waarvan de politieke tak groningen als hoofdstad wilde hebbenquote:
noorderzon isquote:binnenkort weer kermis in groningen en noorderzon lekker chillen in het noorderplantsoen
klopt, mijn partijgenoten willen groningen inlijven, een standpunt wat ik niet geheel met hen deel.quote:op zaterdag 6 augustus 2005 18:00 schreef cruoninga het volgende:
[..]
waarvan de politieke tak groningen als hoofdstad wilde hebben
ik ben ook groninger en ik praat ook wel beetje met een accent, maar echt plat gronings!!!quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:03 schreef #ANONIEM het volgende:
hier kunnen we in ons dialect praten.....
je vreest de vernietigende guerrilla-tactieken van het gronings verzet?quote:op zaterdag 6 augustus 2005 18:03 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, mijn partijgenoten willen groningen inlijven, een standpunt wat ik niet geheel met hen deel.
nee, ik hoef geen intern gedonder in het o zo mooie onafhankelijke fryslân.quote:op zaterdag 6 augustus 2005 18:07 schreef cruoninga het volgende:
[..]
je vreest de vernietigende guerrilla-tactieken van het gronings verzet?
precies en die meiden die heel erg plat fries praten kan ik me dood aan ergeren. en ze willen onafhankelijk zijnquote:op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef demonfreak het volgende:
ik ben groninger, en vind niet dat friesland nu zoveel te bieden heeft. het volk is er nogal terughoudend tegenover 'vreemdelingen', en dit terwijl we toch allemaal nederlanders zijn.
nee, doe mij maar mooi groningen, en voor de watersport hoeven we ook straks niet meer naar de friese meren, want we hebben hier onze eigen 'blauwe stad'
hij zal het vast ook niet leuk hebben gevonden dat zijn borderline vriendin hem er af duwdequote:op vrijdag 23 september 2005 21:33 schreef ikbenzoblij het volgende:
ik ben een echte groninger alleen ik vond het niet fijn dat die kerel van de martinitoren af gleed....![]()
gecondoleertquote:op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef deidre_meara het volgende:
ik woon in groo\ningen :| en ik ken leen :|
hij lag er brak bij toen ik er aan kwam zetten (ik had een tussenuurquote:op vrijdag 23 september 2005 21:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hij zal het vast ook niet leuk hebben gevonden dat zijn borderline vriendin hem er af duwde![]()
in leeuwarden staat ook zo'n soort gebouw.quote:op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef 2l0w4zer0 het volgende:
het voormalig goudkantoor als provinciaal belastingkantoor:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |