quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:05 schreef schatje het volgende:
Een soort fetish? Kom je er ook klaar van?
Ik in ieder geval niet en zou zo ook geen zwembad weten....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef MikeAir het volgende:
Zijn er meer mensen die wel eens gekleed zwemmen of die dat wel leuk lijkt maar het eigenlijk niet durven? Als er meer mensen zijn die het doen, wordt het ook meer geaccepteerd...
Of zijn er mensen die wel een zwembad weten waar je gekleed kunt zwemmen..?
Hier nog 1... Vooral half-dronken skinny dippen op vakantie is een aanrader...quote:
quote:
Koop dan een góéde bikini, mét beugels, goede cupmaat etc. Dat zou al een hoop schelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:41 schreef releaze het volgende:
Maar goed, ik zwem vrijwel altijd met een tshirt aan, het heeft zo zn practische redenen die niet voor mannen opgaan. Ik ben behoorlijk bang (eerder gebeurd) dat als ik in het zwembad duik mn bikini dan achter mn borsten blijf hangen, en dat wil ik niet. Bikini's zijn jammer genoeg voor het pootjebaden, niet voor het echte spring, duik, vlieg in het water werk.
In Frankrijk is juist het omgekeerde aan de hand: kom in een 'speedo' of anders rot je maar op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef MikeAir het volgende:
In januari de zee in... daar bedank ik wel voor!![]()
Dan toch echt liever in een zwembad.
De zwembroeken die in het zwembad toestaan worden trouwens ook steeds langer: 3/4-broeken kom je daar ook al regelmatig tegen, dus het moet geen probleem zijn om binnenkort met een trainingsbroek het zwembad in te jumpen...
bij het B en C diploma ook al hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ga zwemmen bij de reddingsbrigade.
daar hoort het bij de diploma eisen voor de hogere brevetten.
maar dan sta je wel meer voor lulquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij het B en C diploma ook al hoor
Ja humor, maar er zijn er echt die dat doen , ik ken zelfs een website waar je verzoekjes in kan dienen welke kleding de dames aan moeten trekken voor ze een duik maken.quote:[b]
Ik denk dat ik een skipak koop om in te gaan zwemmen!
Omdat stiekum veel mensen het wel spannend vinden om wet te worden. het nat worden is ook leuker dan nat zijn vind ik. ik daag je uit om met een vriend(in) een keer onverwachts gekleed onder de douche of in het water te springen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom wordt dit topic steeds omhooggekickt?
hmmquote:Op maandag 28 december 2009 14:06 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zou wel eens willen zwemmen in ether en kwik. Of in gallium.
Altijd maar water is ook saai.quote:
Dat is waar, maar ook niet erg on-topicquote:Op maandag 28 december 2009 15:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Altijd maar water is ook saai.
Dat klopt.quote:Op maandag 28 december 2009 15:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook niet erg on-topic
Die kans is klein. Het leukste zwembad bij ons in de buurt heeft de regels net zo verstrengd als in Frankrijk..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef MikeAir het volgende:
In januari de zee in... daar bedank ik wel voor!![]()
Dan toch echt liever in een zwembad.
De zwembroeken die in het zwembad toestaan worden trouwens ook steeds langer: 3/4-broeken kom je daar ook al regelmatig tegen, dus het moet geen probleem zijn om binnenkort met een trainingsbroek het zwembad in te jumpen...
quote:Op maandag 28 december 2009 11:57 schreef natned het volgende:
[..]
...(Mijn vriendin komt net binnen en heeft het koud, ik ga haar nu onder de warme douche slepen (ja ik geef haar geen tijd om uit te kleden) word vervolgd
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef Ori het volgende:
Met zwemles met kleren aan was altijd tof. Want die kleren werden keizwaar en als je ze dan mocht uitdoen en normaal zwemmen, leek het alsof je ineens superlicht was in het water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |