toen ik mijn huis kocht had ik geen geld meer voor een nieuwe keuken
![]()
dus heb ik er een gekregen blokje ingezet waarvan je wel kan raden hoe dat eruit zag
jaren later kocht ik een kleine vaatwasser waarvan ik dacht dat ie wel in een keukenkasteje kon, ware het niet dat de gemeten bovenkant van de vaatwasser kleiner was dan de niet gemeten onderkant ( ik dacht dus dat ik met een cm verschil dat ding makkelijk in een kastje kon krijgen )
resultaat was een vaatwasser die voor de helft uit een keukenkastje stak en door het geduw om dat ding toch maar naar binnen te krijgen mijn hele keukenblok uit elkaar drukte
ik moest dus wel een nieuw blok kopen/maken/krijgen enzz
ik had een nieuwe keuken kunnen kopen maar aangezien de gemeente plannen heeft om de hele buurt op te kopen ( en ook al wat huizen in bezit heeft in mijn rijtje) wilde ik zo goedkoop mogelijk een blokje in elkaar zetten
duss : wasbakken, oven en fornuis uit de oude keuken gesloopt en de rest op een grote berg in de tuin gepleurd
frame gemaakt van houtdelen die ik nog in de garage had liggen ( ik kwam een aardig endje met dat oude hout )
bij de praxis een kersenhouten werkbankenplaat op maat laten zagen +wat kleine onderdelen gehaald ( pak em beet voor 200 euro aan goederen )
op mijn werk een hele berg overgebleven aluminium tranenplaat op maat geknipt voor o.a keukenkastdeurtjes en de achterwand
alles in mekaar gefrutseld, afwassser, combimagnetron derin en klaar was kees
![]()
2 dagen ff flink doorgaan
ps: als ik et kabeltje om mijn camera leeg te trekken terugvind zal ik een paar foto`s maken
![]()
toch nog iets gevonden waar ik een fotootje mee kon maken
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door bonke op 07-08-2005 11:00:32 ]