ja.... toen had ik ook voor iemand anders de lijst kunnen veranderenquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:36 schreef the_terminator het volgende:
[..]
[ bericht 5% gewijzigd door dribbel_ op 04-08-2005 15:43 ]
the_terminator - donderdag 4 augustus 2005 @ 01:03
![]()
ik geloof je nietquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:42 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
ja.... toen had ik ook voor iemand anders de lijst kunnen veranderen![]()
ik voeg hem aan de lijst toequote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
http://www.lindentree.com/rel-mose.jpg
een rel-mozes
quote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
http://www.lindentree.com/rel-mose.jpg
een rel-mozes
ik ga optijd slapenquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:48 schreef alexxxxx het volgende:
en dan gaan we vannacht in een heleboel topics mozes posten om een rel uit te lokken
wordt in de lijst ge-editquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef the_terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
en hier een rel-nicht
owja en nadat je op de hoogte was van de algemene voorwaarden, (enkele posts aangegeven) heb je toch meer dan 3 x gepost dus nu ben je toch echt lidquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef the_terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
en hier een rel-nicht
shitquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:54 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
owja en nadat je op de hoogte was van de algemene voorwaarden, (enkele posts aangegeven) heb je toch meer dan 3 x gepost dus nu ben je toch echt lid
verander jij het dan ffquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
je hebt mn naam niet eens goed gespeld trouwens in de op
door nee fout in de administratie van danny is bupa mod geworden, dus ik kan nog steeds niet edittenquote:
balenquote:op vrijdag 5 augustus 2005 23:57 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
door nee fout in de administratie van danny is bupa mod geworden, dus ik kan nog steeds niet editten
wat weet jij nou van hooi meisjes?quote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef the_terminator het volgende:
[..]
neuken tussen hooi![]()
al dat dooie gras er steeds tussen![]()
nee het was een lelijk meisje, die kunnen bier halenquote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef the_terminator het volgende:
[..]
neuken tussen hooi![]()
al dat dooie gras er steeds tussen![]()
bier in het hooi ghaat broeienquote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:10 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
nee het was een lelijk meisje, die kunnen bier halen![]()
ik reageer...quote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef zapsel het volgende:
ik post ---->>>>
thx , ik moet morgen naar de c1000... maar ik zie dat er een paar voor mij zijnquote:
zoiets als dit:quote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:10 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
nee het was een lelijk meisje, die kunnen bier halen![]()
hoiquote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef zapsel het volgende:
[..]
thx , ik moet morgen naar de c1000... maar ik zie dat er een paar voor mij zijn![]()
bin there , done that....quote:op zaterdag 6 augustus 2005 00:17 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
hoiwelkom
je mag gelijk gaan rellen in het nachtelijk baggerslowchat topic
wiequote:op vrijdag 12 augustus 2005 19:01 schreef alexxxxx het volgende:
een van jou relteamleden is gebanned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |