Als ik bezig ben en iemand zegt "klootzak!" tegen mij dan roep ik ook altijd "oehh"en pak ik een hamer en sla mezelf daar keihard mee tegen mn kop.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef Brunette het volgende:
als ik voor de grap zeg dat ze een ''klootzak'' zijn ofso. Meestal krijg je zo'n reactie terug van : ''Oehh.''![]()
Tis ook heel geil als hij scheldt, terwijl hij aan je haren trekt of je een tik op je billen geeftquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben het met je eens.
ik hou er van vrouwen te vernederen tijdens de sex, al houden zij daar meestal niet zo van.
favorieten zijn: "godverdomme!" en "slet!"
Die hamer is mijn ''figuurlijke'' reactie, omdat ik het vrij raar vind.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik bezig ben en iemand zegt "klootzak!" tegen mij dan roep ik ook altijd "oehh"en pak ik een hamer en sla mezelf daar keihard mee tegen mn kop.
Heel normaal (en geil bovendien).
Ow.....dan ben ik zeker de enige die dat lekker vind.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:16 schreef Brunette het volgende:
[..]
Die hamer is mijn ''figuurlijke'' reactie, omdat ik het vrij raar vind.
Of probeer jij grappig te zijn![]()
Ik wil je best met een hamer slaan hoor, klootzakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow.....dan ben ik zeker de enige die dat lekker vind.
Oehh!!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik wil je best met een hamer slaan hoor, klootzak![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:28 schreef mighty_myte het volgende:
Maar Brunette, je hebt sinds kort een vriend die dat ook wel leuk vind ofzo?
ook goed te doen is de hals van het meisje vastpakken (niet knijpen), dan wat schelden enquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:37 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Hij stond er in het begin wel van op te kijken, want zijn vorige vriendinnen vonden dat niet al te geweldig:{
Dat schelden doen we ook niet de hele tijd hoor, alleen als het erg heftig wordt![]()
En in ons geval worden we daar alleen maar geiler van.
Echt iets om aan te raden![]()
Dus beste mensen, scheld je de huid van je partner vol![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:48 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ook goed te doen is de hals van het meisje vastpakken (niet knijpen), dan wat schelden en
ondertussen strak in de ogen kijken.![]()
Dank je!quote:
slet!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:58 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
En dan de jongen in zijn gezicht slaan en terugschelden.![]()
En dat is dan juist wel weer leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:21 schreef in-limboy het volgende:
En dan je penis in haar gezicht sl... oh sorry, ik hoor hier niet. Niets voor mij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |