Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
tvp.
Zal wel een schijtwedstrijd worden.
Wordt de Arena ook nog is omgedoopt tot de Rinus Michiels stadion?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Waarom staan al die gehandicapten achter het doel?? Zodat ze de harde ballen als eerste kunnen opvangen ofzo?
Ananasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:07 schreef D1 het volgende:
Wat voor alternatief zit er voor Harry op de bank...
Ik kan dit niet langer aanzien
Minder kans op blijvende letselschadequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Waarom staan al die gehandicapten achter het doel?? Zodat ze de harde ballen als eerste kunnen opvangen ofzo?
Doe dat dan maar...quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Minder kans op blijvende letselschade![]()
Boukhari heeft al vaker met een mooi schot de bal in het netje gelegt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
Sinds wanneer kan hij schieten? Mwah ik ben er tevreden mee
Boukhari heeft een goeie linker ja.... dat is zo'n beetje zijn enige wapen. Wel grappig dat mensen dat nu pas opvaltquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:11 schreef D1 het volgende:
[..]
Boukhari heeft al vaker met een mooi schot de bal in het netje gelegt.
Zolang hij er maar niet voor hoeft te sprinten
Pienaar op rechtsbuiten is nooit een succes geweest...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:13 schreef D1 het volgende:
Pienaar speelt tot nu toe ook alles behalve sprankelend...
Wil niet zeggen dat het z'n enige wapen is. Vind dat Boukhari ook een beter spelinzicht heeft dan de gemiddelde ajacied. Heb al een paar mooie passjes van hem gezien...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Boukhari heeft een goeie linker ja.... dat is zo'n beetje zijn enige wapen. Wel grappig dat mensen dat nu pas opvalt
Ajax krijgt de ruimte van PSV, ze creëren er alleen niet veel uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajax redelijk, PSV matigen wel een vermakelijk wedstrijd
Boukhari valt me weer is positief op, die Simons valt me wat tegen (op die actie van net na) Heitinga is ook niet echt fantastisch bezig overigens.
Misschien is het wel een linkermiddenvelder.... zien we dat nu pas ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:16 schreef D1 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het z'n enige wapen is. Vind dat Boukhari ook een beter spelinzicht heeft dan de gemiddelde ajacied. Heb al een paar mooie passjes van hem gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |