Als je gelezen had kun je zien dat ik niet aan mijn lul ben geopereerdquote:
Ja, heb ik er inmiddels zelf wel overheen geplakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:41 schreef foton het volgende:
Pleistertje?
Wat heb je dan gehad dat je een operatiewond van 1,5 cm in je gezicht hebt?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:39 schreef longinus het volgende:
......aangezien het in het gezicht is.....
Er is een Moedervlek? weggehaald om eventuele kans op huidkanker uit te sluiten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:47 schreef Faat het volgende:
[..]
Wat heb je dan gehad dat je een operatiewond van 1,5 cm in je gezicht hebt?!![]()
Nee, mijn buik is nog heelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:49 schreef Adfundum het volgende:
zolang er maar geen Alien uitkruipt...
Idd. Neppy, die bedoelde ik! Dat andere wist ik niet, maar snap ik geloof ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:44 schreef Tique het volgende:
foton, je bedoelt zeker Nelly, maar dat was omdat een maat van hem in de cel zat!
Dokter zei: uitspoelen met alcohol, wiskey of zo. Maar ik drink alleen maar bierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Ori het volgende:
Zout op gooien. Dan trekt de wond dicht.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Ori het volgende:
Ik heb nog wel een flessie Johnnie staan....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Dokter zei: uitspoelen met alcohol, wiskey of zo. Maar ik drink alleen maar bier![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:51 schreef Ori het volgende:
Lekker, maar dat is 2,5 uur rijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef root1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een flessie Johnnie staan....
Ow, kom jij uit zo'n buurt...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Lekker, maar dat is 2,5 uur rijden![]()
Mischien dwingt het litteken wel respekt af, zeg ik gewoon dat ik gevochten heb![]()
Voor de volgende operatie, dus Johnnie oid. kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Lekker, maar dat is 2,5 uur rijden![]()
Mischien dwingt het litteken wel respekt af, zeg ik gewoon dat ik gevochten heb![]()
Weer een inkoppertje bij de vrouwenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:57 schreef root1980 het volgende:
Ik denk niet dat het respect afdwingt, denk eerder dat het vragen oproept![]()
Het is maar 2 milimeter, maar je schrikt wel als zoiets gebeurt, je gaat er immers van uit dat het dicht is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef Ori het volgende:
Staat het ver open?
Anders moet je het misschien met iets als leukoplast proberen zo dicht mogelijk te houden, een openstaande wond is natuurlijk nooit goed. Zeker niet in je gezicht.
Nee, echt niet, ik zie er niet uitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:02 schreef root1980 het volgende:
FOTO !!!! ?
Jaa! Laten we er een "pimp hier met je mislukte-operatie-wond" topic van maken!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef LangeJan het volgende:![]()
Een sneetje van 1,5 cm? Das niks man. Ik heb 2 maanden terug een pin uit mijn been laten halen, die snee die zij maakte was dik 15 cm. Die sprong dus open terwijl ik nog op de uitslaapruimte lag. Het hoeslaken was helemaal rood. Je druk maken om een sneetje van 1,5cm.. tis maar wat je gewend bent.
Ik maak me wel druk, zoiets mag niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef LangeJan het volgende:![]()
Een sneetje van 1,5 cm? Das niks man. Ik heb 2 maanden terug een pin uit mijn been laten halen, die snee die zij maakte was dik 15 cm. Die sprong dus open terwijl ik nog op de uitslaapruimte lag. Het hoeslaken was helemaal rood. Je druk maken om een sneetje van 1,5cm.. tis maar wat je gewend bent.
Boeien alleen van de wondquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik zie er niet uit![]()
Je wilt me zeker insturen als lelijkste persoon van Nederland![]()
Ja Goed idee!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:06 schreef foton het volgende:
[..]
Jaa! Laten we er een "pimp hier met je mislukte-operatie-wond" topic van maken!!![]()
![]()
Rate My Cut !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef LangeJan het volgende:![]()
Ja, die wond is wel goed genezen, ware het niet dat ik deze maand weer onder het mes moet, omdat de chirurg er een schroef niet uitgehaald had. Onder het motto "Die groeit er vanzelf wel uit"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk, zoiets mag niet gebeuren.
En dat het bij jou gebeurde daar was je immers ook niet blij mee. Hopelijk is het bij jou allemaal goed gekomen en heb je er geen last van.![]()
Mischien is ie wel meer kwijtgeraakt, en loopt ie al maanden naar zijn trouwring te zoekenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:11 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, die wond is wel goed genezen, ware het niet dat ik deze maand weer onder het mes moet, omdat de chirurg er een schroef niet uitgehaald had. Onder het motto "Die groeit er vanzelf wel uit"
Alsof je dan niet een snee van 1,5 cm kut mag vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:03 schreef LangeJan het volgende:![]()
Viel wel mee, maar het jeukt als een gekquote:
foto....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Viel wel mee, maar het jeukt als een gek![]()
Over drie minuten is het morgen hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:53 schreef longinus het volgende:
Morgen misschien een foto, ik heb geen zin om hem weer "uit te pakken".
Morgen middag dan, Mierenneukersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:57 schreef root1980 het volgende:
[..]
Over drie minuten is het morgen he
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef longinus het volgende:
[..]
Morgen middag dan, Mierenneukers![]()
Ik weet bijna zeker dat ik dood ga, kan nog wel een tijdje duren.quote:
Hehe iedereen gaat dood, jij alleen wat eerderquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ik dood ga, kan nog wel een tijdje duren.
Bedankt, denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef root1980 het volgende:
[..]
Hehe iedereen gaat dood, jij alleen wat eerder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |