ik vond het zo heerlijk zonder pc. ik heb hem helaas nodig voor studie/werk. de meest radicale oplossing is om mijn pc weg te doen, maar dat verkrijg ik toch niet over m'n hart. ik denk dat ik na de vakantie afspraken ga maken met mezelf, zoals: alleen 's avonds van 19:00 tot 19:30 achter pc. alleen mail checken. en in het weekend er wat langer achter(afbouwen he
)
zo herkenbaar, behalve van hyves. op vakantie heb ik nauwelijks behoefte aan internet, maar tegelijk voel ik me wel vervreemd van de wereld omdat ik zo gewend ben om nieuws te checken. ik ben een beetje actualiteitenverslaafd denk ikquote:op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef urquhart het volgende:
ik ben ook niet verslaafd, op vakantie kan ik gemakkelijk twee weken zonder internet. echter thuis is het een ander verhaal, en ben ik altijd wel gehecht aan mijn rondje internet een paar keer op de dag.
ik heb ook een periode gehad dat ik helemaal into hyves was, en daar uren achter kon zitten waardoor ik via krabbels en foto's op de hoogte was van alle ontwikkelingen in het leven van vrienden, kennissen en daar weer vage kennissen van
hahaha dat heb ik nuquote:op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef urquhart het volgende:
ik heb ook een periode gehad dat ik helemaal into hyves was, en daar uren achter kon zitten waardoor ik via krabbels en foto's op de hoogte was van alle ontwikkelingen in het leven van vrienden, kennissen en daar weer vage kennissen van
ach ja, niet zo raar dat je wilt weten wat er is gebeurd in de wereld.quote:op woensdag 17 september 2008 23:27 schreef zero2nine het volgende:
[..]
zo herkenbaar, behalve van hyves. op vakantie heb ik nauwelijks behoefte aan internet, maar tegelijk voel ik me wel vervreemd van de wereld omdat ik zo gewend ben om nieuws te checken. ik ben een beetje actualiteitenverslaafd denk ik
dat was 4 jaar geleden dus.. nu ben ik niet meer verslaafdquote:op vrijdag 26 augustus 2005 21:01 schreef haaibaaike het volgende:
ik ben ook verslaafd eraanhet is moeilijk om van af te blijven.
maar vind het een leuke bezig heid de ''pc''ik zal een ramp vinden als ie kapot was
![]()
op vakantie vind ik het af en toe wel een fijne bezigheid. even bijpraten met wat mensen, even het nieuws lezen en vaak moet er ook gewerkt worden. dat laatste is natuurlijk wel irritant. ben je net aan het shoppen, gaat de mobiele telefoon weer en moet je weer achter de laptop om aan de slag te gaan. weleens dagen gehad dat ik hele dagen bezig moest zijn met allerlei rapportages en analyses.quote:op woensdag 22 juli 2009 21:45 schreef haaibaaike het volgende:
[..]
dat was 4 jaar geleden dus.. nu ben ik niet meer verslaafdals ik op vakantie ga dan mis ik hem niet..en dat is zo dat ik weg ben.
quote:op donderdag 4 augustus 2005 16:12 schreef rietvaerder het volgende:
volgens meerdere tests op het internet ben ik dus computer/internet verslaafd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |