abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29566471
Kan die "loze ruimte" niet gewoon opgelost worden met hoekkastjes met van die draairekjes erin? Die hebben wij voor de pannen en boven voor het broodbeleg enzo Dan heb je toch je hele hoek benut.
pi_29566621
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zoals beloofd

[afbeelding]

En onze messenset

[afbeelding]
Wow zeg!
pi_29566890
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef ondeugend het volgende:
Mijn keuken met orginele items uit 1922.....

[[url=http://img208.imageshack.us/img208/9750/keuken10ws.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img208.imageshack.us/img208/1782/schouw2lf.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img208.imageshack.us/img208/2410/vitrinekast7jr.th.jpg]afbeelding][/URL]

Koelkast staat in de bijkeuken omdat die er niet in past.

Zo en nu pannekoeken bakken.
Mooi!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:33:12 #79
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_29568933
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Kan die "loze ruimte" niet gewoon opgelost worden met hoekkastjes met van die draairekjes erin? Die hebben wij voor de pannen en boven voor het broodbeleg enzo Dan heb je toch je hele hoek benut.
Die kasten zijn onder dus niet zo diep. Ik durf te wedden dat jullie achter die draaiplateau's ook gewoon loze ruimte hebben. Die draaibodems zijn inderdaad wel erg handig, je hebt ze ook wel met legplanken, maar dat is niet praktisch inderdaad.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_29617509
Wat een ontzettend mooie keukens!
Zodra ik een keuken heb voor mezelf alleen, post ik 'm ook wel. Tot die tijd geil ik wel op die van de andere users.
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:53:31 #81
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_29618232
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef Annemiek78 het volgende:

[..]

Klopt Dutch mamma. Die hoekkasten zijn 90 breed en die staan met een stelmaat van 115 breed.
In de hoek zit dus inderdaad 25 cm loze ruimte.. Maar dat is echt normaal. Is nodig om de keuken goed te kunnen stellen. (Ik werk in de keukenbranche op de klantenservice)

Heel veel klanten van ons bellen idd op met de vraag over de loze ruimte, het word met een hoekpasstuk netjes afgewerkt. Maar schept idd wel eens wat onduidelijkheid.
Ik bedoel het eigenlijk anders.
Het is (ow, hoe leg ik dat uit...) een dubbele keukenkast, zeg maar, maar dan met 1 deurtje. Je moet dus nogal slangemens zijn om iets te pakken dat helemaal aan de deur-loze kant terecht is gekomen. Of je halve kastje leegpakken... Dat vind ik zo lastig...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:54:48 #82
66422 dutch-mamma
pi_29618266
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Hm, ja, nou je het zegt, dat heb ik wel eens op tv gezien!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zondag 14 augustus 2005 @ 10:11:41 #83
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_29622486
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Ik bedoel het eigenlijk anders.
Het is (ow, hoe leg ik dat uit...) een dubbele keukenkast, zeg maar, maar dan met 1 deurtje. Je moet dus nogal slangemens zijn om iets te pakken dat helemaal aan de deur-loze kant terecht is gekomen. Of je halve kastje leegpakken... Dat vind ik zo lastig...
Daarom zit er in dat soort kasten ook meestal caroussel-draaibodems. Zodat je achterin ook spullen kwijt kan. Je hebt ook een heel ander systeem (heel apart) dat heet een magic corner. Dan trek je ook met het open van de deur een heel systeem naar buiten.. Is heel moelijk uitleggen, heb er ook geen foto van (ja op mijn werk.. maar daar ben ik voorlopig nog niet)
Als je in die kast alleen legplanken maakt is het inderdaad niet praktisch.
Positive thinking, my way of thinking!
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:47:33 #84
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29626869
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef nlg het volgende:
Leuk topic!

Mijn kleine juweeltje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(ok, moet hier en daar nog wat gebeuren, maar de keuken staat )
Oke, het is weer iemand gelukt om mij stik jaloers te maken,
wat een super gave keuken.
Mooi strak, gewoon supergaaf.

Dat keukenblad ...
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_29627694

Dit is zo'n voorbeeld van een magic corner.
Lijkt erop dat je eerst het voorste gedeelte van een kastje eruit kan trekken, en dan het gedeelte waar je heel moeilijk bijkan ook naar voren kan schuiven.
Ziet er wel handig uit!
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:30:43 #86
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29629856
Vriendje van me verkoopt keukens, design enzo, als ik de prijzen soms zie, dan denk ik, mijn god, daar kan je 10 jaar lang voor uit eten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:33:13 #87
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29629931
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Vriendje van me verkoopt keukens, design enzo, als ik de prijzen soms zie, dan denk ik, mijn god, daar kan je 10 jaar lang voor uit eten.
idd, en dan een superdure keuken hebben en alleen de magnetron gebruiken....
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:39:22 #88
45206 Pietverdriet
pi_29630094
Je zou de mensen de kost moeten geven die kapitalen aan een keuken hebben uitgegeven maar voor wie koken een paar pakjes openmaken is.
Ik vind het mooi hoor, een design keuken, maar ik heb daar echt niet de enorme hoeveelheden geld voor over. Daar ga ik dan liever voor uit eten, of besteed het aan ingredienten. Ja, ik heb veel geld uitgegeven aan een keuken machine en een espresso apparaat, maar dat is het ook zo een beetje.
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:41:50 #89
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_29630165
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Je zou de mensen de kost moeten geven die kapitalen aan een keuken hebben uitgegeven maar voor wie koken een paar pakjes openmaken is.
het is pas erg als ze ook allerlei superdeluxe apparatuur in huis hebben en daar niks mee doen, als mensen geld willen uitgeven aan design vind ik dat best maar laat niet de mooiste stoomovens inbouwen als je er toch niks mee doet.
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:48:05 #90
45206 Pietverdriet
pi_29630350
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:41 schreef Chielus het volgende:

[..]

het is pas erg als ze ook allerlei superdeluxe apparatuur in huis hebben en daar niks mee doen, als mensen geld willen uitgeven aan design vind ik dat best maar laat niet de mooiste stoomovens inbouwen als je er toch niks mee doet.
Geweldig he?
Een goeie steamer is heel fijn hoor, maar een beetje met een kanon op een mug schieten als je gewoon thuis kookt. Een pan met wat water en een vergiet en je kan je broccolie ook stomen.
Van mij mag iedereen er tonnen aan uitgeven, maar ik heb vaak de indruk dat men kunde wil kopen, geld in apparaten steken voor wat men niet in de vingers heeft.
pi_29631071
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geweldig he?
Een goeie steamer is heel fijn hoor, maar een beetje met een kanon op een mug schieten als je gewoon thuis kookt. Een pan met wat water en een vergiet en je kan je broccolie ook stomen.
Van mij mag iedereen er tonnen aan uitgeven, maar ik heb vaak de indruk dat men kunde wil kopen, geld in apparaten steken voor wat men niet in de vingers heeft.
Ach ja, als mensen duizenden euro's in keukenkastjes en kookplaten stoppen, dan is het niet onbegrijpelijk dat ze ook nog honderden euro's in mooie blinkende apparaten stoppen. Ben wel 'ns in kookpunt in Rotterdam geweest en daar verkopen ze spul van boretti, smeg en alles superprofessioneel en in verchroomd roestvrijstaal ... gewoon voor particulieren dus. Je krijgt daar haast de indruk dat je dat spul moet hebben om een beetje te kunnen koken.
Doet me denken aan een collega van me: koopt een idioot dure keuken, maar als ie naar de supermarkt gaat koopt ie wel alles voorgesneden, want zelf vlees snijden bijvoorbeeld is teveel moeite...
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:22:26 #92
45206 Pietverdriet
pi_29631424
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef mirugai het volgende:

[..]

Ach ja, als mensen duizenden euro's in keukenkastjes en kookplaten stoppen, dan is het niet onbegrijpelijk dat ze ook nog honderden euro's in mooie blinkende apparaten stoppen. Ben wel 'ns in kookpunt in Rotterdam geweest en daar verkopen ze spul van boretti, smeg en alles superprofessioneel en in verchroomd roestvrijstaal ... gewoon voor particulieren dus. Je krijgt daar haast de indruk dat je dat spul moet hebben om een beetje te kunnen koken.
Doet me denken aan een collega van me: koopt een idioot dure keuken, maar als ie naar de supermarkt gaat koopt ie wel alles voorgesneden, want zelf vlees snijden bijvoorbeeld is teveel moeite...
Pah, probeer maar eens aan een stuk vlees te komen wat niet portiegewijs gesneden is, das een witte raaf in de Nederlandse supermarkt.
Maar goed, Ik hoorde eens iemand in zo een design zaak vragen naar een design blikopener, dat somt het wel zo een beetje op.
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:40:49 #93
37887 Dauthi
Progressive
pi_29631957
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef mirugai het volgende:

[..]

Ach ja zolang je het hoognodige maar hebt. Een goed gasfornuis en een goede oven. Als het er dan een beetje leuk uit ziet is dat ook mooi meegenomen.

Zeker omdat steeds meer keukens deel uit gaan maken val de woonkamer, dan willen mensen graag dat het er goed uit ziet.

Maar ja mensen kopen het ook bij bepaalde winkels en dan alleen maar omdat het uit die winkel komt zoals bijvoorbeeld Ninaber van Eyben in Den Haag. Staat schuin tegenover een Zwilling dealer en weet het nog zo te doen dat ze 40 euro meer vragen voor een set messen van mindere kwaliteit van hetzelfde merk, en de serie waar het dan om gaat verkopen ze niet eens bij de dealer omdat het te slechte messen zijn.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:18:38 #94
66422 dutch-mamma
pi_29644981
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is zo'n voorbeeld van een magic corner.
Lijkt erop dat je eerst het voorste gedeelte van een kastje eruit kan trekken, en dan het gedeelte waar je heel moeilijk bijkan ook naar voren kan schuiven.
Ziet er wel handig uit!
Ziet er een stuk beter uit!!!

maar ook wel duur

Ik ken dat systeem niet, maar als ik straks (eventueel) weer een hoekkeuken heb, is het de investering wel waard!
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:20:18 #95
66422 dutch-mamma
pi_29645026
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pah, probeer maar eens aan een stuk vlees te komen wat niet portiegewijs gesneden is, das een witte raaf in de Nederlandse supermarkt.
Maar goed, Ik hoorde eens iemand in zo een design zaak vragen naar een design blikopener, dat somt het wel zo een beetje op.
Ik vond mijn Leiffheitt van de Blokker al zo chic...!
pi_29655911
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef nlg het volgende:
Leuk topic!

Mijn kleine juweeltje:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(ok, moet hier en daar nog wat gebeuren, maar de keuken staat )
@ NLG: Mooie keuken...hoe zit de afvoer van de zuigkap verwerkt? Mechanisch zeker?
Smile around the world :-)
pi_29688730
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap die mensen niet. Ik heb straks weliswaar zo'n dure designkeuken (arclinea). Maar reken maardat ik me helemaal suf ga koken in dat ding. (dat doe ik nu overigens ook in mijn eenvoudige standaardkeuken hoor!) Ik zou me vreselijk bezwaard voelen als dat ding alleenmaar mooi staat te wezen, maar niet als een echte keuken gebruikt wordt!
En conimex en knor komen d'r echt niet in! (Nu ook al niet)
pi_29701691
Nou als er dan toch foto's mogen van keukens dan hier de mijn ook maar even
Zou er trouwens nog wel meer willen zien nog teveel tekst in dit topic.
pi_29702968
Een fluitketel! .
pi_29703210
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Een fluitketel! .
Je moet toch ergens water in koken voor een koppie thee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')