dat kloptquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Haha!
Ik ben zo'n lul die om zn eigen grappen nog het hardste lacht.
Dorre sneeën van 30. Die geilen toch juist op Kluun? Ik zou de gok wagen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:47 schreef PLAE@ het volgende:
Is het wat als cadeau voor een doorsnee () vrouw van 30?
Nee. Doorsnee. Altijd verkeerd. Pejoratief van middelmaat. Het is al erg genoeg dat mensen aan middelmaat lijden, maar moet je ze dan ook middelmatige geschenken aanbieden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef PLAE@ het volgende:
Het is een leuke vrouw daar niet van maar niet op een bepaalde manier uitgesproken.
Leest vrij veel...misschien dit zelfs al gelezen maarja die gok waag ik.
Kan wel met een doorsnee roman aankomen maar dat vind ik ook niet wat.
Je weet wat je te doen staat op de eerste mooie zomeravond.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
Dit is gewoon een verkapt doorsnee-romannetje.
Nou ja, dat vind ik dan weer verspilling. Je kan ze beter gebruiken om de barbecue aan te maken,- dat scheelt toch weer een hoop wasbenzine en daarvan kunnen we niet genoeg hebben in de wereld!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee. Doorsnee. Altijd verkeerd. Pejoratief van middelmaat. Het is al erg genoeg dat mensen aan middelmaat lijden, maar moet je ze dan ook middelmatige geschenken aanbieden?
Middelmatige boeken horen op de barbecue. Ná het vlees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |