Je hoort je muziek niet? Zit de stekker wel in het apparaat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik hoor mijn muziek niet
die ene cd van Ilse draai ik trouwens helemaal af he
geweldig![]()
Dunnoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:11 schreef Angel-Eyez het volgende:
waar is jackson?
begon het net gezellig te vinden
Beetje voorbarig na 2 minuten eigen posts hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
damn... dooT
ik moet de radio heel hard zetten wil ik wat horen, maar daar zullen mijn buren niet blij mee zijn op dit tijdstipquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:13 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je hoort je muziek niet? Zit de stekker wel in het apparaat?
GoodieThat's what it's for
uhmm gewoon wat ongeduldig misschien?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Khalein het volgende:
[..]
Beetje voorbarig na 2 minuten eigen posts he
Voor je volgende verjaardag dan toch maar een wireless headset?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik moet de radio heel hard zetten wil ik wat horen, maar daar zullen mijn buren niet blij mee zijn op dit tijdstip![]()
ik ben je eeuwig dankbaar![]()
ja ik ga ook zo maffen.. morgen weer fris en fruitig enzo...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:14 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dunno'k Blijf hier ook niet lang meer btw
Moet straks weer aan de oefeningetjes hæ
Daar heb ik patent op hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
uhmm gewoon wat ongeduldig misschien?
De grap die ze op de fruitveiling niet meer willen horenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik ga ook zo maffen.. morgen weer fris en fruitig enzo...![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef Khalein het volgende:
[..]
Voor je volgende verjaardag dan toch maar een wireless headset?
Zeg dan gewoon dat ik best keigoed benquote:
ok ok.. weet mijn plaats alweerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:17 schreef Khalein het volgende:
[..]
Daar heb ik patent op heJij bent lief, klein en schattig, da's jouw taak
uhm niet echt geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
Doen jullie aan kerst of sinterklaas?
Wij doen aan zoveelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
Doen jullie aan kerst of sinterklaas?
Ongetwijfeld, PS, ongetwijfeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
Zeg dan gewoon dat ik best keigoed ben
Trusten en sweet dreams jacksonquote:
HET is er weer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja was ineens wel iemand op dat k*t programma![]()
Waarom twijfel ik aan je woorden?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
elkaar tegenspreken heeft geen zin
![]()
Wordt er aan mijn oprechtheid getwijfeld?quote:
Het ligt niet aan mijquote:
Lichtelijk iigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef Khalein het volgende:
[..]
Wordt er aan mijn oprechtheid getwijfeld?
wat in dit geval niet eens zo'n rare gedachte is natuurlijk![]()
![]()
Voorts ook bekend onder de veelzeggende benoeming: "Splutquote:
U voelt zich aangesproken?quote:
Weer die twijfelquote:
Ik noem geen verantwoordelijken bij naam. Ik claim relatieve onschuld in dezequote:
hmmz die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:27 schreef Khalein het volgende:
[..]
Voorts ook bekend onder de veelzeggende benoeming: "Splut"
je wast je handen in onschuld huh??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik noem geen verantwoordelijken bij naam. Ik claim relatieve onschuld in deze
sweet dreamsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:30 schreef Khalein het volgende:
Ohwja, therapie, ik moet nog even slapen
Een goede nacht, vrouwvolk, en straks een goede reis en fijne voortzettingCiao for now
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |