abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29455190
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 00:00 schreef neuralnet het volgende:
je maakt een relatie in het heden met kennis en ervaring uit het verleden. zoals al vaker gezegd: heb je dat nooit geleerd, dan kan je het ook niet.
een mens kan veranderen, weet je dat ? we zijn heel flexibele wezens, en we kunnen heel ons leven bijleren, op alle gebieden ...

mensen die constant het argument van het verleden oprakelen , tja, dan is het simpel, dan ben je gedoemd voor het leven, kan je maar zo in je graf gaan liggen

wat een onzin
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29455255
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 00:00 schreef kwarktaart het volgende:
het is heel menselijk dat je naar redeneringen en gedragingen zoekt om met het gegeven om te gaan. je wilt je immers niet rot voelen dus zoek je naar dingen die het relativeren. misschien wel net als bij mensen die door een ongeluk in een rolstoel belanden, vervolgens met de handicap leren leven en toch een heel goed en prettig leven leiden. maar natuurlijk zouden ze graag weer kunnen lopen. deze mensen verwijt je toch zeker ook niet het bezigen van drogredenen? en ze liegen toch niet als ze zeggen dat ze het goed hebben? zo bekeken is een relatie/sexloze niet te veroordelen al wijkt hij/zij natuurlijk wel af.
het is het veroordelen wat me tegen staat al had ik het wel een beetje verwacht. niemand kent mij immers en ook niemand kent de andere lotgenoten. mensen oordelen te snel...
ik kan me wel voorspellen dat je met de jaren in een negatieve spiraal komt ... je wordt ouder, onzekerder, je begint je meer en meer en meer vragen te stellen, en jezelf te analyseren, waarom ik ??? ben ik zo verschillend dan de rest ?

je moet gewoon proberen die spiraal te doorbreken, denk ik, en naar plaatsen gaan waar je vrouwen kan ontmoeten
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29456295
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:40 schreef salvad0r het volgende:
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
ik heb echt geen kutjeugd gehad, ik ben wel gepest, maar ik vind niet dat ik daardoor een kutjeugd heb gehad. dat is absoluut niet het geval geweest bij mij.

ik ben nog niet in aanraking geweest met sex, wel met wat aspecten die er aan vooraf gaan. dus jouw constatering gaat voor mij iig niet op.
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 23:33 schreef kwarktaart het volgende:
<knip>
wat mij verder boeit is de vraag hoe lotgenoten in het leven staan. hoe zien zij zichzelf? hoe reageert hun omgeving? hoe reageren zij vervolgens op die reacties? voelen zij zich ongelukkig of valt dat wel mee? wellicht kan het topic hier ook reacties op geven.
ik heb eigenlijk geen precies beeld hoe mijn omgeving erop reageert. het is ook niet zo dat ik het een onderwerp vind wat ik ter sprake brengt. zo op een forum durf ik dat wel. natuurlijk weten de mensen die dicht bij mij staan dondersgoed dat ik nog nooit een vriendje hebt gehad en zo kunnen ze ook wel verder bedenken hoe en wat. alleen wat zij er van denken weet ik niet en ja eigenlijk hoef ik dat niet te weten. al denk ik wel dat de reacties uit de omgeving heel anders zouden zijn dan hier. hier wordt heel gauw conclusies getrokken terwijl ze alleen maar wat tekst lezen en meer niet.

ik heb zo wel mijn momenten dat ik mij niet echt gelukkig voel, maar dat komt volgens mij bij meerdere voor. ik ben daar echt geen uitzondering in. alleen heb ik wel geleerd dat die momenten niet de overhand moeten krijgen, want dan gaat het echt de verkeerde kant op en dat is bij mij niet het geval.
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 23:42 schreef drdolittle het volgende:
wat ik uit de reacties opmerk en wel een beetje jammer vind, is dat de meerderheid het hier heeft over scoren oftewel seks hebben.

terwijl de beide ts-sers kwartktaart en ik het er ook vooral om gaat om een relatie te hebben met iemand om samen leuke dingen mee te doen en leuke momenten te delen. seks is wel mooi meegenomen en is dan wel een onderdeel van de relatie maar niet perse alleen de reden om een relatie te hebben. het lijkt wel of veel mensen aleen de seks meettellen.
ik heb soms wel hetzelfde idee.
voor mij is seks inderdaad niet het belangrijkste, dat komt vanzelf wel.

een relatie gaat toch alleen verder dan alleen maar seks. leuke dingen doen e.d. vind ik veel belangrijker.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:05:54 #154
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_29456758
zie hier ergens staan ala "goed dat een man niet met elke slet in bed duikt"
prima!! helemaal mee eens!

maar als je dan vervolgens 30 bent en nog steeds alleen maar aan je pik hebt kunnen trekken...

tsssssssss
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_29456951
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 01:05 schreef marq het volgende:
zie hier ergens staan ala "goed dat een man niet met elke slet in bed duikt"
prima!! helemaal mee eens!

maar als je dan vervolgens 30 bent en nog steeds alleen maar aan je pik hebt kunnen trekken...

tsssssssss
idd...helemaal mee eens!
And as a finishing touch, God created the Dutch
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:14:11 #156
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_29456979
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 01:13 schreef gexxz het volgende:

[..]

idd...helemaal mee eens!
dat zou ik ook zeggen
pi_29457033
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef marq het volgende:

[..]

dat zou ik ook zeggen
dat zeg ik toch?? *zucht*
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_29457499
quote:
een mens kan veranderen, weet je dat ? we zijn heel flexibele wezens, en we kunnen heel ons leven bijleren, op alle gebieden ...
zoals ik in het vorige deel van deze topic al zei: voor de meeste vaardigheden hebben mensen een kritieke periode. leer je het niet in die periode, dan leer je het bijna niet meer. des te meer je hebt geleerd in het verleden, des te sneller en makkelijker is het herstel. nu hebben veel mensen het geluk dat ze toch iets geleerd hebben en dat er relatief snel herstel mogelijk was. besef dat dat niet voor iedereen het geval is.

bijleren kan altijd, maar iets nooit geleerd hebben herstellen is geen proces van bijleren.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 09:59:19 #159
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29461177
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef marq het volgende:

[..]

dat zou ik ook zeggen
ik niet

dit wel weer een typisch voorbeeld van een veroordeling waar de ts het over had, op basis van 1 ding dat je weet, dat een persoon geen sex en vriendin heeft gehad. verder weet je helemaal niks over die persoon.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:25:22 #160
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29463715
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 19:30 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat een onzin

ik ben best moeilijk als het op bedpartners aankomt. ik heb zeker de kans gehad om voor mijn 20ste met jongens het bed te delen, maar ik ging daar simpelweg niet op in, ik voelde me niet genoeg aangetrokken
in plaats van hier te verkondigen hoeveel aanbiedingen je afgeslagen hebt, had je beter mijn quote nog een keer kunnen lezen. dan had je nl. gezien dat die mindtrick bij jou niet opgaat, juist omdat je een keuze hebt. en dat die quote dus geen onzin is.
quote:
er waren vriendinnen die met een veel groter gemak het bed wilden delen met een jongen, al waren ze helemaal niet verliefd, dat is hun goed recht uiteraard, maar zo ben ik nu eenmaal niet . en ik ben ervan overtuigd dat er dus ook wel mannen zijn die sex minder evident vinden dan zomaar achter alles wat een gat heeft en interesse toont aan te lopen!
projectie. dat werkt op het sexuele vlak tussen mannen en vrouwen vaker niet dan wel, volgens mij.

het zijn trouwens vaak de sexueel onervaren mannen die aangeven dat ze een relatie willen om met die persoon leuke dingen te kunnen doen en te knuffelen enzo, dus niet zozeer om de sex. waar dat nu vandaan komt weet ik ook niet... misschien schamen ze zich om hun sexuele kant te laten zien, of misschien willen ze toch een beetje de ideale vent proberen te zijn door vooral niet als een oversext figuur over te komen*.
* de achterliggende gedachte is ws. dat alle sexuele toespelingen vrouwen ten alle tijden afstoten.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29464738
gewoon weinig sociale vaardigheden m.b.t. vrouwen. want het uiterlijk en intelligentie maakt vaak niet zoveel uit maar je moet natuurlijk niet spuuglelijk zijn, knappe mensen zullen natuurlijk wel eerder succes hebben. maar ook normale types kunnen mooie vrouwen versieren als ze charmant zijn en een leuke babbel hebben en zelfverzekerd overkomen. vrouwen vinden dat aantrekkelijk.

ts is gewoon een soort van autist op vrouwen gebied. en al dat gezever over intelligentie, kieskeurigheid, wachten op de ware is allemaal dikke bullshit en verzonnen door kansloze maagden van 30 om het goed te praten.

gasten die 30 zijn en nog nooit een relatie hebben gehad of nog erger nog nooit een vrouw hebben aangeraakt hebben een probleem. je kan die tijd nooit meer goed maken van je jeugd tot nu. en als je al zo lang zonder vrouwelijk contact zit (nee niet je moeder of een vriendin) dan word je alleen maar onzekerder. dus ga er maar vanuit dat je heel je leven vrijgezel blijft met je huidige instelling en way of life.

dit stukje gaat uiteraard over situaties bij mannen. want bij vrouwen ligt het een heel stuk anders.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:47:23 #162
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_29465303
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 09:59 schreef zero2nine het volgende:

[..]

ik niet

dit wel weer een typisch voorbeeld van een veroordeling waar de ts het over had, op basis van 1 ding dat je weet, dat een persoon geen sex en vriendin heeft gehad. verder weet je helemaal niks over die persoon.
er is geen sprake van een veroordeling ja!! stop die woorden maar terug in je mouw, voordat er ook nog een aap uitkomt.

ik zeg niet dat ik iets van hem denk te weten (behalve leeftijd en gebrek aan seks) en veroordeel 'm ook niet...
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:52:25 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29465378
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 13:15 schreef halfgedraaide het volgende:
gewoon weinig sociale vaardigheden m.b.t. vrouwen. want het uiterlijk en intelligentie maakt vaak niet zoveel uit maar je moet natuurlijk niet spuuglelijk zijn, knappe mensen zullen natuurlijk wel eerder succes hebben. maar ook normale types kunnen mooie vrouwen versieren als ze charmant zijn en een leuke babbel hebben en zelfverzekerd overkomen. vrouwen vinden dat aantrekkelijk.

ts is gewoon een soort van autist op vrouwen gebied. en al dat gezever over intelligentie, kieskeurigheid, wachten op de ware is allemaal dikke bullshit en verzonnen door kansloze maagden van 30 om het goed te praten.

gasten die 30 zijn en nog nooit een relatie hebben gehad of nog erger nog nooit een vrouw hebben aangeraakt hebben een probleem. je kan die tijd nooit meer goed maken van je jeugd tot nu. en als je al zo lang zonder vrouwelijk contact zit (nee niet je moeder of een vriendin) dan word je alleen maar onzekerder. dus ga er maar vanuit dat je heel je leven vrijgezel blijft met je huidige instelling en way of life.

dit stukje gaat uiteraard over situaties bij mannen. want bij vrouwen ligt het een heel stuk anders.
samenvatting van alle antwoorden dit.

ik heb er alleen nog aan toe te voegen dat als de ts deze toekomst wil vermijden dat dat niet onmogelijk is. helaas voor hem zal dan een deel van zijn leven op de schop moeten.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:01:38 #164
22944 Breetai
....Relax....
pi_29465534
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:33 schreef drdolittle het volgende:
mijn hoofd slaat al op hol als ik er bewust van ben dat ik een meid leuk vind, en op dat moment hoeft het nog niet eens zo te zien dat ze laat weten dat ze mij leuk vind.
misschien moet je jouw naam eens vervangen in dr_do_much. ga gewoon fijn alleen buitenspelen. m'n ex kwam ik ook tegen na 2 weken vkantie in praag waar ik gewoon in m'n eentje naartoe was gegaan.
quote:
en ik leg de fout niet bij de vrouwen omdat die niet leuk genoeg zouden zijn, ik maak immers zelf de keuze om met die 'minder interresante' vrouwen iets te beginnen.

de leuke vrouwen stap ik zelf gewoon niet op af.
ik heb zoiets van , als ze me echt leuk vinden dan laten ze me het heus wel weten.
als man mag je het allemaal zelf doen. hun hele leven lang nemen mannen al het initiatief en dat veranderd niet zomaar. een enkele uitzondering daargelaten. gelukkig kwam ik een uitzondering tegen.
voor de rest gewoon fijn alleen je weg vinden en een hoop vrouwen tegenkomen. op den duur ga je er vanzelf minder moeilijk over doen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_29467708
kunnen de mensen die enkel denigerend kunnen doen omdat zij wel overvloedig seks hebben gehad en anderen niet deze topic niet verlaten? zij zijn, om in de woorden van iemand hier te spreken, "autist op het gebied van het inleven in mensen die anders zijn dan zij".
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:17:50 #166
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29467742
wat sommige mensen hier beweren, namelijk dat je als oudere maagd lelijk en compleet kansloos bent is nogal onzin. ik ben 22 en zelf ook nog onbevlekt ( ), wel gezoend en vriendinnetje gehad (maar absoluut niet serieus). over het 'kansloze' gedeelte; ik heb in m'n tienerjaren veel kansen gehad op relaties en seks zonder er op in te zijn gegaan. mede oorzaak daarvan was dat ik absoluut niet lekker in m'n vel zat (tijd in het buitenland gewoond in een beschermde omgeving en vond het erg moeilijk om te wennen in nl). het kwam gewoon niet in me op en ik had er geen behoefte aan. rond m'n 18e/19e kwam de terugslag, ik besefte wat ik gemist had maar had geen idee hoe het aan te pakken. op m'n 20e kreeg ik een (soort van) vriendinnetje, wat op weinig is uitgelopen. tegenwoordig ben ik een stuk zekerder van mezelf, maar heb eigenlijk absoluut geen behoefte aan een relatie. wel aan seks maar heb weinig vrouwen in m'n omgeving en heb ook geen idee hoe op iemand af te stappen tijdens het uitgaan (bovendien zuip ik nogal snel, dus een uur na binnenkomst zijn m'n prioriteiten sowieso flink verlegd). tegenwoordig krijg ik ook een stuk minder aandacht, maar of dat komt door m'n uitstraling, die kan worden omschreven als afstandelijk, koel en tamelijk arrogant of omdat ik lelijker ben geworden met de jaren (moet misschien eens afvallen, voor tips zie m'n fotoboek ) weet ik niet.

zo, tijd voor jullie analyse. en maar hopen dat er geen bekenden meelezen in dit topic
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_29468572
ik heb in het vorige topic ook al m'n verhaal gepost, om dat voor de nieuwelingen even kort samen te vatten: ik ben nu 29 en behoor sinds een paar maanden gelukkig niet meer tot de groep 'oude maagden', ben dus best wel ervaringsdeskundige wat betreft het oplossen van dit probleem . maar nog even een nieuwe lap tekst er bij aan breien:

er word in dit topic af en toe best wat lomp uit de hoek gekomen door 'normalen'. dat kan best hard aankomen en las dat kwarktaart dit bijvoorbeeld krampachtig probeerde te relativeren als waren dit domme ongenuanceerde opmerkingen van trollen die hem en z'n leven(sgeschiedenis) niet kennen om een er juist oordeel over te kunnen geven. maar wat verwacht je nou helemaal? bevestiging van het relativeren van de situatie dat je zelf al zo'n 10 - 20 (afh van ts van deel 1 of 2) jaar doet? de enige reden waarom jullie jezelf een beetje raar vinden is omdat jullie afwijken van de norm, en die norm word bepaald door de grote massa die jou en je leven(sgeschiedenis) niet kent. je praat er niet graag over omdat je bang bent voor reacties van vreemden als "sukkel" (post 2 in dit topic), die je gevoel bevestigen. ik zou er een half jaar terug ook door gekweld zijn, zo'n botte reactie, omdat ik mezelf wat sex en relaties betreft ook echt een sukkel voelde.

maar waar jij (kwarktaart) dus blijkbaar naar op zoek bent is een praatgroepje van lotgenoten? niet goed! zo maak je het jezelf alleen maar moelijker, door het fenomeen haast psychosomatisch te gaan bekijken in een anonieme oude maagden praatgroep. ik heb in al die jaren oude maagdelijkheid pertinent geweigerd lotgenoten te zoeken op een forum, natuurlijk ook uit angst afgezeken te worden, maar ook omdat ik juist niet bij die groep mensen wilde horen! dus misschien moet je ipv dreigen iemand op z'n bek te slaan omdat hij je eigen angst bevestigd door "sukkel" te roepen jezelf maar eens goed op je bek slaan waardoor je hopelijk een 180 graden bocht gaat maken in de benadering van het probleem.

want zoals iemand al opmerkte is dat de enige redding. zo ongeveer vanaf je 25e kom je als oude maagd in een neerwaartse spiraal terecht en de enige manier om daar uit te geraken is door een radicale verandering in je houding. het gebeurt niet zomaar meer zoals het tieners zomaar ineens overkomt, je moet er echt wat voor doen. die onzekerheid moet weg, en dan heel specifiek zoals iemand al zei de onzekerheid in het leggen van sociale contacten met vrouwen. ik moet wel zeggen dat ik daar gewoonweg mazzel mee heb gehad. er kwam gewoon ineens een vriendin van een huisgenoot regelmatig logeren en ook al ben ik met haar nooit verder gekomen dan dronken een beetje zoenen en lafjes tegen elkaar aan liggen, ik leerde er wel van dat ik dus blijkbaar best een leuke en mooie gast ben. dat conflicteerde nogal met m'n negatieve zelfbeeld, en toen heb ik dus maar besloten voor m'n nieuwe (of eigenlijk altijd al bestaande maar nooit ontdekte) ik te gaan. toen ik een paar maanden later tijdens een feestje via via te horen kreeg dat m'n huidge vriendin mij wel zag zitten, schijn ik haast in een sprong van uit m'n luie verveelde houding opgeveerd te zijn en heb ik haar versierd alsof ik dat elk weekend deed. verstand op nul, dag verleden, sukkel begraven, kat in't bakkie.

en nog even iets anders, waar ik ook een beetje moe van word is dat relativistische gelul in de trant van "ik wil graag een relatie, en sex, hoewel ondergeschikt, zal daar dan ook een onderdeel van zijn". volgens mij is dit puur het verdringen van een frustratie. ik wilde in ieder geval gewoon vooral sex hoor, frust die ik was. wat denk ik het geval is dat jullie denken dat jullie in een beginnende eerste relatie op een zo relaxed en liefdevol mogelijke manier in de wereld van sex geintroduceerd willen worden en ik moet beamen dat dat mij ook uitstekend is bevallen. maar ik bedoel dus dat je je sexdriften niet moet camoufleren met de veel geraffineerdere aspecten van de relatie die je ook wilt. dat bouw je op, en daarbij is een gezonde portie wederzijdse geilheid een cruciale basis.

ik lees in dit topic bijvoorbeeld wel van die verhalen, van "ja, als ik met een meisje ga praten dan gaat dat wel heel goed maar dan wordt het een discussie en bla bla en daar blijft het dan bij." dat had ik ook wel. is natuurlijk allemaal prima, maar heftige discussies zijn voor later, versier je niet zo snel iemand mee. en dan mag je misschien wel heel intelligent zijn en goed kunnen praten, maar dat is niet geil. "ja maar ik kan niet dansen dus ik moet wel". fout. het maakt geen flikker uit of je wel of niet kunt dansen, als je je paringsdans gewoon maar doet, laat merken dat je er zin in hebt! humor kan dan ook nog wel, maar is al een stuk lastiger. en als je de gladde praatjes beheerste waar anderen het mee voor elkaar krijgen, was je nu geen oude maagd. kan allemaal veranderen, maar vergt een stuk meer oefening dan de back-to-nature paringsdans, hoe klunzig ook uitgevoerd. vertedering is ook een ding wat kan werken

kan me overigens wel voorstellen dat sommigen hier zoiets hebben van "ja nu durft die jw1976 wel, stomme netnietmeeroudemaagd. gaat zelfs al versiertips geven, de sukkel!". is misschien ook wel een beetje waar, maar blaken van zelfvertrouwen, een superrelatie met een goed sexleven en in je vel zitten als nooit tevoren is ook iets waar je mee moet leren omgaan. daar heb je fora voor
pi_29468636
quote:
zo, tijd voor jullie analyse. en maar hopen dat er geen bekenden meelezen in dit topic
hoi oud-studiegenoot. grapje hoor.

de belangrijkste uiterlijke zaken zijn relatief het snelst te verhelpen. je moet er gewoon verzorgd uit zien. ik merk gewoon dat als mensen langer alleen zijn ze zelfs de meest basis uiterlijke verzorging laten zitten.

de uitstraling is een veel groter probleem. dat heb je jezelf wellicht aangeleerd om je deels te kunnen afsluiten voor allerlei zaken waar je liever niet mee geconfronteerd wordt, maar andere mensen krijgen dan het idee dat ze met een computer communiceren. je kan ook beter met een glimlach op je gezicht lopen dan met een lang chaggerijnig gezicht. dat motiveert mensen gewoon niet om je aan te spreken.

verder is het drinkgedrag gewoon iets waar je op kan letten. dat kan je jezelf gewoon afleren. af en toe een glaasje om wat losser te komen doet iedereen wel, maar niemand zit te wachten op een boemelend vat. en je hebt al een beetje ervaring met zoenen, dus helemaal blanco ben je niet. dat scheelt enorm vergeleken bij mensen die zelfs nog nooit bij een meid in de buurt zijn geweest.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:28:01 #169
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29468968
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 17:07 schreef neuralnet het volgende:

[..]

hoi oud-studiegenoot. grapje hoor.
whehe ik schrok al gelukkig is dat nog altijd beter dan een huidige studiegenoot
quote:
de belangrijkste uiterlijke zaken zijn relatief het snelst te verhelpen. je moet er gewoon verzorgd uit zien. ik merk gewoon dat als mensen langer alleen zijn ze zelfs de meest basis uiterlijke verzorging laten zitten.
wees eens wat specifieker ik heb het idee dat ik me nog best aardig verzorg; elke dag douchen (en na het sporten uiteraard), deo, gel etc.
quote:
de uitstraling is een veel groter probleem. dat heb je jezelf wellicht aangeleerd om je deels te kunnen afsluiten voor allerlei zaken waar je liever niet mee geconfronteerd wordt, maar andere mensen krijgen dan het idee dat ze met een computer communiceren. je kan ook beter met een glimlach op je gezicht lopen dan met een lang chaggerijnig gezicht. dat motiveert mensen gewoon niet om je aan te spreken.
de houding is gedeeltelijk opgeplakt, maar aan de andere kant ben ik denk ik echt redelijk arrogant. voel me al vrij snel boven anderen verheven. en dat is puur een gevoel, dus niet zomaar weg te rationaliseren omdat het (meestal) niet op rationele gedachten gebaseerd is.

verder heb je absoluut gelijk dat mensen je sneller aanspreken als je met een glimlach rondloopt, dat heb ik uitgeprobeerd aan de andere kant, een glimlach is ook niet altijd te forceren. als ik s'winters om 8 uur op het station sta weg te tochten kan een glimlach er bij mij niet af
quote:
verder is het drinkgedrag gewoon iets waar je op kan letten. dat kan je jezelf gewoon afleren. af en toe een glaasje om wat losser te komen doet iedereen wel, maar niemand zit te wachten op een boemelend vat. en je hebt al een beetje ervaring met zoenen, dus helemaal blanco ben je niet. dat scheelt enorm vergeleken bij mensen die zelfs nog nooit bij een meid in de buurt zijn geweest.
dat drinkgedrag is ook niet het excuus, het is meer een bijkomstigheid en makkelijk aan te passen als ik erop let. belangrijkste is gewoon dat ik geen idee heb hoe te versieren. verder heb ik de meeste mensen gewoon totaal niks te melden en dan vallen er al snel stiltes.
pi_29470316
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 17:28 schreef vbmot het volgende:
[..]

wees eens wat specifieker ik heb het idee dat ik me nog best aardig verzorg; elke dag douchen (en na het sporten uiteraard), deo, gel etc.
kleding(heel belangrijk denk ik)
huidverzorging
nagels
...
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_29470930
kleding!!!!!!!!!!!!!! dat maakt of breekt een man vooral in de ogen van vrouwen. dus ga eens met een vriendin of vrouw winkelen die verstand heeft van leuke kleding. dat maakt al een wereld van verschil.

doe ook een lekker luchtje op, niet te zwaar spuiten natuurlijk en geen goedkope foute geur. das ook vaak een afknapper voor vrouwen. gewoon iets lekkers.

verder natuurlijk lekker fris gewassen idd, deo. en ook belangrijk een leuk kapsel!!! ook goed je tanden poetsen en fris uit je mond ruiken. dus mond hygiene is ook van belang.

succes ermee.
pi_29470985
zeg, wat is er mis met een ribbroek?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:20:37 #173
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29471036
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 19:18 schreef neuralnet het volgende:
zeg, wat is er mis met een ribbroek?
zo erg is het nou ook weer niet hoor

toch blijft het vreemd dat kleding zo belangrijk is. tenslotte is het uiteindelijk de bedoeling om zonder kleding te eindigen

[ Bericht 18% gewijzigd door vbmot op 06-08-2005 19:33:14 (flauwe opmerking toegevoegd) ]
pi_29471119
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:27 schreef kwarktaart het volgende:

als ik je tegen kom sla ik je op je bek!
en met zo'n houding klagen dat ie nooit een vriendin heeft gehad

on-topic: op zich, lijkt me dan, groei je een keer over je verlegenheid of-wat-het-ook-is heen. 30 en nog nooit gezoend/sex gehad is m.i. niet volkomen normaal..

iedereen moet natuurlijk doen of laten wat hij/zij wil
pi_29471618
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 19:20 schreef vbmot het volgende:

[..]

toch blijft het vreemd dat kleding zo belangrijk is. tenslotte is het uiteindelijk de bedoeling om zonder kleding te eindigen
ik vind dat niet zo vreemd, bedoel meestal moet je gewoon een goede eerste indruk maken. iig als je wat wilt versieren tijdens het uitgaan ofzo, maar ook gewoon vaak leuke, mooi, modieuze kleding aan bij mensen die je vaker ziet lijkt mij belangrijk. en als iemand denkt "hee die ziet er wel leuk uit" dat is alleen maar goed. vrouwen hangen ook iets minder aan uiterlijk geloof ik, maar goed dan moet de gehele presentatie maar gewoon goed zijn, goed verzorgd, mooie kleren!

bedoel, daar kijk je toch zelf ook naar, bij een meisje? aan kleren kan je gewoon veel afleiden van iemands persoonlijkheid en smaak, en je zoekt iemand die bij jou past lijkt me?

een goede vriend van mij heeft ook nooit echt mooie kleren, en vaak nogal onopvallende saaie kleding aan, dat is ook een van de redenen dat hij nog nooit echt contact met meisjes heeft gehad volgens mij.
pi_29471910
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 19:20 schreef vbmot het volgende:

[..]

ik draag altijd graag een peniskoker; goed gekleed en toch de juiste uitstraling!

pi_29473052
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 19:54 schreef psychodude_666 het volgende:

[..]

ik vind dat niet zo vreemd, bedoel meestal moet je gewoon een goede eerste indruk maken. iig als je wat wilt versieren tijdens het uitgaan ofzo, maar ook gewoon vaak leuke, mooi, modieuze kleding aan bij mensen die je vaker ziet lijkt mij belangrijk. en als iemand denkt "hee die ziet er wel leuk uit" dat is alleen maar goed. vrouwen hangen ook iets minder aan uiterlijk geloof ik, maar goed dan moet de gehele presentatie maar gewoon goed zijn, goed verzorgd, mooie kleren!

bedoel, daar kijk je toch zelf ook naar, bij een meisje? aan kleren kan je gewoon veel afleiden van iemands persoonlijkheid en smaak, en je zoekt iemand die bij jou past lijkt me?

een goede vriend van mij heeft ook nooit echt mooie kleren, en vaak nogal onopvallende saaie kleding aan, dat is ook een van de redenen dat hij nog nooit echt contact met meisjes heeft gehad volgens mij.
yep kleding is ontzettend belangrijk. vrouwen letten daar nu eenmaal op.

of je moet meisjes leuk vinden die er erg ouderwets ofzo uit zien dan is het geen probleem. maar als je op meiden valt met mooie modieuze kleding dan is het logisch dat ze ook op jongens vallen die leuk gekleed zijn naar hun smaak. maar het is allemaal niet zo moelijk dus.
pi_29474804
in plaats van jezelf aanpassen (verloochenen?) door je verschijning aan te passen aan "wat de markt vraagt" kun je ook jezelf blijven en zoeken naar iemand die dat waardeert. je kunt ook lekker dwars er tegenin gaan en je eigenheden nog eens extra aandikken. de kans dat je dan iemand vind wordt natuurlijk wel kleiner maar wellicht als je dan iemand vind is het iemand die echt bij je past.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:55:52 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29475079
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 22:41 schreef kwarktaart het volgende:
in plaats van jezelf aanpassen (verloochenen?) door je verschijning aan te passen aan "wat de markt vraagt" kun je ook jezelf blijven en zoeken naar iemand die dat waardeert. je kunt ook lekker dwars er tegenin gaan en je eigenheden nog eens extra aandikken. de kans dat je dan iemand vind wordt natuurlijk wel kleiner maar wellicht als je dan iemand vind is het iemand die echt bij je past.
hmm ja kiezen of delen heet dat

het kan beide. de keus is aan jezelf. alleen moet je dan niet zeuren als je de eerst komende 20 jaar niks vind.
pi_29475157
quote:
in plaats van jezelf aanpassen (verloochenen?) door je verschijning aan te passen aan "wat de markt vraagt" kun je ook jezelf blijven en zoeken naar iemand die dat waardeert.
ik kleed mijzelf zoals ik zelf wil, en zie er graag "leuk" uit, ook (vooral) voor mezelf. ben niet supermodieus, doe niet aan al te veel fratsen enzo. maar toch, kan mij niet voorstellen dat je jezelf verloochend door mooie kleren te kopen.
pi_29475402
waarom denkt iedereen toch dat ik zo'n probleem heb? ik vind het jammer dat ik geen relatie heb maar iets is pas een probleem als je er te pas en te onpas ongevraagd mee geconfronteerd wordt. en daarmee je leven bepaald. nog een keertje: dat is bij mij niet het geval. lees het eerste bericht nog maar eens. ik ben niet zo betreurenswaardig als jullie wel denken en accepteer de consequenties van de keuzen die ik maak.
wat uiterlijk betreft. ik kleed me eenvoudig en wens gewoon naar mens te ruiken en niet naar botlek. iemand ziet er naar mijn idee goed uit als ik zie dat iemand zijn lichaam goed verzorgd en niet de verpakking. als mijn omgeving dat afkeurt dan vind ik dat jammer maar niet jammer genoeg om te veranderen. de wereld zou er een stuk mooier uit zien als meer mensen zichzelf zijn.
pi_29475484
ik zie genoeg mannen een vriendin krijgen terwijl zij helemaal niet leuk of netjes gekleed zijn. sterker nog: ik ken mensen die zelden onder de douche gaan, niet weten wat een deodorant is en 1 broek maanden elke dag aantrekken zonder het te wassen en zelfs zij krijgen een relatie. naar mijn idee hoef je jezelf zeker niet te veranderen. ik ben van mening dat zolang iemand schoon en verzorgd is het wel goed moet komen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:18:06 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29475499
als je er niet mee zit dan is het prima. alleen worden dit soort topics meestal geopend door mensen die er anders over denken en jij opende het eerste deel. zodoende.

wel heb ik in het vorige topic gezien dat jij je kansen wel heel erg klein maakt. ik bedoel je kan best eens naar een receptie of naar een leuk muziekavondje om daar mischien nieuwe mensen te ontmoeten. het zijn dingen waar jouw interesses/vakgebied aan de orde komen. tenzij je ook echt nauwelijks behoefte aan menselijke contacten hebt.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:38:19 #184
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29475860
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 21:06 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

yep kleding is ontzettend belangrijk. vrouwen letten daar nu eenmaal op.

of je moet meisjes leuk vinden die er erg ouderwets ofzo uit zien dan is het geen probleem. maar als je op meiden valt met mooie modieuze kleding dan is het logisch dat ze ook op jongens vallen die leuk gekleed zijn naar hun smaak. maar het is allemaal niet zo moelijk dus.
toch val ik vooral op een leuk koppie en een leuk figuur. onverzorgd zijn is toch wat anders dan kleding dragen die niet modieus is. als een meid er van zichzelf leuk uitziet, dan zal ik haar echt niet minder vinden omdat ze toevallig kleding aan heeft in een kleur die ik verschrikkelijk vind. het is natuurlijk anders wanneer ze in gescheurde lompen rondloopt en ruikt alsof ze zich 5 weken niet gewassen heeft. nog een voorbeeld, als ik in pak loop is dat waarschijnlijk ook niet volgens de laatste mode, maar je kunt moeilijk zeggen dat ik op dat moment slecht gekleed ben.
pi_29475907
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 23:17 schreef neuralnet het volgende:
ik zie genoeg mannen een vriendin krijgen terwijl zij helemaal niet leuk of netjes gekleed zijn. sterker nog: ik ken mensen die zelden onder de douche gaan, niet weten wat een deodorant is en 1 broek maanden elke dag aantrekken zonder het te wassen en zelfs zij krijgen een relatie. naar mijn idee hoef je jezelf zeker niet te veranderen. ik ben van mening dat zolang iemand schoon en verzorgd is het wel goed moet komen.
het is ook misschien waar je op mikt hé! misschien dat ts te hoog mikt?
pi_29476010
naar mate iemand ouder wordt heeft hij steeds minder keus om te mikken, maar ik geloof niet dat mensen die het op latere leeftijd nog niet gedaan hebben erg kieskeurig worden. ga maar eens op datingsites kijken. daar zitten hele wanhopige mannen tussen die ook nog op latere leeftijd maagd zijn en die gewoon eens seks willen. daarbij vinden ze bijna alles goed behalve prostitutie. hoewel, op sommige sites... maar ja, dat is weer iets anders.
pi_29476267
ik heb echt wel het idee dat als je wat wilt je ook wat kan krijgen, dan krijg je wel iets ontzettend lelijks en onaantrekkelijks...
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:01:13 #188
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29476343
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 23:57 schreef psychodude_666 het volgende:
ik heb echt wel het idee dat als je wat wilt je ook wat kan krijgen, dan krijg je wel iets ontzettend lelijks en onaantrekkelijks...
een gothic
pi_29476374
dat nooit!
pi_29476447
quote:
op zondag 7 augustus 2005 00:01 schreef vbmot het volgende:

[..]

een gothic
nja ken iemand die zichzelf heel stoer vindt omdat ie dus echt de gruwlijkste dikke wijven neukt. maar goed,....
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:06:25 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29476470
och sommige gothic-dames zijn best appetijtelijk hoor, sommige ook niet

maar ik denk dat er ook wel oude vrijgezellen zijn die er gewoon vrede mee hebben. kwarktaart is er blijkbaar zo een. omdat ze niet zo nodig een relatie hoeven kunnen ze dan ook wel eisen stellen.
pi_29476701
gothic meisjes kunnen best appetijtelijk zijn hoor ging niet zo zeer om ghotics ofzo
pi_29477724
quote:
op zaterdag 6 augustus 2005 17:28 schreef vbmot het volgende:
verder heb ik de meeste mensen gewoon totaal niks te melden en dan vallen er al snel stiltes.
eh .... wat dacht je van dingen vragen en goed naar de antwoorden luisteren? schijnt erg onderscheidend te zijn...
  zondag 7 augustus 2005 @ 04:22:02 #194
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29480672
quote:
mja, ik kan me hier echt niet in vinden.

waarom zou je het jezelf nog moeilijker maken dan nodig? koop gewoon wat kleren die door het gros van de vrouwen als 'ok' bestempeld worden, en zorg dat je de eerste contacten legt. daarna kan je haar vertellen over je lidmaatschap van de star-trek fanclub en in kleren lopen die zelfs hippies niet meer aanwillen

zonder gein, het punt is: je moet een goede eerste indruk zien achter te laten bij de meiden. dwz, op het moment dat ze je voor het eerst zien, dat ze niet denken: wat een compleet sociale nerd (kan zowel door kleding als door houding - 1 van beide fout = kansen nagenoeg verkeken). pas als je een 'foot in the door' hebt, kan je jezelf presenteren, met je eigen tegendraadse kledingsmaak en whatever. dan is het geen obstakel meer, dan kent ze al genoeg van de rest van jou om geinteresseerd te blijven (als het goed is).

da's hetzelfde als dat jij een lelijk / dik meisje ziet. als je haar had leren kennen was je misschien wel tot de conclusie gekomen dat jullie echt bij elkaar passen en dat het een schat van een meid is. maar die meiden zullen je niet opvallen - puur vanwege uiterlijke kenmerken.
daarom, boor niet meteen je kansen in de grond door jezelf van meet af aan al clueless op te stellen. eerst een voet tussen de deur, daarna mag ze jouw ecxentrieke persoonlijk leren kennen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29483036
misschien een leuke inspiratiebron:
http://www.the40yearoldvirgin.com/
in theatres august 2005
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:36:16 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29483111
ik moet ook altijd denken aan garfield zijn baasje bij dit soort topics
pi_29487005
het blijft een kwestie van op het juiste moment de juiste dingen durven doen en hoe iemand in het algemeen overkomt.

kleding en dergelijke is leuk, maar draagt tenzij het echt fout is niet echt zoveel bij aan het wel of niet afknappen. ik zie ook wel eens van die johnny bravo types. stoere kuif, brede borst, geweldige stem en goed gekleed. maar het zijn zulke onhandige sukkels dat ook zij nooit een meid krijgen.

ja, het gaat om een combinatie, maar normaal en verzorgd gekleed van huis gaan zou voldoende moeten zijn. de manier waarop je je moet opstellen tegenover een vrouw moet je leren en dat is voor iedereen een proces van jaren geweest. alleen merken mensen dat normaal gezien niet op omdat het ontwikkelen van die vaardigheid en het verkrijgen van die vaardigheid gelijk loopt met de behoefte aan een relatie.

iemand van 11 kan op zijn gemak nog jaren doktertje spelen en af en toe een zoentje uitdelen totdat hij jaren later in de puberteit weet hoe hij een meisje krijgt om mee te zoenen. weer een tijdje later is hij dan klaar voor al het lichamelijke contact en weer een aantal jaar verder heeft hij geleerd om een relatie in stand te houden.

als 30 of 40 jarige ga je al die stapjes niet meer langs. het is alsof iemand die nog nooit een computer heeft gezien erachter gaat zitten en meteen wil programmeren. met alle tips van de wereld en met alle mensen die roepen dat het o zo makkelijk is kom je er dan toch ook niet.

naar mate je ouder wordt verandert ook de omgeving en hun houding naar jou toe. niemand zal raar opkijken als iemand onzeker is in de puberteit en een andere puber zal dat ook gewoon accepteren. als 40 jarige word je dan echter aangezien als schuwe contact gestoorde idioot. en de mensen die dan ook 40 zijn hebben inmiddels veel strengere eisen dan toen zij op hetzelfde niveau qua relaties zaten als de 40 jarige maagd. zij zoeken iemand met ervaring. een gelante heer die weer hoe hij moet omgaan met een dame. ze verwachten dat iemand dat in 40 jaar geleerd heeft.

daarom is het geen kwestie van "even" de houding veranderen en het lukt. de achterstand is feitelijk enorm.
pi_29487348
hoe moet je dat dan inhalen?
  zondag 7 augustus 2005 @ 17:28:28 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_29488611
ik denk trouwens dat kwarktaart qua persoon ook wienig hoeft te veranderen. volgens mij heeft hij het best goed voor elkaar qua werk en geld en er zijn waarschijnlijk wel vrouwen die op zijn persoontje vallen.

zijn probleem is volgens mij vooral dat hij ze gewoon niet tegenkomt vanwege een nogal geïsoleerde houding. daar mag hij mischien wat midner eigenwijs in zijn.
pi_29488690
quote:
op zondag 7 augustus 2005 16:06 schreef little_piggie het volgende:
hoe moet je dat dan inhalen?
ik denk niet dat het in te halen is, je moet nu een paar stappen overslaan of in één keer nemen.
en volgens mij is het ook niet een kwestie van inhalen, dat is toch niet nodig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')