quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:11 schreef Koewam het volgende:
Gewoon een paar keer nèt seksen, maar nèt niet... Na een paar keer is ze er aan gewend, en dan gaat het ècht geberuen
dat je me zat voert en dan keihard anaal neemt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:17 schreef daNpy het volgende:
He vet
Gewoon rustig aan doen, nergens druk op leggen.
Je kunt er vast wel met haar over praten (hoop ik).
Idd vragen wat haar beeld ervan is... is een goede tip
"Ik denk niet dat het zo'n goed idee is om het zonder condoom te doen, ook al ben je maagd."quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat je me zat voert en dan keihard anaal neemt.
Daarna draai je me om en neem je me snoeihard in me kut!
tja, wat doe je dan![]()
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Ik denk niet dat het zo'n goed idee is om het zonder condoom te doen, ook al ben je maagd."
Straks krijgt ze de slappe lach bij het aanzicht van jouw slappe was in een cellofaantjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:35 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Die condoom verpest de hele sfeer![]()
Lijkt me nou weer een beetje een dooddoenerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef Olafje het volgende:
Praat er eens over met haar, hoe ziet zij zichzelf ontmaagd worden.
En als ze dan zegt dat ze je klaar wil pijpen nadat je haar bruut anaal achterlangs genomen hebt, dan sta je helemaal vreemd te kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:41 schreef la-nina het volgende:
[..]
Lijkt me nou weer een beetje een dooddoener![]()
En, hoe had u het willen hebben?
.
Eerst samen een bad/douche nemen kan heel (ont)spannend zijn hoor, zeker als het de eerste keer is ......... En je doet het niet voor jezelf, je doet het voor haar!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:45 schreef Blanked het volgende:
Klinkt goed, thxOnder de douche is ook wel een optie, ik ben alleen meer iemand die in de ochtend douched en dan is het al te laat I guess
euheehehueheh, okquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
En als ze dan zegt dat ze je klaar wil pijpen nadat je haar bruut anaal achterlangs genomen hebt, dan sta je helemaal vreemd te kijken
Erover praten lijkt me ook lastig, vraag gewoon af en toe aan d'r of zequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:45 schreef Blanked het volgende:
Ff kijken:
- Haar eerst teasen (totdat ze de kleren van je lijf rukt)
- Leiding nemen (overigens niet al te veel, lijkt me nogal dreigend)
- Erover praten (makkelijker gezegd dan gedaan overigens, maar wel een goed punt)
"Vies? Nee, dat vind ik juist lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:46 schreef Robar het volgende:
[..]
En als ze dan zegt dat ze je klaar wil pijpen nadat je haar bruut anaal achterlangs genomen hebt, dan sta je helemaal vreemd te kijken
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:49 schreef Robar het volgende:
[..]
En je doet het niet voor jezelf, je doet het voor haar!
Uhm ik had het over het douchen, niet over de daadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja.!,
!,
!.
Goeie grap.
Wat die Nintendogast zegt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja.!,
!,
!.
Goeie grap.
Dat krijg je er nou van, 1 iemand vat je reactie verkeerd op en iedereen denkt dat je een mietje bentquote:
Gewoon, wat ze vraagt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat je me zat voert en dan keihard anaal neemt.
Daarna draai je me om en neem je me snoeihard in me kut!
tja, wat doe je dan![]()
Dan moet je duidelijker typen. Ik vatte het ook zo op als Nintendogast.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van, 1 iemand vat je reactie verkeerd op en iedereen denkt dat je een mietje bent
En als je daarmee klaar bent lekker achter in haar keel klaarkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:05 schreef -Dominator- het volgende:
Je moet haar zat voeren en keihard anaal nemen.
Daarna draai je haar om en neem je haar snoeihard in haar kut!
hey ze wil ontmaagd worden hey, niet dubbel liggen van het lachenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:52 schreef DarkDancer het volgende:
er is maar een manier om haar de nacht van haar leven te bezorgen...
dat is mijn lul lenen
En als ze dan na een tijdje uitgeput in je armen ligt:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:41 schreef la-nina het volgende:
[..]
Lijkt me nou weer een beetje een dooddoener![]()
En, hoe had u het willen hebben?
.
Inderdaad. Het kan onderhand wel hernoemd worden naar 'hoe niet ontmaagd te raken'.quote:
----> schelden tijdens sexquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef -Dominator- het volgende:
Gewoon een flesje glijmiddel op haar leegspuiten en mijn raad in het eerste bericht opvolgen.
Hard en diep RAMMEN!
En daarna deep throaten en in haar keel spuiten.
En als ze dan moet kokhalzen zeg je gewoon.
SLIKKEN HOER!!
Ik vind die van UpUpDownLeftRightABSelect wel strak hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:04 schreef der_weiss het volgende:
Hehe, m'n vriendin is ook maagd, dus ik denk, ik lees dit topic eens, lijkt me nuttig. Nou, dat valt dus ook wel weer mee
Niets gaat vanzelf in het leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:17 schreef star_gazer het volgende:
Rampetampen dus
OT:
Ik denk dat het vanzelf moet gebeuren: als de stemming er naar is zal het vanzelf gaan gebeuren. Wees dan alleen wel rustig en houd rekening met het feit dat zij niet 100% weet wat te verwachten. Dan zal het wel goedkomen
beetje hsp-er kan ontmaagden.quote:
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijker typen. Ik vatte het ook zo op als Nintendogast.
Neem 2 vrienden en een hond mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:01 schreef Blanked het volgende:
Mijn vraag is dus: hoe zorg ik ervoor dat ik haar op de beste manier mogelijk ontmaagd?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:33 schreef Bas028 het volgende:
zolang je er maar een uitgebried verslag van post....
Wat heb je de eerste keren niet goed gedaan dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:01 schreef Blanked het volgende:
Ik heb al eerder meisjes ontmaagd, maar nog nooit op een manier waar ik achteraf trots op was. Meestal was de meid zo ongelooflijk zenuwachtig dat het totaal misliep. Later kwam het dan wel weer goed opzich, maar dit keer liever gelijk goed. Ik wil dat ze de nacht van haar leven heeft (voor zover dat mogelijk is, moet je relatief zien).
Pauperquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:05 schreef -Dominator- het volgende:
Je moet haar zat voeren en keihard anaal nemen.
Daarna draai je haar om en neem je haar snoeihard in haar kut!
(Y) Gewoon langzaamaan - je hebt nog tijd genoeg waarin het wel 'tot het gaatje gaat'! Niks overhaasten; ze kan het maar 1x kwijtraken. Die ene keer is voor haar heel bijzonder en het zou vervelend zijn als het verkeerd uitpakt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:36 schreef Blanked het volgende:
Zo, eerste stap is gezet. Beetje aan elkaar gefrunnikt, meer niet. Ik voelde haar hand wel wat naar beneden glijden, dus dat deed ik ook en toen pakte ze toch even m'n arm beetHet is ook wel eng denk ik als je dit nog nooit gedaan hebt als vrouw. Volgend weekend misschien wel meer....
top van je manquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:50 schreef Blanked het volgende:
Nuh precies, ik heb geen haast met d'r hoor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef JMrules het volgende:
TS had al lang een einde kunnen maken aan die belachelijke maagdenzooi door gewoon te neuken en in slaap te vallen, is ze gelijk van de illusie af dat het ooit nog wel wat wordt met hem want zeg nou zelf..... hoe kun je haar nou je "vriendin" noemen als ze nog maagd is
![]()
![]()
![]()
MaagdenBen reeel, geef haar een vibo en zeg "Ga jezelf maar nemen want ik doe het niet met maagden" Steek in de tussentijd een dikke joint op en ga liggen zappen. Is in ieder geval het ijs gebroken en heeft TS alsnog een goede avond gehad
![]()
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:19 schreef Sessy het volgende:
Toen ik ontmaagd werd wilde het eerst niet lukken omdat het gigantisch pijn deed ondanks glijmiddel en zo en zo kwamen we dus niet echter verder, toen heeft iemand de tip gegeven dat hij op z'n rug moest gaan liggen en ik erbovenop moest gaan zitten en zelf z'n lul erin moest steken en er rustig op gaan zitten. It did the trick. Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen de goede methode is maar jezelf pijn doen is op de een of andere manier minder "traumatisch" dan dat iemand anders je pijn doet en ueberhaupt als je zelf bepaalt hoe en hoe snel ben je ontspannen en doet 't veeeeeeeeel minder pijn.
Ook leuk... Ben je bang dat het pijn doet ? Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef JMrules het volgende:
TS had al lang een einde kunnen maken aan die belachelijke maagdenzooi door gewoon te neuken en in slaap te vallen, is ze gelijk van de illusie af dat het ooit nog wel wat wordt met hem want zeg nou zelf..... hoe kun je haar nou je "vriendin" noemen als ze nog maagd is
![]()
![]()
![]()
MaagdenBen reeel, geef haar een vibo en zeg "Ga jezelf maar nemen want ik doe het niet met maagden" Steek in de tussentijd een dikke joint op en ga liggen zappen. Is in ieder geval het ijs gebroken en heeft TS alsnog een goede avond gehad
![]()
Oww TS: Mocht je je afvragen waarom nou uitgerekend JIJ altijd maagden treft: Je moet ook vriendinnetjes niet zoeken in de leeftijdscategorie <11 jaar![]()
Offtopic: Dit was allemaal maar onzin (maar wel leuk om te schrijven) Stel haar op haar gemak, voos een beetje, drink een wijntje en doe het op haar manier....
16 jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:29 schreef FremantleDockers het volgende:
Tijdens je eerste keer een dildo binnen geschoven krijgen is wellicht niet de ultieme romantische fantasie van 16-jarige meisjes...
Maagdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:22 schreef -Dominator- het volgende:
Gewoon een flesje glijmiddel op haar leegspuiten en mijn raad in het eerste bericht opvolgen.
Hard en diep RAMMEN!
En daarna deep throaten en in haar keel spuiten.
En als ze dan moet kokhalzen zeg je gewoon.
SLIKKEN HOER!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |