Altijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:21 schreef Toad het volgende:
Is dit altijd op SBS6, een belspelletje gekoppeld aan een sportprogramma?
ja, idd, wanneer loopt hij nou eens die 6 man achterin bij PSV allemaal voorbij en lobt de bal daarna over Gomes heen de goal in...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:07 schreef D1 het volgende:
Wat voor alternatief zit er voor Harry op de bank...
Ik kan dit niet langer aanzien
Nee, als het even kan is er gewoon een belspelletje ongeacht het programma.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:21 schreef Toad het volgende:
Is dit altijd op SBS6, een belspelletje gekoppeld aan een sportprogramma?
Edward...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lol, die presentator is naar de kapper geweest
zeg dan gewoon dat PSV van bommel mistquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef appelsientje het volgende:
PSV mist gewoon de aansluiten met de 2 spitsen...
Dat wordt niet behandeld..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, als het even kan is er gewoon een belspelletje ongeacht het programma.
Alhoewel, het komt wel vaak voor bij sportwedstrijden en niet bij Actienieuws ofzo.
Daar kunnen ze toch ook wel vragen voor verzinnen. Anders help ik wel even hoor:
Hoeveel mensen zijn vorige week bij een familiedrama omgekomen?
Als hij de bal gewoon even kan vasthouden of bij een AJAXspeler krijgen ben ik ook allang tevredenquote:ja, idd, wanneer loopt hij nou eens die 6 man achterin bij PSV allemaal voorbij en lobt de bal daarna over Gomes heen de goal in...
Vind ik ook, ik vind hem strijdvaardig overkomen, hij komt steeds vaker in de bal en doet het niet slecht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:29 schreef Cheiron het volgende:
en het gezeik op Harry blijf ik niet helemaal terecht vinden, de eerste normale pass op maat moet hij nog krijgen!
Zo lijkt me beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op naar de 2e helft, met hopelijk eens een goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |