quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
Dan ben ik toch eigenlij best een schappelijk ventje he
Nee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je herrinnert je de ban van de vorige persoon die foto's van familie van me had gepost
En sinds dien vermist?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 jaar geleden voor het laatst gezien
Je denkt toch niet dat hij geld heeft om naar R'dam te komenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Hugster het volgende:
ik heb niet echt zin om alex te meeten
Ga ik naar een meeting dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef Hugster het volgende:
ik heb niet echt zin om alex te meeten
Ik ga volgende week rondreisje zeeland doen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij geld heeft om naar R'dam te komen![]()
Friesland is te druk voor je?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga volgende week rondreisje zeeland doen hoor
Haha nee, gewoon een gebruikelijke fotorondritquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Friesland is te druk voor je?
Kut dan zit ik ook in zeelandquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga volgende week rondreisje zeeland doen hoor
Als je een blauwe Seat arosa ziet, met een king of teh road sticker op de achterklep, en er zit een heel lelijk mannetje met een bobbel onder zn shirt op de bestuurdersplaatse, en een hippe met een beetje baard op de bijrijders steol...quote:
Ja dat was echt een handige actie iddquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon een gebruikelijke fotorondritJeweetwel, bij een van die ritjes ben ik nog bij je ouders voor huis langs gereden
en de terberg fabriek niet gezien![]()
Maar wel een reden om er terug te komenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat was echt een handige actie idd![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
bobbel onder zn shirt
Ik heb nog wel een rol prikkeldraad in de schuurquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat was echt een handige actie idd![]()
Benschop oleeeequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar wel een reden om er terug te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |