quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat je met photoshop wel allemaal niet kan doen he?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:11 schreef coz het volgende:
gelukkig hebben we het allebei nog niet ondersteund met bewijsmateriaal![]()
na u
Dat filmpje was ook in de discovery op National Geographic, waar de maker van het filmpje uitlegde hoe hij het gemaakt had.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef coz het volgende:
en neeen , in die tijd was photoshop nog niet bekend bij het publiek , en het filmpje is al onderzocht , schijnt nog geen bewezen hoax te zijn
tnx sebastiaan , je bent me voor![]()
Heb je een bron?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het filmpje is gemaakt door een 2-tal reclame makers... Op een ochtend zag 1 van de personen op weg...
Ja, dat was op de docu op Nat. Geographic vorige week.quote:
Helemaal niet zo vreemd. Het gebeurt 's nachts, dus als ze niet betrapt worden en de cirkel niet claimen, kom je er niet snel achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:23 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Raar dat er ieder jaar tientallen zo niet honderden graancirkels gemaakt worden en dat ze degene die het maken nooit weten te pakken... vind ik wel erg vreemd
Ik kan natuurlijk altijd gaan zoeken (het was een docu die ik een tijd terug gezien heb (niet NGC)) maar dat kun je dan zelf ook...quote:Heb je een bron?
ik had namelijk een paar jaar geleden een heel uitgebreid verhaal gelezen van iemand die het frame per frame had onderzocht ... binnenkort eens zoeken dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat was op de docu op Nat. Geographic vorige week.
Het is natuurlijk wel altijd de vraag of degenen die zeggen dat ze dat filmpje gemaakt hebben, ook echt diegenen zijn. Heel erg diepgaand was de documentaire namelijk niet op een aantal punten.
dit filmpje is echt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Hier een videofragment over het ontstaan van een graancirkel... http://www.leiden12.nl/UFOs.avi
let ook op dat het tegenwoordig veel mkkelijker is om van dat filmpje met bollen een versie te maken dat het veld er al zit en er geen bollen zijn dan vroeger andersomquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat was op de docu op Nat. Geographic vorige week.
Het is natuurlijk wel altijd de vraag of degenen die zeggen dat ze dat filmpje gemaakt hebben, ook echt diegenen zijn. Heel erg diepgaand was de documentaire namelijk niet op een aantal punten.
Dat verwachtte ik eigenlijk ook al aangezien ik geen enkele cirkel onderzoeker naar die film heb horen verwijzen. Ook komt het totaal niet overeen met getuigenverklaringen van mensen die cirkels hebben zien ontstaan.quote:Het filmpje is gemaakt door een 2-tal reclame makers... Op een ochtend zag 1 van de personen op weg...
offtopic: goeie nickquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:03 schreef Merovingian. het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik eigenlijk ook al aangezien ik geen enkele cirkel onderzoeker naar die film heb horen verwijzen. Ook komt het totaal niet overeen met getuigenverklaringen van mensen die cirkels hebben zien ontstaan.
Ben te lui om even te zoeken. Geloof het wel.
Nou kun je wel zo stellig zeggen dat het echt is, maar op NGC hadden ze de maker aan het woord en die beweerde van niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:03 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
dit filmpje is echt.
had het lang geleden hier nog voorbij zien komen en wist dat het echt is..maar dat mag je niet zeggen he dus dan zeg ik maar dat ik geloof dat het echt is.
ik heb ook wel eens een ander filmpje gezien over hoe deze lichtbolletjes een graancirkel maken, dit filmpje duurde wat langer.
er was een kerel met een camcorder of zo die dit filmde. (schattig he) en deze lichtbollen verdwenen weer.
was erg interessant om te zien.
misschien dat iemand dat filmpje nog ergens heeft in zijn/haar archiefjes.. ik had het nl hier op truth gezien.
de verhalen dat het nep is, geloof ik dus niet, laat maar eens zien dan dat het nep is..
en die discoverychannel en ngc zijn gewoon gecontroleerde (flut)zenders..dat weet u toch wel?
en al weet u dat niet dan weet u het nu.![]()
goh en jij geloofd dat dan meteen omdat die meneer het zegt...wie zegt mij dat het de 'echte' maker is? laat eens even zien dan hoe hij dit doet..dat kan je niet dus je praat gewoon anderen na..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:33 schreef Wombcat het volgende:
Nou kun je wel zo stellig zeggen dat het echt is, maar op NGC hadden ze de maker aan het woord en die beweerde van niet.
fijn voor je..ik blijf erbij dat het gecontroleerde FLUTZOOI zenders zijn..disusieren heb ik geen zin in..ik geloof niet in bronnetjes of zogenaamde feiten van anderen die het tegendeel beweren ..je wordt in de maling genomen waar je bij staat alleen heb je het niet door.quote:En dat Discovery en NGC flutzenders zijn die gecontroleerd worden, is een drogreden van hier tot Tokyo.
andere kant van een leugen bedoel je..het zal wel.quote:Er zijn namelijk ook wel een docu's te zien op die zenders die de andere kant belichten.
als het dan een hoax is zijn ze wel lekker simpel bezig vind je niet? maak dan een goeie aanneembare hoax..quote:Als je het filmpje nu zelf bekijkt, zit er in het begin al iets erg onlogisch. De bollen worden namelijk niet gevolgd, maar de camera blijft precies gericht op de plek waar de graancirkel gaat komen. Normaal gesproken zou je eerst die bollen volgen, en pas als de graancirkel verschijnt je daar op focussen.
Dus je gelooft alleen maar feiten en meningen die jouw denkbeelden ondersteunen. Da's lekker objectief.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef JoZzephus het volgende:
fijn voor je..ik blijf erbij dat het gecontroleerde FLUTZOOI zenders zijn..disusieren heb ik geen zin in..ik geloof niet in bronnetjes of zogenaamde feiten van anderen die het tegendeel beweren ..je wordt in de maling genomen waar je bij staat alleen heb je het niet door.
(correctie)..nee, niet op de manier hoe jij dit hierboven steld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus je gelooft alleen maar feiten en meningen die jouw denkbeelden ondersteunen.
net zoals jij objectief je mening geeft.quote:Da's lekker objectief.
Eerlijk gezegd denk ik dan dat je te graag wilt dat dit echt is...quote:en misschien is dit wel een echt filmpje alleen zijn de lichtbolletjes later gemanipuleerd of zelfgemaakt door een of ander smartassje, dat zou ook kunnen..wat denk je dan?
Ik denk (te weten) dat jij fout zit, al geloof (weet) ik dat die film nep is.quote:Ik denk (te weten) dat die graancirkels gewoon door mensen gemaakt worden (allemaal)
De eerste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:12 schreef Merovingian. het volgende:
Zeg W., ik vraag me nou al een tijdje af heh...
Zit ik bij dat plaatje van jouw nou tegen tieten of tegen een bilspleet aan te kijken? Volgens mij het eerste maar ik heb telkens zo'n naar gevoel dat ik naar het laatste zit te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |