Iemand waarmee ik het eens ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Expeditie RobinsonVoetbal
Cabaret
Big Brother
Talpa
HIeroquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:53 schreef XxxPimxxX het volgende:
Nickelodeon / Talpa ziet er bij mij echt beroerd uit. Net alsof er geen plaats meer was op de kabel, en ze maar halve kwaliteit hebben gedaan. Meer mensen die dit hebben in Zwolle?
ja ik wil nu naar Zoop kunnen kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom geen nickelodeon laten zien in plaats van dat gehannes op talpa nu?
En die afstandsbediening is toepasselijk als ik zo de programmering eens bekijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef webfreak het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat dat Talpa-logo een afstandsbediening moet voorstellen.. 10 knoppen dus.. Had ik er werkelijk nooit achter gezocht
Maargoed, tegenwoordig moet het vignet een beetje lelijk zijn, anders hoor je er niet meer bij als TV-zender (zie de nieuwe logo's van SBS en Net5)
gewoon shows en presentatoren opkopen en onder 1 zender plaatsen..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Expeditie RobinsonVoetbal
Cabaret
Big Brother
Talpa
hij staat op 10quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Vooralsnog staat het bij mij op 22, of was het 23
Maar ik wil wel voetbal kijken, dus misschien veranderd het binnenkort.
Daar staat MTV bij mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:
hij staat op 10maar dat kwam toevallig makkelijk uit
0quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat MTV bij mij.
Geen idee waar dat fucking Talpa moet.
vanavond toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:38 schreef Krush het volgende:
Wanneer begint dit circus nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |