En godverdomme zeggen doe je ook niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef JAM het volgende:
Nee, het spijt me, maar ik kan niet delen in jullie lofzang. Ik heb het niet gelezen, maar kan het dan ook niet over mijn hart krijgen om een boek te lezen dan 'Joe Speedboot' heet. Het zal allemaal heel leuk en aardig en verfrissend en leuk en aardig en verfrissend en wat dan ook zijn, maar het blijft 'Joe Speedboot'. Zo noem je een boek niet, godverdomme.
Je hebt helemaal gelijk, net als die andere belachelijke namen, dat kan nooit wat zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef JAM het volgende:
Nee, het spijt me, maar ik kan niet delen in jullie lofzang. Ik heb het niet gelezen, maar kan het dan ook niet over mijn hart krijgen om een boek te lezen dan 'Joe Speedboot' heet. Het zal allemaal heel leuk en aardig en verfrissend en leuk en aardig en verfrissend en wat dan ook zijn, maar het blijft 'Joe Speedboot'. Zo noem je een boek niet, godverdomme.
Ik ben het helemaal met je eens, maar het is écht een goed boek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:57 schreef JAM het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En, heb je Joe Speedboot gelezen?
Zojuist was Joost Conijn te gast bij Matthijs van Nieuwkerk. Ik wist niet dat hij model had gestaan voor Joe. Maar inderdaad, het is precies hoe ik me Joe voorgesteld had: Brad Pitt met een vleugje Robert Redford.
[afbeelding]
Daar heb ik een bloedhekel aan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Frollo het volgende:
Geef mij maar sympathieke losers, mensen die wel willen maar niet kunnen, of zelfs niet eens willen. Die begrijp ik tenminste.
Het verhaal zit juist heel knap in elkaar. Ik moest bij vlagen denken aan Irving, die weet hoe hij een verhaal moet vertellen. Veel Nederlandse schrijvers zijn te beroerd om daarbij stil te staan. Die denken dat je er met een thema en unieke schrijfstijl wel komt. Ik wil óók een goed verhaal.quote:Rommelig, rommelig.
Onbegrijpelijk. Het boek leest juist zo makkelijk weg.quote:En het begin was ook al zo rommelig; ik heb twee weken over de eerste vijftien pagina's gedaan. Al met al geen bijster goed boek dus, met tussen het onaantrekkelijke begin en het vervelende einde hooguit enkele leuke gebeurtenissen.
Op Balkenende gestemt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:50 schreef Frollo het volgende:
Geef mij maar sympathieke losers, mensen die wel willen maar niet kunnen, of zelfs niet eens willen. Die begrijp ik tenminste.
Ah, ik dacht dat je het zo bedoelde dat je losers sympatiek vond.quote:
Het goede voornemen dat ik wél nakom, dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ik ben inmiddels wel 7 kilo afgevallen.
Hij is inderdaad wel een type wat ik me er bij had voorgesteldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En, heb je Joe Speedboot gelezen?
Zojuist was Joost Conijn te gast bij Matthijs van Nieuwkerk. Ik wist niet dat hij model had gestaan voor Joe. Maar inderdaad, het is precies hoe ik me Joe voorgesteld had: Brad Pitt met een vleugje Robert Redford.
[afbeelding]
Dat weet ik niet. Ben de laatste jaren te weinig aan boeken (niet studieboeken danquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het zo'n boek dat je gelezen moet hebben, du_ke?
Dat gaat te ver denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of gaat dat te ver?
Deja vu..quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tim Krabbé sprak vandaag bevlogen over 'n Japanse schrijver, bij DWDD...
Gezien?
quote:De documentaire 'Dinner with Murakami', over de door Krabbé bewonderde Japanse schrijver Murakami, wordt aanstaande zondag 4 maart uitgezonden om 19.00 uur op Nederland 2 in 'Het uur van de wolf'.
Ik dacht dat het een grapje was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het goede voornemen dat ik wél nakom, dus.
Dat JAM hem graag leest weerhoudt me ervan een poging te wagen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tim Krabbé sprak vandaag bevlogen over 'n Japanse schrijver, bij DWDD...
Gezien?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Dat JAM hem graag leest weerhoudt me ervan een poging te wagen.
de Bob Evers Serie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:40 schreef Grachus het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog meer lezerstips, als je dit boek ook leuk vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |