abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:01:13 #126
124948 Averon
One of the good guys
pi_29446823
nee inderdaad niet. dat gaat er vanuit dat de meest geschikt overleeft. en dat is mijn insziens niet de lpf'ende bouwvakker die toevallig chickies kan scoren.

denk dat de wereld er een stuk meer aan zou hebben als de wat meer brain-power man zich kan voortplanten. of vrouw natuurlijk.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_29446973
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:58 schreef alicey het volgende:

[..]

survival of the fittest heeft hier in ieder geval niets mee te maken.
als mensen een inhaalslag willen maken, dan moeten ze dat doen
in plaats daarvan, openen ze topics waarin ze zichzelf voor houden dat het aan hun kieskeurigheid ligt ipv aan hun zwakke sociale vermorgens, want face it, iedereen die een beetje sociaal begaafd is, creeert voor zichzelf kansen bij ladies.
klaar.
simpel.
blijf maar lekker alleen de rest van je leven, darwin heeft het zo gewild.
pi_29447006
quote:
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
dat is heel goed mogelijk, maar dan hoef je er niet zo denigerend over te doen. die mensen kunnen er niks aan doen dat ze een rotjeugd hebben gehad. ik vind het onacceptabel dat je het op deze manier nog eens inwrijft. je bent zeker ook zo'n mannetje die tegen iedereen gaat lopen aanschoppen omdat hij een iets hogere opleiding heeft gehaald?
quote:
too bad voor mensen die spijt hebben van hun afzondering van de rest van de mensen, survival of the fittest, enz enz.
wees er maar trots op dat domheid en rondneuken "the fittest" voorstelt. overigens vermoed ik dat het generaties later alsnog sneuvelt als het aan gaat komen op kennis en slim zijn.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:12:30 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29447025
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 17:01 schreef averon het volgende:
nee inderdaad niet. dat gaat er vanuit dat de meest geschikt overleeft. en dat is mijn insziens niet de lpf'ende bouwvakker die toevallig chickies kan scoren.
survival of the fittest houdt in dat degene die zich het best aangepast is voor de leefsituatie overleeft. voor mensen gaat survival of the fittest dus eigenlijk in het geheel niet meer op.
quote:
denk dat de wereld er een stuk meer aan zou hebben als de wat meer brain-power man zich kan voortplanten. of vrouw natuurlijk.
dat valt er eik ook buiten. ik denk wel dat op dit moment brain-power meer bagage voor overleving oplevert in de wereld zoals die nu is dan force-power.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:14:08 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29447053
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 17:09 schreef salvad0r het volgende:

[..]

als mensen een inhaalslag willen maken, dan moeten ze dat doen
in plaats daarvan, openen ze topics waarin ze zichzelf voor houden dat het aan hun kieskeurigheid ligt ipv aan hun zwakke sociale vermorgens, want face it, iedereen die een beetje sociaal begaafd is, creeert voor zichzelf kansen bij ladies.
klaar.
simpel.
blijf maar lekker alleen de rest van je leven, darwin heeft het zo gewild.
hoe zie je precies sociaal begaafd? het klinkt namelijk wel een beetje alsof je het ziet als iets waarmee je iemand kunt inpakken, en jezelf anders kunt voordoen dan je bent.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 17:18:32 #131
124948 Averon
One of the good guys
pi_29447133
dan denk ik dat in de huidige maatschapij, zij die slim zijn beter in staat zullen zijn maatschappelijk te scoren. daarom dus ook beter in staat zullen zijn voor hun kroost te zorgen, waardoor die kids meer kans krijgen te overleven totdat ze vruchtbaar zijn. minder kans op ziekte door betere woningen, minder kans op straat criminal element etc. daarom, dus in my opinion, brains = fitness.

en voor diegen die claimde dat als je als jongere geen sex hebt je een "kutjeugd" heb gehad. ik was 20 toen ik voor het eerst tongde en sex had. ik ben toch erg blij met zowel mijn jeugd als mijn verdere leven.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 19:08:57 #132
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29449079
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 17:11 schreef neuralnet het volgende:

[..]

dat is heel goed mogelijk, maar dan hoef je er niet zo denigerend over te doen.
mee eens.
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 17:18 schreef averon het volgende:
dan denk ik dat in de huidige maatschapij, zij die slim zijn beter in staat zullen zijn maatschappelijk te scoren. daarom dus ook beter in staat zullen zijn voor hun kroost te zorgen, waardoor die kids meer kans krijgen te overleven totdat ze vruchtbaar zijn. minder kans op ziekte door betere woningen, minder kans op straat criminal element etc. daarom, dus in my opinion, brains = fitness.
ik ben het voor het grootste gedeelte niet met je eens, alhoewel er wel een bepaalde kern van waarheid in zit als je'm goed uitlegt.

waarom ik het er niet mee eens ben: ook al leven we in een rechtstaat waar rechters, politie en het leger onze belangen beschermen, je kan niet ontkennen dat we in ons leven nog steeds voornamelijk zelf voor onze belangen op moeten komen. mensen met een grote mond hebben de halve wereld, en als jij jezelf niet weet te verdedigen (vaker met woorden dan met vuisten), dan zullen anderen misbruik van jou maken, met gevolgen op alle vlakken (waaronder ook sociaal en financieel).
kortom: je kunt jezelf wel in een bevoorrechte positie manouvreren, maar als je niet in staat bent om die positie te verdedigen, dan ben je het ook zo weer kwijt.

de kern van waarheid: 'brains' kunnen wel degelijk sexueel aantrekkelijk zijn, kijk maar naar schrijvers en kunstenaars die het over het algemeen goed doen bij het andere geslacht. maar, dan moet het wel gecombineerd worden met een goede sociale component: als je prachtige ideeen hebt maar die niet kan verwoorden, dan is er ook geen mogelijkheid voor anderen om je te kunnen waarderen om die ideeen.

ergo: sociale vaardigheden zijn een vereiste om aantrekkelijk te zijn.
voor mannen dan... vrouwen hebben weer andere ehh... 'karakteristieken' die belangrijk zijn
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29449307
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef henryhill het volgende:

*kuch*bullshit*kuch*

dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".

natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.

als je me niet gelooft: let maar op hoe hard je hoofd op hol slaat van de eerste meid die jou echt ziet zitten...
wat een onzin

ik ben best moeilijk als het op bedpartners aankomt. ik heb zeker de kans gehad om voor mijn 20ste met jongens het bed te delen, maar ik ging daar simpelweg niet op in, ik voelde me niet genoeg aangetrokken

er waren vriendinnen die met een veel groter gemak het bed wilden delen met een jongen, al waren ze helemaal niet verliefd, dat is hun goed recht uiteraard, maar zo ben ik nu eenmaal niet . en ik ben ervan overtuigd dat er dus ook wel mannen zijn die sex minder evident vinden dan zomaar achter alles wat een gat heeft en interesse toont aan te lopen!
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29450013
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 17:43 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

ja volgens mij wordt ik de laatste tijd meer uitgelachen dan hij, dus zal wel goed met hem gaan
is niet iets van de laatste tijd, hoor
Power perceived is power achieved.
pi_29450162
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 19:30 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wat een onzin

ik ben best moeilijk als het op bedpartners aankomt. ik heb zeker de kans gehad om voor mijn 20ste met jongens het bed te delen, maar ik ging daar simpelweg niet op in, ik voelde me niet genoeg aangetrokken

er waren vriendinnen die met een veel groter gemak het bed wilden delen met een jongen, al waren ze helemaal niet verliefd, dat is hun goed recht uiteraard, maar zo ben ik nu eenmaal niet . en ik ben ervan overtuigd dat er dus ook wel mannen zijn die sex minder evident vinden dan zomaar achter alles wat een gat heeft en interesse toont aan te lopen!
ik denk dat het bij mannen toch een stuk minder voor komt
pi_29450171
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef alicey het volgende:

[..]

hoe zie je precies sociaal begaafd? het klinkt namelijk wel een beetje alsof je het ziet als iets waarmee je iemand kunt inpakken, en jezelf anders kunt voordoen dan je bent.
ik bedoel het neutraal omgaan met mensen, op zo'n manier dat zij een objectief beeld van jou kunnen vormen en anderom
pi_29450178
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 16:40 schreef salvad0r het volgende:
als je 30 bent en nog nooit in lichaamlijk contact bent geweest met een lady, dan is er gewoon iets mis met je.
kan je lullen wat je wil, proberen goed te praten voor jezelf wat je wil, maar er verandert niets aan het feit dat je een maagdelijk onervaren iemand bent.
ik vind dat niet normaal... denk dat er weinig hoop is op verandering van de situatie voor diegenen.
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
so what?? zoals je zelf al zei:
quote:
op donderdag 4 augustus 2005 00:10 schreef salvad0r het volgende:

[..]

maar eigenlijk boeit het verleden me niet, het gaat om het heden .
pi_29450227
nja idd, dus iedereen hier, kap met posten, get your ass out there, achter de chicks aan !!! hop !!!!!
pi_29451858
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 20:17 schreef modwire het volgende:

ik denk dat het bij mannen toch een stuk minder voor komt
dat denk ik niet , er zijn best mannen die introverter en verlegener zijn, en dus maar tot sex komen bij iemand die ze echt goed vertrouwen, bv. in een relatie dus
pi_29452287
quote:
dan denk ik dat in de huidige maatschapij, zij die slim zijn beter in staat zullen zijn maatschappelijk te scoren.
ik zie anders met name de wat mindere slimme mensen vaker scoren. het is bekend dat mensen die laag geschoold zijn veel eerder beginnen met seks en relaties dan mensen die doorstuderen. om iemand te versieren hoef je niet slim te zijn. je hebt alleen maar een sociaal netwerk nodig waarin je in aanraking komt met potentiële "kandidaten" zodat je het kan leren. heb je dat eenmaal geleerd en kom je daarna nog steeds vaak in aanraking met mensen, dan kan je veel relaties maken zodat je meer kans hebt om je genen door te geven.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29453025
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef neuralnet het volgende:

[..]

ik zie anders met name de wat mindere slimme mensen vaker scoren. het is bekend dat mensen die laag geschoold zijn veel eerder beginnen met seks en relaties dan mensen die doorstuderen. om iemand te versieren hoef je niet slim te zijn. je hebt alleen maar een sociaal netwerk nodig waarin je in aanraking komt met potentiële "kandidaten" zodat je het kan leren. heb je dat eenmaal geleerd en kom je daarna nog steeds vaak in aanraking met mensen, dan kan je veel relaties maken zodat je meer kans hebt om je genen door te geven.
de geestelijk minderbedeelden hebben gewoon veel meer kans te scoren, van hun soort zijn er veel meer (even er van uitgaand dat je op gelijk niveau zoekt). een vergelijkbare redenering valt op te zetten voor de middelmatig/onaantrekkelijk zijnde mensen. eigenlijk hebben mooie en slimme mensen het maar knap zwaar .
pi_29453612
dat mooie en knappe mensen niet zo snel iemand vinden zal je niet vaak tegen komen. vooral niet als het een vrouw betreft. knappe mensen hebben veel keuze en de kieskeurigheid slijt ook wel naar mate het langer duurt voordat ze iemand krijgen.

niveauverschillen spelen tot in de puberteit ook niet zoveel mee. want hoe groot zijn die niveauverschillen nu?

in de praktijk zie ik heel veel mensen die op ieder van dat soort dingen wel iets hebben wat niet goed is, maar zij krijgen ook gewoon een relatie. zowel lelijke, knappe als domme en slimme mensen. het is naar mijn idee echt een kwestie van de omgeving waarin je bent opgegroeid. heb je veel mogelijkheden en kansen gehad en kunnen creëren, dan heb je zoveel meer kans om een relatie te krijgen dan wanneer je in een omgeving zonder kansen zat.
pi_29454482
ik ben dit topic gestart om te weten te komen hoe "raar" mensen dat nou vinden. helaas heb ik maar enkele lotgenoten geteld die zichzelf niet debiel en sociaal minder begaafd vinden en toch alleen zijn. sommigen hebben begrip of (ver)oordelen niet maar de meesten vind ik meestal maar een erg negatieve houding te hebben tegen iemand die geen relatie of sex heeft. (even los van de reden daarvoor.) dat mensen zo negatief hierover zijn vind ik teleurstellend en getuigen van een nogal "narrow mind". ik vraag me af of de forumbezoekers wel een goede afspiegeling zijn van het nederelandse volk. (ik denk dat de meerderheid man en 20-25 is.) daarom ben ik benieuwd naar het verhaal van lotgenoten (30+). onder 25 mag je gewoon een heel grote bandbreedte verwachten in hoe iemand zich ontwikkeld. niets is raar dan. de een is er vroeg bij en de ander niet. je kan en mag er geen conclusies aan verbinden. en, wat ik hier ook veel zie, je moet zeker niet dingen te snel aannemen zonder dat je iemand kent. ben je de 30 gepasseerd dan vind ik het wel een raar vinden want dan begint het op te vallen. de vraag waarom is interessant maar zal door wildvreemde forumbezoekers niet beantwoord kunnen worden omdat je de persoon in kwestie en zijn/haar situatie moet kennen. de vraag hoe raar het is, is naar mijn idee wel voldoende beantwoord. athans door het forumpubliek.
wat mij verder boeit is de vraag hoe lotgenoten in het leven staan. hoe zien zij zichzelf? hoe reageert hun omgeving? hoe reageren zij vervolgens op die reacties? voelen zij zich ongelukkig of valt dat wel mee? wellicht kan het topic hier ook reacties op geven.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:39:22 #144
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29454601
mmm ja het is idd soms wel wat narrow minded. maar aan de andere kant jij had wel sex of een vriendin gewild toch? ik denk dat het eerder dat is, als je het dan niet hebt dat mensen het ook dan pas raar vinden. ik neem niet aan dat veel mensen vreemd opkijken dat je zegt nooit sex te hebben gehad als je pastoor bent. maargoed ik heb zelf ook noch een vriendin noch sex gehad dus... maar ik ben ook voorlopig nog ff geen 30.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_29454670
wat ik uit de reacties opmerk en wel een beetje jammer vind, is dat de meerderheid het hier heeft over scoren oftewel seks hebben.

terwijl de beide ts-sers kwartktaart en ik het er ook vooral om gaat om een relatie te hebben met iemand om samen leuke dingen mee te doen en leuke momenten te delen. seks is wel mooi meegenomen en is dan wel een onderdeel van de relatie maar niet perse alleen de reden om een relatie te hebben. het lijkt wel of veel mensen aleen de seks meettellen.
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:45:01 #146
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29454754
ja jullie hebben misschien wel gelijk, het zal wel niet alles zijn. maar het is ook een logische reactie dat als je iets niet kan krijgen dat je dan gaat doen alsof je het niet belangrijk vindt. tenminste dat merk ik bij mezelf weleens. eigenlijk wil je iets maar het lukt niet en dan maak je er maar van dat je het toch niet nodig hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zero2Nine op 05-08-2005 23:47:19 (spelfouten weghalen duh) ]
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:55:41 #147
86634 Pectos
mind wide open
pi_29455018
mensen denken nu eenmaal graag in hokjes en cliches: als je 30+ en maagd ben, tja, dan zal je wel lelijk zijn, geen vrienden hebben en de hele dag werkeloos thuis zitten zonder buiten te komen.

ik ben zelf 30 en heb ook nog nooit een echte relatie gehad. hoe het komt? ik heb er heel veel moeite mee leuke gesprekken met vrouwen te hebben, en zeker als ik ze aantrekkelijk vind. achteraf neem ik mezelf van alles kwalijk. het lijkt wel alsof het bij vrienden en andere mensen vanzelf gaat.. maar bij mij dus niet. ik kan me daar dan weer zo rot over voelen dat ik het de volgende keer maar helemaal niet meer probeer. een soort negatieve spiraal dus waar ik niet zomaar uit kom. ik denk er de laatste tijd wel over om naar een psycholoog te gaan.. want ik wil ook niet mijn hele leven alleen zijn.
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_29455090
quote:
op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef neuralnet het volgende:
dat mooie en knappe mensen niet zo snel iemand vinden zal je niet vaak tegen komen. vooral niet als het een vrouw betreft. knappe mensen hebben veel keuze en de kieskeurigheid slijt ook wel naar mate het langer duurt voordat ze iemand krijgen.

... heb je veel mogelijkheden en kansen gehad en kunnen creëren, dan heb je zoveel meer kans om een relatie te krijgen dan wanneer je in een omgeving zonder kansen zat.
deuh, en heel je schrijnend slechte jeugdverhaal kunnen mooie mensen niet getekend zijn voor het leven . en zijn het alleen mannen die gepest worden ik dacht dat het allemaal met de psyche te maken had ?

en, met de jaren word ik alleen maar kieskeuriger, en dat zie ik rondom mij ook zo ... langdurig single (geweest) of niet ...

en een relatie maak je in het heden hoor, niet in het verleden ... of denk je aan vroegere kansen als er een mooie vrouw voor je staat ?
pi_29455136
je maakt een relatie in het heden met kennis en ervaring uit het verleden. zoals al vaker gezegd: heb je dat nooit geleerd, dan kan je het ook niet.
pi_29455142
het is heel menselijk dat je naar redeneringen en gedragingen zoekt om met het gegeven om te gaan. je wilt je immers niet rot voelen dus zoek je naar dingen die het relativeren. misschien wel net als bij mensen die door een ongeluk in een rolstoel belanden, vervolgens met de handicap leren leven en toch een heel goed en prettig leven leiden. maar natuurlijk zouden ze graag weer kunnen lopen. deze mensen verwijt je toch zeker ook niet het bezigen van drogredenen? en ze liegen toch niet als ze zeggen dat ze het goed hebben? zo bekeken is een relatie/sexloze niet te veroordelen al wijkt hij/zij natuurlijk wel af.
het is het veroordelen wat me tegen staat al had ik het wel een beetje verwacht. niemand kent mij immers en ook niemand kent de andere lotgenoten. mensen oordelen te snel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')