quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:Dat is op zich geen reden om je hoofddoek af te doen. Zo'n hoofddoekje heeft ook een functie. Het dient ter bescherming van de blikken van een man. De wulpsheid van het blote lichaam, bijv. benen of het gezicht en dan in het bijzonder de wangen en de mond winden de man op. Ze vertellen een boodschap aan de mannen. Het mannenhart gaat sneller kloppen en de het bloed raast door de aderen van de Moslim. Het ' LID ' is klaar om te penetreren.
Hoe verklaar jij dan dat Westerse mannen hier geen, of veel minder last van hebben?
Gewoon, omdat ze opgegroeid zijn met meisjes en vrouwen die volgens westerse normen gekleed gaan.
Als Moslims van jongsaf geconfronteerd worden met vrouwen met lang, los haar, blote armen, kortere rokken enz..... dan verliest die hoofddoek sowieso helemaal deze functie.
Daarbij beschermt die hoofddoek niet echt. Ik denk dat een moslima die in een strak broekje, naveltruitje, make-up rondloopt, maar met hoofddoek, net zo makkelijk doelwit kan zijn van een verkrachter, dan een gewone Nederlandse meid.
Wat betreft de Imam uit de openingspost, heb ik ook wel een beetje een dubbel gevoel bij.
Er zijn hier op fok talloze discussies geweest over verkrachtingen. Dat meisjes die zich ernaar kleden erom vragen. Vooral Moslims zijn deze mening toegedaan.
Maar nu het gaat om de hoofddoekjes is dat natuurlijk onzin.
Echter ben ik van mening dat dit geen reden moet zijn om die hoofddoek maar af te zetten. Nooit zwichten voor geweld. Net zo goed mogen Westerse meiden zich sexy kleden als ze willen, verkrachting blijft evengoed fout.