Ga even heel snel wegquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Dick? Onze poetshomo?
Hey Yoppie! Lang niet gezien, hoe is het?quote:
Dat is mijn schuld, denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:09 schreef Waxxer het volgende:
Waarom kom ik in de AH zés homo's tegen? En in al die járén bij de Konmar bijna geen?
Of de schuld van de notenrijst!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is mijn schuld, denk ik..
Hoe weet je dat ze homo waren?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:09 schreef Waxxer het volgende:
Waarom kom ik in de AH zés homo's tegen? En in al die járén bij de Konmar bijna geen?
Goede vraag die je daar stelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze homo waren?
*schieuwnierig*
Ja, maar zo vind je natuurlijk nooit een leuk neuk-vriendje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:33 schreef Waxxer het volgende:
Maar qua AH, het was bijna absurd!En er zijn van die momenten dat je mij niet wil tegenkomen. Of ja, dat ik zelf niemand wil tegenkomen en dan ff ff ff doe wat ik moet doen. En dat is als ik in de supermarkt ben, of door de stad loop met een doel... en ga zo maar door. Dus ik mijd de homo's wel.
.
Ik pik nooit iets op uit bosjes, van het net of laat staan de supermarkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar zo vind je natuurlijk nooit een leuk neuk-vriendje..
Waar haal je dan je grote liefde vandaan? De MacDrive?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik pik nooit iets op uit bosjes, van het net of laat staan de supermarkt..
Die Anthony is best leuk eigenlijk welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alle hetero's zijn eruit gestemd i/d UK..en sowieso waren 4v/d 6 nicht..volgens mij
Van één of andere brug in Praag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar haal je dan je grote liefde vandaan? De MacDrive?.
Oh... Nou ja, als je het maar veilig doet hè. Want voor je het weet heb je iets druipends te pakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van één of andere brug in Praag..
Da's het leukste om naar te kijken natuurlijk. Van die homo's die voor hetero doorgaan, krijgt niemand het warm (op tv).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die Anthony is best leuk eigenlijk wel
Maar eigenlijk zijn het een stelletje valse nichten
Van élk schatje een ander wratje.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Nou ja, als je het maar veilig doet hè. Want voor je het weet heb je iets druipends te pakken..
Nou ja, die Anthony mag best wel eens langskomen hoor. Die is nog het minst nichterig van allemaal lijkt me. Maar goed, ik heb pas 1 aflevering gezienquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's het leukste om naar te kijken natuurlijk. Van die homo's die voor hetero doorgaan, krijgt niemand het warm (op tv).
Jaja. Van elke nacht een andere klacht. Voor elke knul een druipende lul. Voor elk blondje een genitaal wondje. Van elke sukkel een andere pukkel. Voor elke date een pijnlijke reet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van élk schatje een ander wratje.
We zien mekaar op de parking, goos!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja. Van elke nacht een andere klacht. Voor elke knul een druipende lul. Voor elk blondje een genitaal wondje. Van elke sukkel een andere pukkel. Voor elke date een pijnlijke reet..
Ik ga maar wat anders doen, geloof ik..
Handig hé? Dat scheelt je een half uurtje irriteren bij de phonehouse.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
Goedenavond meneer, u spreekt met T-mobile.
Ik bel u omdat uw contract binnenkort, op 29 september, afloopt en u bent een goede klant van ons, dus ik wil u een aabod doen. Heeft u eventueel interesse?
Ik: Nou, misschien, kan ik de K750i dan krijgen?
Dat kan, dat kost dan 25 euro extra, en dan wordt het contract voor 1 jaar verlengd
Ik: hardstikke bedankt!
Ik kan altijd binnen 8 dagen na ontvangst van het contract nog annulerenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Handig hé? Dat scheelt je een half uurtje irriteren bij de phonehouse.
Och een nieuwe telefooon voor ¤25,- met een abbo wat je toch wel verlengd had.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan altijd binnen 8 dagen na ontvangst van het contract nog annuleren
Ik zat te overwegen naar vodafone te gaan.. maar ben luiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och een nieuwe telefooon voor ¤25,- met een abbo wat je toch wel verlengd had.
Met overstappen raak je wel een hoop ongewenste scharrels kwijt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zat te overwegen naar vodafone te gaan.. maar ben lui. Als ze dan bellen of ik wil verlengen dan kies ik de makkelijkste optie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Binnenkort kan iedereen eindelijk plassen met zicht op de bergen. Alleszins vanaf 2007 in Australië. Onder het motto "Loo with a View" wordt op de Kosciuszkoberg een toilet "voor alle weersomstandigheden" gebouwd. Ingenieurs voorzien een sceptische tank die het zes maanden zonder onderhoud kan uithouden. |
Nummerbehoud?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met overstappen raak je wel een hoop ongewenste scharrels kwijt.
Hoe laat ging je dan naar bed? Je had toch nachtdienst? Dan maakt het niet uit...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:28 schreef keizerpinguin het volgende:
hallo ....ppffff werd pas om kwart over 8 wakker wat een ramp![]()
om half 10 maar meestal kom ik er tegen 5 uit dan kan ik nog ff wakker worden en op mijn gemak bla bla en nu moet ik zo al weer naar mijn werk vreselijk heel de week gaat aan me voor bij lijkt wel of ik in het ziekenhuis woonquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe laat ging je dan naar bed? Je had toch nachtdienst? Dan maakt het niet uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |