Hij draait hier nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:34 schreef rena het volgende:
Ik ga straks naar Charlie and the Chocolate FactoryIemand hem al gezien?
Hij draait in Pathe de Kuip!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hij draait hier niet
Syrena: heeftie het oor al uitgepoept? Zou toch even de DA bellen met hoe en wat hoor. Voor de zekerheid. Dit soort dingen kunnen heel fout aflopen.
quote:
Het was een nieuwe dierenarts, veeeeeeel oefenen nog dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:32 schreef Uhmmie het volgende:
hm daar zou ik niet tegen kunnen hoor
dierenarts die niet kan prikken
helaas is dat 1 van de dingen die ik zelf ook niet kan :/
al zou ik het onder supervisie nog wel durven doen denk ik
heel moeilijk is het niet bij katten
(en wel ervaring met zelf hechten en andere enge dingen.. dus dan durf je steeds meer vrees ik)
Ja raar is dat he die dierenarts angst, want die zijn (meestal) hardstikke vriendelijk/lief naar de dieren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:56 schreef Uhmmie het volgende:
mja..het zijn stoere beestjes
vooral als ze niet willen.. moet je daar toch wel even moeite voor doen
maar ik geloof dat het met dit rotje duitse dogdus wel goed gaat voorlopig
hopen dat het zo blijft he
beesten kunnen zo ineens heel erg anti-dierenarts worden.. dus vrees dat je vaker mee zal moeten
maar wel lekker dat je buuf er ook eentje heeft dan.. want dan kanje nog eens op elkaar terugvallen
Zeker is dat fijn, er is altijd wel een assistente natuurlijk, maja die is ook onbekend voor het beestje, dus is beter als je gewoon een bekende meeneemt, die het dier ook kent, anders sta je zo te klungelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:12 schreef Uhmmie het volgende:
nouja.. het is gewoon fijn als je iemand heb waarje dat mee kan doen
dieren zijn niet altijd even makkelijk in onbekende handen
en hte is fijn als je dat gwoon altijd met dezelfde persoon kan doen
fijn voor hond.. en fijn voor jou wnat je raakt toch op elkaar ingespeeld
zo hielp ik een vriend altijd met zn slangen.. en hij mij met mijn huisdieren als er wat was
erg prettig
nu wonen we nogal ver uit elkaar.. en blijft het meestal bij overleg per mail/irc
en zal ik een ander slachtoffer moeten vinden voor ritjes dierenarts
maar met wup gaat het nu gewoon goed bij de dierenarts.. deze is kennelijk niet eng
en abby is gewoon hondsbrutaal.. oo bij de dierenarts.. enige kunst is om die stil te laten zitten op tafel
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:33 schreef Spindizzy het volgende:
Ukkie heeft een chlamydia-infectie en flink ontstoken tandvlees. Oogje moet 6 keer per dag gezalfd (arme Taak zijn slagaders) en voor zijn bekje heeft hij AB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |