sponser jij mij?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 14:39 schreef supper het volgende:
op vakantie gaan(minimaal 2 weken, geen pc meenemen) , en daar maar 1 of 2x naar een internetcafe gaan
op vakantie gaan helpt inderdaad niks. het enige wat het doet is je laten beseffen dat je eigenlijk heel goed zonder internet kunt. maar zodra je thuis bent, begin je er weer aan, helaas.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 15:49 schreef rietvaerder het volgende:
ik ben pas nog 1,5 week op vakantie geweest.....
tomek, als je de op gelezen had, kon je daar lezen dat er juist erg veel over te lezen is.quote:op donderdag 4 augustus 2005 16:12 schreef rietvaerder het volgende:
nu is er zeer veel op het internet te lezen over de verslaving, maar er staat nergens waar je hulp kan krijgen er voor? ik kan het in elk geval niet vinden.
het is een complot!quote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef tomek het volgende:
waarom denk je dat er niks over op internet te vinden is
klopt helemaal! had er ook helemaal geen behoefte aan op vakantie... vond het dus zelfs leuker zonder pc. maar zodra je dan weer thuis komt kruip je erachter ja en begint het dagelijkse leven weerquote:op vrijdag 5 augustus 2005 16:39 schreef augustina het volgende:
[..]
op vakantie gaan helpt inderdaad niks. het enige wat het doet is je laten beseffen dat je eigenlijk heel goed zonder internet kunt. maar zodra je thuis bent, begin je er weer aan, helaas.
maar als je nou tegen jezelf zegt van: nee, ik ga nu even naar buiten en ik kom pas om 22:00 uur weer thuis. of je spreekt wat af met iemand en maakt die afspraak op tijden zodat je niet op internet kan wanneer je daar normaal wel op zou zitten? lukt dat dan niet, of hoe moeten we ons dat voorstellen?quote:op vrijdag 5 augustus 2005 20:29 schreef rietvaerder het volgende:
[..]
klopt helemaal! had er ook helemaal geen behoefte aan op vakantie... vond het dus zelfs leuker zonder pc. maar zodra je dan weer thuis komt kruip je erachter ja en begint het dagelijkse leven weer
i think we have a serious problem herequote:
en bedankt, nu herinner ik me ineens weer dat ik day of the tentacle nooit heb uitgespeeld. wilde net stoppen met computerenquote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:13 schreef tomek het volgende:
waarom denk je dat er niks over op internet te vinden is
gaam uitspelen dan, die game mag je niet missenquote:op vrijdag 5 augustus 2005 21:40 schreef zero2nine het volgende:
[..]
en bedankt, nu herinner ik me ineens weer dat ik day of the tentacle nooit heb uitgespeeld. wilde net stoppen met computeren![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |