Ik wist dat je iets traag bent, maar ik ben wel trots dat je er eindelijk achter bent.quote:
Hierom misschien?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
AHUAHUAHHAUHAUHHAHAHAHA SOOOOO JIJ BENT EGT GRAPPUG!!!!!![]()
...
Het is trouwens helemaal niet bevestigt dat er niks over Rev komt op 16 Sept (TGS 2005). Dusss. Allemaal blijven hopen!![]()
Hoe groot wil je dat ie wordt, een meter bij een meter?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:59 schreef Oksel het volgende:
Achja.
De Rev gaat toch niet zo groot worden als de PS3 of 360..
quote:
Nou, ik denk het niet. Volgens sommige analisten worden er drie keer zoveel revs verkocht dan gamecubes ofzo. Hij gaat het in ieder geval beter doen dan de Cube en dat is eigelijk wel goed genoeg want ik speel sowieso niet zoveel spelletjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:59 schreef Oksel het volgende:
Achja.
De Rev gaat toch niet zo groot worden als de PS3 of 360..
Omdat je geen Console hebt RUZBEEHquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Nou, ik denk het niet. Volgens sommige analisten worden er drie keer zoveel revs verkocht dan gamecubes ofzo. Hij gaat het in ieder geval beter doen dan de Cube en dat is eigelijk wel goed genoeg want ik speel sowieso niet zoveel spelletjes.
Waarom ben jij en Notorious_Roy altijd de gene die er meer moeite hebben dat ik geen Gamecube heb?quote:
DUDE! Jij hebt geen gamecube....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom ben jij en Notorious_Roy altijd de gene die er meer moeite hebben dat ik geen Gamecube heb?We kunnen ook voor de lol ontopic gaan. Het enige Nintendo console dat ik heb overgeslagen is de Cube en die haal ik binnenkort (heb ik nu al zovaak herhaald).
En je hebt hem nog niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
(heb ik nu al zovaak herhaald).
Ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom ben jij en Notorious_Roy altijd de gene die er meer moeite hebben dat ik geen Gamecube heb?We kunnen ook voor de lol ontopic gaan. Het enige Nintendo console dat ik heb overgeslagen is de Cube en die haal ik binnenkort (heb ik nu al zovaak herhaald).
Heb je wel de NES, Virtual Boy, SNES, N64 en alle uitbreidingen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ontopic posten op FOK!, dát zou pas een Revolution zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Mag ik voorstellen om nog alleen over de revolution te posten
Aangezien het de revolution topic is....
Waar wil je het over hebben danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Mag ik voorstellen om nog alleen over de revolution te posten
Aangezien het de revolution topic is....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ontopic posten op FOK!, dát zou pas een Revolution zijn
Dan bloed het topic doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Als er niks bekend is hoef je niets te posten
Dat zou niet zo erg zijn, we kunnen het tegen de tijd dat er wat bekend is wel weer omhoog schoppenquote:
Ze gaan meer zeggen over revolution, jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 7 dagen (woensdag dus) krijg je wat Nintendo shit in Leipzig. Het is heel onwaarschijnlijk dat er wat info over Rev komt maar hopen mag altijd.
quote:02-Aug-2005
Nintendo heeft aangekondigd dat ze op de Leipzig Games Convention in Duitsland meer zullen onthullen over hun next gen console, de Nintendo Revolution.
Op de openings pers dag op woensdag 17 augustus, om half 11 's ochtends, zal Nintendo een persconferentie houden getiteld: 'Expand the Definition of Gaming', die 30 minuten zal.
Niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze gaan meer zeggen over revolution, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |