Ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rol prikkeldraad in de schuur
Dit gaat neem ik aan over het Spyker topique?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Wlke mongool leest nu de telegraafDie lees ik alleen de voorpagina, als ik in de snackbart ben
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Nu moet ik de mentalimage van twee hipies met een joekel van een stijve na het zien van een combine vanuit een seat uit m'n hoofd krijgen
Afgelopen zaterdag gingen we naar het truckstar festival.. Heeft hij bij me voor huis al een lekke band gereden.. hij wist niet dat er parkeerhavens waren en knalde met 50 over de stoeprandquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Lig ik een week in de bosjes met die rol prikkeldraad bij me.
Komt die dude met zijn catheter langs in zijn Arosa, HOP, uitrollen die bende.
Heeft hij een lekke band![]()
![]()
![]()
Het zei je vergeven. Als echte rotterdamse kak lees je natuurlijk alleen het NRCquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit gaat neem ik aan over het Spyker topique?
Dat was op vakantie, en daar kon je alleen de Telegraaf krijgen
Bojo heeft vast nog wat servische mijnen op zolder liggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Lig ik een week in de bosjes met die rol prikkeldraad bij me.
Komt die dude met zijn catheter langs in zijn Arosa, HOP, uitrollen die bende.
Heeft hij een lekke band![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gingen we naar het truckstar festival.. Heeft hij bij me voor huis al een lekke band gereden.. hij wist niet dat er parkeerhavens waren en knalde met 50 over de stoeprand
Ik lees de metro en de spitsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zei je vergeven. Als echte rotterdamse kak lees je natuurlijk alleen het NRC
TF heeft ongetwijfeld ook nog wel wat leuk materiaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bojo heeft vast nog wat servische mijnen op zolder liggen
Ik moest bijna lachenquote:
Alsof je een mijn nodig hebt om een Arosa op te blazenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF heeft ongetwijfeld ook nog wel wat leuk materiaal
Het was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik niet.
Niet eens glimlachen
De chicanes in Benschop zijn waarschijnlijk al lastig zat voor hem jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof je een mijn nodig hebt om een Arosa op te blazen
En zeker niet met zijn stuurkunsten
Het zou wel een mooie show gevenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof je een mijn nodig hebt om een Arosa op te blazen
En zeker niet met zijn stuurkunsten
gohquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld
De zendmast van Lopik omver rijdenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De chicanes in Benschop zijn waarschijnlijk al lastig zat voor hem ja
Hij staat in IJsselstein jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De zendmast van Lopik omver rijden
Die kwam onverwacht ehquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De chicanes in Benschop zijn waarschijnlijk al lastig zat voor hem ja
Die unit heet toch de zendmast van Lopikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij staat in IJsselstein ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |