als mensen een inhaalslag willen maken, dan moeten ze dat doenquote:op vrijdag 5 augustus 2005 16:58 schreef alicey het volgende:
[..]
survival of the fittest heeft hier in ieder geval niets mee te maken.
dat is heel goed mogelijk, maar dan hoef je er niet zo denigerend over te doen. die mensen kunnen er niks aan doen dat ze een rotjeugd hebben gehad. ik vind het onacceptabel dat je het op deze manier nog eens inwrijft. je bent zeker ook zo'n mannetje die tegen iedereen gaat lopen aanschoppen omdat hij een iets hogere opleiding heeft gehaald?quote:elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
wees er maar trots op dat domheid en rondneuken "the fittest" voorstelt. overigens vermoed ik dat het generaties later alsnog sneuvelt als het aan gaat komen op kennis en slim zijn.quote:too bad voor mensen die spijt hebben van hun afzondering van de rest van de mensen, survival of the fittest, enz enz.
survival of the fittest houdt in dat degene die zich het best aangepast is voor de leefsituatie overleeft. voor mensen gaat survival of the fittest dus eigenlijk in het geheel niet meer op.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:01 schreef averon het volgende:
nee inderdaad niet. dat gaat er vanuit dat de meest geschikt overleeft. en dat is mijn insziens niet de lpf'ende bouwvakker die toevallig chickies kan scoren.
dat valt er eik ook buiten. ik denk wel dat op dit moment brain-power meer bagage voor overleving oplevert in de wereld zoals die nu is dan force-power.quote:denk dat de wereld er een stuk meer aan zou hebben als de wat meer brain-power man zich kan voortplanten. of vrouw natuurlijk.
hoe zie je precies sociaal begaafd? het klinkt namelijk wel een beetje alsof je het ziet als iets waarmee je iemand kunt inpakken, en jezelf anders kunt voordoen dan je bent.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:09 schreef salvad0r het volgende:
[..]
als mensen een inhaalslag willen maken, dan moeten ze dat doen
in plaats daarvan, openen ze topics waarin ze zichzelf voor houden dat het aan hun kieskeurigheid ligt ipv aan hun zwakke sociale vermorgens, want face it, iedereen die een beetje sociaal begaafd is, creeert voor zichzelf kansen bij ladies.
klaar.
simpel.
blijf maar lekker alleen de rest van je leven, darwin heeft het zo gewild.
mee eens.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:11 schreef neuralnet het volgende:
[..]
dat is heel goed mogelijk, maar dan hoef je er niet zo denigerend over te doen.
ik ben het voor het grootste gedeelte niet met je eens, alhoewel er wel een bepaalde kern van waarheid in zit als je'm goed uitlegt.quote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:18 schreef averon het volgende:
dan denk ik dat in de huidige maatschapij, zij die slim zijn beter in staat zullen zijn maatschappelijk te scoren. daarom dus ook beter in staat zullen zijn voor hun kroost te zorgen, waardoor die kids meer kans krijgen te overleven totdat ze vruchtbaar zijn. minder kans op ziekte door betere woningen, minder kans op straat criminal element etc. daarom, dus in my opinion, brains = fitness.
wat een onzinquote:op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef henryhill het volgende:
*kuch*bullshit*kuch*![]()
dit is nl. een vrij bekende mind-trick, om jezelf niet te schuld te hoeven geven dat je geen vriendin hebt gehad. d'r zit namelijk een verschil in "wel genoeg aanbiedingen, maar ik kies ervoor om er niet op in te gaan" en "simpelweg geen aanbiedingen hebben".
natuurlijk is het voor je ego gunstiger om te denken dat je heel selectief bent: immers, dan ligt de fout bij de vrouwen die niet leuk genoeg zijn. en niet bij jou, omdat vrouwen jou niet leuk genoeg zouden vinden.
als je me niet gelooft: let maar op hoe hard je hoofd op hol slaat van de eerste meid die jou echt ziet zitten...
is niet iets van de laatste tijd, hoorquote:op donderdag 4 augustus 2005 17:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja volgens mij wordt ik de laatste tijd meer uitgelachen dan hij, dus zal wel goed met hem gaan![]()
ik denk dat het bij mannen toch een stuk minder voor komtquote:op vrijdag 5 augustus 2005 19:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een onzin
ik ben best moeilijk als het op bedpartners aankomt. ik heb zeker de kans gehad om voor mijn 20ste met jongens het bed te delen, maar ik ging daar simpelweg niet op in, ik voelde me niet genoeg aangetrokken
er waren vriendinnen die met een veel groter gemak het bed wilden delen met een jongen, al waren ze helemaal niet verliefd, dat is hun goed recht uiteraard, maar zo ben ik nu eenmaal niet. en ik ben ervan overtuigd dat er dus ook wel mannen zijn die sex minder evident vinden dan zomaar achter alles wat een gat heeft en interesse toont aan te lopen!
ik bedoel het neutraal omgaan met mensen, op zo'n manier dat zij een objectief beeld van jou kunnen vormen en anderomquote:op vrijdag 5 augustus 2005 17:14 schreef alicey het volgende:
[..]
hoe zie je precies sociaal begaafd? het klinkt namelijk wel een beetje alsof je het ziet als iets waarmee je iemand kunt inpakken, en jezelf anders kunt voordoen dan je bent.
so what?? zoals je zelf al zei:quote:op vrijdag 5 augustus 2005 16:40 schreef salvad0r het volgende:
als je 30 bent en nog nooit in lichaamlijk contact bent geweest met een lady, dan is er gewoon iets mis met je.
kan je lullen wat je wil, proberen goed te praten voor jezelf wat je wil, maar er verandert niets aan het feit dat je een maagdelijk onervaren iemand bent.
ik vind dat niet normaal... denk dat er weinig hoop is op verandering van de situatie voor diegenen.
elke normale jongere komt in aanraking met sex, zo niet, dan heb je gewoon een kutjeugd gehad
quote:op donderdag 4 augustus 2005 00:10 schreef salvad0r het volgende:
[..]
maar eigenlijk boeit het verleden me niet, het gaat om het heden .
dat denk ik nietquote:op vrijdag 5 augustus 2005 20:17 schreef modwire het volgende:
ik denk dat het bij mannen toch een stuk minder voor komt![]()
ik zie anders met name de wat mindere slimme mensen vaker scoren. het is bekend dat mensen die laag geschoold zijn veel eerder beginnen met seks en relaties dan mensen die doorstuderen. om iemand te versieren hoef je niet slim te zijn. je hebt alleen maar een sociaal netwerk nodig waarin je in aanraking komt met potentiële "kandidaten" zodat je het kan leren. heb je dat eenmaal geleerd en kom je daarna nog steeds vaak in aanraking met mensen, dan kan je veel relaties maken zodat je meer kans hebt om je genen door te geven.quote:dan denk ik dat in de huidige maatschapij, zij die slim zijn beter in staat zullen zijn maatschappelijk te scoren.
de geestelijk minderbedeelden hebben gewoon veel meer kans te scoren, van hun soort zijn er veel meer (even er van uitgaand dat je op gelijk niveau zoekt). een vergelijkbare redenering valt op te zetten voor de middelmatig/onaantrekkelijk zijnde mensen. eigenlijk hebben mooie en slimme mensen het maar knap zwaarquote:op vrijdag 5 augustus 2005 22:05 schreef neuralnet het volgende:
[..]
ik zie anders met name de wat mindere slimme mensen vaker scoren. het is bekend dat mensen die laag geschoold zijn veel eerder beginnen met seks en relaties dan mensen die doorstuderen. om iemand te versieren hoef je niet slim te zijn. je hebt alleen maar een sociaal netwerk nodig waarin je in aanraking komt met potentiële "kandidaten" zodat je het kan leren. heb je dat eenmaal geleerd en kom je daarna nog steeds vaak in aanraking met mensen, dan kan je veel relaties maken zodat je meer kans hebt om je genen door te geven.
deuh, en heel je schrijnend slechte jeugdverhaalquote:op vrijdag 5 augustus 2005 22:56 schreef neuralnet het volgende:
dat mooie en knappe mensen niet zo snel iemand vinden zal je niet vaak tegen komen. vooral niet als het een vrouw betreft. knappe mensen hebben veel keuze en de kieskeurigheid slijt ook wel naar mate het langer duurt voordat ze iemand krijgen.
... heb je veel mogelijkheden en kansen gehad en kunnen creëren, dan heb je zoveel meer kans om een relatie te krijgen dan wanneer je in een omgeving zonder kansen zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |