abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:41:25 #76
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29453217
20 punten
pi_29453971
ik denk dat ik ook minder ga computeren.

wil eigenlijk weer verder met tekenen en schilderen. maar daar bij gebruik ik altijd muziek, en die staat op mn powerbook.

ik zet internet wel uit, dat zal vast een stuk schelen
pi_29455465
ik was redelijk verslaafd, maar sinds ik het huis uit ben (1 jaar geleden) van den haag naar groningen (dus ver van mn ouders) en ik aan een nieuwe studie begon, heb ik bijna geen tijd meer voor mn computer. ik zit er nog redelijk veel achter wel. misschien is het gene wat mij het meeste helpt mijn vriendin. die ken ik nu net een jaar. ik ging vaak laat naar bed maar ik wil nu vaak fit zijn en ik wil later met haar samenwonen en dan kan het echt niet dat ik zoveel achter mijn computer zit. ik zit wel weer in een lekkere situatie, want ik studeer informatica... maar dat is denk ik een ander verhaal.

ik denk dat het huis uit gaan een van de beste opties is (als je nog thuis woont).
pi_29455502
btw zorg ervoor dat je wat te doen hebt, ik heb nu een bijbaantje van 9-6 genomen zodat ik nieteens de hele dag kan computeren
pi_29456031
32 punten
pi_29456320
ik zit ook veel te veel achter de pc.. komt ook doordat ik het afgelopen jaar amper op school zat eigenlijk en gewoon te veel vrije tijd had . ik had alleen smorgens les en 1 dag vrij. (ondanks zoveel afwezig heb ik het diploma wel gehaald voordat iedereen gaat lopen piepen ).
savonds tijd vullen is niet zo'n probleem, maar overdag wel, iedereen zit op school of werkt.
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef snuwerd het volgende:
ik was redelijk verslaafd, maar sinds ik het huis uit ben (1 jaar geleden) van den haag naar groningen (dus ver van mn ouders) en ik aan een nieuwe studie begon, heb ik bijna geen tijd meer voor mn computer. ik zit er nog redelijk veel achter wel. misschien is het gene wat mij het meeste helpt mijn vriendin. die ken ik nu net een jaar. ik ging vaak laat naar bed maar ik wil nu vaak fit zijn en ik wil later met haar samenwonen en dan kan het echt niet dat ik zoveel achter mijn computer zit. ik zit wel weer in een lekkere situatie, want ik studeer informatica... maar dat is denk ik een ander verhaal.

ik denk dat het huis uit gaan een van de beste opties is (als je nog thuis woont).
* sport_life gaat over 2 weken verhuizen naar groningen, komt wel goed denk ik . beetje leuke studentenvereniging zoeken, weer veel sporten, leuke bijbaan, veel tijd aan school besteden etc.
pi_29456408
30 punten. valt me nog mee.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_29456630
22 punten.

had wel zoiets verwacht! .
  zondag 7 augustus 2005 @ 04:50:03 #84
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_29480867
praat er over met je vrienden, niet met mensen op fok... dat is toch weer dat internet opzoeken....
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_29487207
*valid heeft 21 punten. toch netjes.
pi_29492384
15 punten

ik vraag me af of deze test wel representatief is want ik vind mezelf best wel internet verslaafd.
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:13:32 #87
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29494990
38. de test vergde trouwens aardig wat van m'n attention span
Vampire Romance O+
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:49:38 #88
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29495869
28
ik had hoger verwacht
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29499361
word dit nu een opsom topic ofzo
pi_29753573
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 19:49 schreef martydekale het volgende:
19 punten, ik had meer verwacht.
20 punten.

een score tussen de 10 en de 20 punten duidt er op dat u het internet wellicht een handig medium vindt maar dat u het geen centrale plaats in uw leven toekent. misschien bent u wel eens langer doorgegaan met internetten dan u eigenlijk van plan was maar dit komt niet regelmatig voor en veroorzaakt geen problemen.

ik ben meer internetverslaafd dan jou martijn !
pi_29754404
19 punten, och..

wat een vragen trouwens. bij een algemeen psychologisch onderzoek krijg je ook dit soort vragen.

vooral over alcohol. ik had als resultaat bijna zoiets verwacht: "uit deze test is gebleken dat u weliswaar niet verslaafd bent aan internet maar wel aan drank"

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29803667
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 16:12 schreef rietvaerder het volgende:
nu is er zeer veel op het internet te lezen over de verslaving, maar er staat nergens waar je hulp kan krijgen er voor? ik kan het in elk geval niet vinden.
vooral doen ja... naar informatie op internet zoeken.. helemaal als je een internet verslaving hebt. cold turkey afkicken! trek eruit die stekker en kom niet leuren in een online forum. laat zien dat je geen watje bent. oh en ga je buurvrouw oid lastig vallen.
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
pi_29803789
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 12:09 schreef avotar het volgende:
tja.. toen ik eenmaal een vriendin kreeg was ik er snel van af.. misschien is dat een idee...
true .

heb wel 35 punten gescoord trouwens .
pi_29803793
ik heb vorig jaar wel 8 weken zonder internet gezeten ivm vakantie, en ben maar 3x naar een internetcafé geweest .
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:41:02 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_29803798
word lid van een sportclub
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:15:25 #96
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_29811958
20 punten. valt mee. wist niet wat ik ervan moest verwachten eigenlijk, internet wel vrij veel maar besteed genoeg tijd aan andere dingen.

op vakantie internet ik gewoon nooit, neem alleen laptop mee om foto's op te slaan. enige keer dat ik op vakantie een internetcafe ben binnen gelopen was om email te checken. (dag voor de vakantie!!! te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. )

hoe je er vanaf komt, zou het niet weten stephanneke. emigreren naar een land/plaats waar je geen aansluiting kan fixen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_29813344
kunnen de computerverslaafde mensen mij niet eens vertellen wat ze dan zoal doen? want ik verveel me altijd kapot op de pc.
pi_29813891
quote:
op zaterdag 20 augustus 2005 16:02 schreef illusions het volgende:
kunnen de computerverslaafde mensen mij niet eens vertellen wat ze dan zoal doen? want ik verveel me altijd kapot op de pc.
ik dus ook
pi_29813922
quote:
op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef hollander172 het volgende:
enige keer dat ik op vakantie een internetcafe ben binnen gelopen was om email te checken. (dag voor de vakantie!!! te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. )
zelfs dat doe ik niet op vakantie....... totaal geen behoefte aan. op vakantie mis ik het dus echt niet. maar zodra ik thuis kom verval ik altijd weer in het oude patroon
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:05:23 #100
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29815384
quote:
op zaterdag 20 augustus 2005 16:02 schreef illusions het volgende:
simulatie games bijvoorbeeld, daar gaat tijd in zitten. transport tycoon is zo'n tijdvreter vind ik, maar ook simcity4 bijvoorbeeld, de tijd vliegt dan gewoon voorbij als je zulke spellen speelt.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')