Dat is leukquote:Op maandag 28 december 2009 11:47 schreef Asa het volgende:
Ooit moest ik met een regenpak aan zwemmen en dat was best moeilijk
Het hangt er tegenaan..... zwemmen buiten is nu te koud zoniet onmogelijk . zo komen er alternatieve als zwembad en douche, vandaar dat het beter een wam of wetlook topic had kunnen zijn dat dekt de lading meer. (wam is wet and messy)quote:Op maandag 28 december 2009 20:59 schreef Adolecens het volgende:
Hebben we het hier nu over een fetish of wat?
Beetje een raar lopend topic
Ik heb de douche vast aangezet voor haar, toen ze de badkamer inliep ben ik erachteraan gegaan en heb haar voor ze zich kon uitkleden (met licht protest) erondergeduwd, Ze vond het wel gek dat ik zelf ook bleef staanquote:
Heb je net eindelijk fetisj goed, maak je er toch weer fetisch van.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:31 schreef natned het volgende:
[..]
Het hangt er tegenaan..... zwemmen buiten is nu te koud zoniet onmogelijk . zo komen er alternatieve als zwembad en douche, vandaar dat het beter een wam of wetlook topic had kunnen zijn dat dekt de lading meer. (wam is wet and messy)
Van dale zegt":
fe·tisj [feetiesj] de; m -en voorwerp dat men (als een afgod) vereert
dat is niet het geval, anders zouden veel vrouwen voor mij ook fetisch zijn haha
het is gewoon lekker
Jep is een beetje domquote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je net eindelijk fetisj goed, maak je er toch weer fetisch van..
Dat kan ik begrijpen, eea hangt ook van de omstandigheden af. als ik met de auto crash in een kanaal vind ik er ook niets aan om nat te worden....quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef meisiee-renatee het volgende:
hmm wij zwemmen al 2 maand met kleren aan dat is verplicht omdat we bezig zijn voor het life guard diploma maar vind het niet echt wat...
Mijn borsten hebben niet zo veel steun nodig, maar zo'n leuke triangelbikini is niet erg veilig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Koop dan een góéde bikini, mét beugels, goede cupmaat etc. Dat zou al een hoop schelen.![]()
Dus geen triangelbikini als je weet dat je lichaam wat meer steun nodig heeft.
Heb je al een groepje gevonden waar je dit doet en zoja waar doen jullie dan met kleren aan zwemmen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef olibas1 het volgende:
heey ik vindt het zelf leuk om met kleren onder de douche te staan zwemmen is ook geweldig ik zou graag een keertje met allemaal mensen gekleed willen zwemmen
gr.
Dat!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Ori het volgende:
Met zwemles met kleren aan was altijd tof. Want die kleren werden keizwaar en als je ze dan mocht uitdoen en normaal zwemmen, leek het alsof je ineens superlicht was in het water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |