positief denken, positief denken is de sleutel.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:12 schreef mereltje het volgende:
ik denk niet dat dit een succes gaat worden
dus jij komt uit groningen, ik kom ook uit groningen, leuk zeg!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
positief denken, positief denken is de sleutel.
ja zo ontmoet je nog mensen hequote:op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef mereltje het volgende:
[..]
dus jij komt uit groningen, ik kom ook uit groningen, leuk zeg!
groningen is een provincie in nederland, en ik woon in nederland!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:14 schreef mereltje het volgende:
[..]
dus jij komt uit groningen, ik kom ook uit groningen, leuk zeg!
ik ben geen student meer, ik kan mijn profiel niet wijzigenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja zo ontmoet je nog mensen heik ben ook student trouwens. aan de hanze hogeschool.
![]()
weggegooid geld geweest dusquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef mereltje het volgende:
[..]
ik ben geen student meer, ik kan mijn profiel niet wijzigen![]()
ow nou ja. neucken?quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef mereltje het volgende:
ik ben geen student meer, ik kan mijn profiel niet wijzigen![]()
je hebt muscles en verstand? amazing!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja zo ontmoet je nog mensen heik ben ook student trouwens. aan de hanze hogeschool.
![]()
je fotoboek !!!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef mereltje het volgende:
[..]
oh gelukkig niet, ben een slimme meid![]()
dan nog maar een studie "hoe verander ik mijn profiel"quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef mereltje het volgende:
[..]
oh gelukkig niet, ben een slimme meid![]()
jawel jij nog wel want jij bent een toffe newbie. en je hebt toch ook wel haat tegen frenkie of niet? anders hoor je er niet bij hoorquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef dribbel_ het volgende:
ik woon in assen dan hoor ik er zeker niet bij![]()
jezus belachelijk, het zou verboden moeten wordenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je fotoboek !!!
aantal views: 10000
ik ben de 10.000ste check maar zelf![]()
het was een voortekenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:23 schreef mereltje het volgende:
jezus belachelijk, het zou verboden moeten worden![]()
op mijn oude werk werkte een frenkie maar dat was een dikke relneger en daar hou ik niet van dus ik kan hem wel gaan haten denk ikquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
jawel jij nog wel want jij bent een toffe newbie. en je hebt toch ook wel haat tegen frenkie of niet? anders hoor je er niet bij hoor![]()
ik dacht dat ik dat in mijn fotoboek moest wijzigen, dom domquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
dan nog maar een studie "hoe verander ik mijn profiel"
nee ik bedoel frenkie van fok! ik kan je wel onder mijn hoede nemen hier als jij hier plechtig zweert een haat tegen frenkie te hebben.quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef dribbel_ het volgende:
op mijn oude werk werkte een frenkie maar dat was een dikke relneger en daar hou ik niet van dus ik kan hem wel gaan haten denk ik
kom eerst maar eens in het "feliciteer hier dribbel" topicquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee ik bedoel frenkie van fok! ik kan je wel onder mijn hoede nemen hier als jij hier plechtig zweert een haat tegen frenkie te hebben.dan ben je binnen no-time populair als je wat in mijn posts meepost enzo. negatieve bekendheid is ook bekendheid zullen we maar denken
![]()
er is een boeket onderweg naar je huisnummer hoorquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:29 schreef dribbel_ het volgende:
kom eerst maar eens in het "feliciteer hier dribbel" topicdan kijken we dan verder
ligt eraan wat voor boeketquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
er is een boeket onderweg naar je huisnummer hoor![]()
met herniacyntialithus bloemetjes.quote:
jijquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
met herniacyntialithus bloemetjes.
maar ist nu goed? ik ga hier een heel team oprichten waarmee ik rellen kan beginnen op fok!![]()
ja maar ik bedoel wie luisterd er nou naar jou, rellen zijn tof ik zou je best willen helpen daar niet van maar een team bij elkaar krijgen zie ik jou niet doenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wie anders?je bent echt een newbie he
![]()
nou ja iedereen zit me wel uit te schelden enzo dus heb wel de aandachtquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef dribbel_ het volgende:
ja maar ik bedoel wie luisterd er nou naar jou, rellen zijn tof ik zou je best willen helpen daar niet van maar een team bij elkaar krijgen zie ik jou niet doen![]()
misschien he als je het lief vraagt, dan kan ik wel ff een team bij elkaar sprokkelen, zou voor mij geen probleem willen zijnquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nou ja iedereen zit me wel uit te schelden enzo dus heb wel de aandacht![]()
iedereen?quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nou ja iedereen zit me wel uit te schelden enzo dus heb wel de aandacht![]()
laat hem nou toch in z'n waanquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
iedereen?
dit is meer een slowchat tussen jou en dribbel
hallo ik heb het over fok! in het algemeen hoorquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef mazaru het volgende:
iedereen?
dit is meer een slowchat tussen jou en dribbel
ik kan het allicht proberenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hallo ik heb het over fok! in het algemeen hoor![]()
en dribbel sorry, maar denk niet dat jij bij fok de mensen kan samenvoegen die echt een dikke rel voor langere tijd bij elkaar kan krijgen, als je het wil proberen moet je dat doen. maar ik denk toch echt dat ik meer succes op dat gebied heb omdat ik gewoon vaker ruzie heb e.d... lief hondje![]()
open je eigen topic zou ik zeggenquote:op donderdag 4 augustus 2005 00:53 schreef brainvoyager het volgende:
groningen is al helemaal klote!
d'r gaat niks boven ons eigen brabant...
groningen is pauper binnekort woon ik in delftquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
open je eigen topic zou ik zeggen![]()
dat hebben wij niet nodig...quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
open je eigen topic zou ik zeggen![]()
waarom post je dan in mijn topic?quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:06 schreef brainvoyager het volgende:
dat hebben wij niet nodig...
anders wordt het zo stilquote:op donderdag 4 augustus 2005 01:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
waarom post je dan in mijn topic?![]()
quote:op donderdag 4 augustus 2005 01:50 schreef burner2000 het volgende:
ik denk dat de friesevlag weer op de martinitoren gehangen moet worden.
[afbeelding]
waarvan de politieke tak groningen als hoofdstad wilde hebbenquote:
noorderzon isquote:binnenkort weer kermis in groningen en noorderzon lekker chillen in het noorderplantsoen
klopt, mijn partijgenoten willen groningen inlijven, een standpunt wat ik niet geheel met hen deel.quote:op zaterdag 6 augustus 2005 18:00 schreef cruoninga het volgende:
[..]
waarvan de politieke tak groningen als hoofdstad wilde hebben
ik ben ook groninger en ik praat ook wel beetje met een accent, maar echt plat gronings!!!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef #ANONIEM het volgende:
hier kunnen we in ons dialect praten.....
je vreest de vernietigende guerrilla-tactieken van het gronings verzet?quote:op zaterdag 6 augustus 2005 18:03 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, mijn partijgenoten willen groningen inlijven, een standpunt wat ik niet geheel met hen deel.
nee, ik hoef geen intern gedonder in het o zo mooie onafhankelijke fryslân.quote:op zaterdag 6 augustus 2005 18:07 schreef cruoninga het volgende:
[..]
je vreest de vernietigende guerrilla-tactieken van het gronings verzet?
precies en die meiden die heel erg plat fries praten kan ik me dood aan ergeren. en ze willen onafhankelijk zijnquote:op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef demonfreak het volgende:
ik ben groninger, en vind niet dat friesland nu zoveel te bieden heeft. het volk is er nogal terughoudend tegenover 'vreemdelingen', en dit terwijl we toch allemaal nederlanders zijn.
nee, doe mij maar mooi groningen, en voor de watersport hoeven we ook straks niet meer naar de friese meren, want we hebben hier onze eigen 'blauwe stad'
hij zal het vast ook niet leuk hebben gevonden dat zijn borderline vriendin hem er af duwdequote:op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef ikbenzoblij het volgende:
ik ben een echte groninger alleen ik vond het niet fijn dat die kerel van de martinitoren af gleed....![]()
gecondoleertquote:op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef deidre_meara het volgende:
ik woon in groo\ningen :| en ik ken leen :|
hij lag er brak bij toen ik er aan kwam zetten (ik had een tussenuurquote:op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hij zal het vast ook niet leuk hebben gevonden dat zijn borderline vriendin hem er af duwde![]()
in leeuwarden staat ook zo'n soort gebouw.quote:op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
het voormalig goudkantoor als provinciaal belastingkantoor:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |