Ik zou hier best blij mee zijn..quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:55 schreef Tware het volgende:
jeuj! weer een nep controller:
[afbeelding]
Met nu al zoveel neppe controllers zal er heus wel een op de uiteindelijke versie van Nintendo lijken...
Die comments toch altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:38 schreef Xrenity het volgende:
Toch wel visor... ?
/edit
Zo, dat is ook best al oud![]()
nvm
quote:Finally some solid info on the Revolution. Keep up the good work
Over 7 dagen (woensdag dus) krijg je wat Nintendo shit in Leipzig. Het is heel onwaarschijnlijk dat er wat info over Rev komt maar hopen mag altijd.quote:
Ja, I know. Maar of ze iets in Leipzig onthullen? Ik denk/hoop van niet, heb een weddenschap afgesloten van 100 euro daarop.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Over 7 dagen (woensdag dus) krijg je wat Nintendo shit in Leipzig. Het is heel onwaarschijnlijk dat er wat info over Rev komt maar hopen mag altijd.
Ik kwam hem in Japan tegen, na de nodige Saké kwamen wat sappige details los.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal Iwata eens bellen als ie terug is van vakantie. Kijken of ik jullie wat 'inside' information kan geven![]()
quote:Momenteel hebben ze ontwikkelingsproblemen wegens het vroegtijdig sterven van de meeste bugtesters in de nieuwe Doom met een gepensioneerde loodgieter in de hoofdrol
Waar is hij naartoe gegaan? Dan zal ik eens even op mijn "Nintendo woedende menigte hoorn" blazen en die controller gewoon eens gaan ophalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal Iwata eens bellen als ie terug is van vakantie. Kijken of ik jullie wat 'inside' information kan geven![]()
Op de GameShow in Tokyo komt er iig niets over de Revolution (dat stond toch op DS-Gamer.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar of ze iets in Leipzig onthullen? Ik denk/hoop van niet, heb een weddenschap afgesloten van 100 euro daarop.
Oh? Heb ik niet gepost dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op de GameShow in Tokyo komt er iig niets over de Revolution (dat stond toch op DS-Gamer.nl), dus hoop ik dat het in duitsland maar komt dan
Ja reggie was net hier en toen moest ik ff de revo uittesten enzo, en toen pakte hij bier en werd hij keidronken en tpen zijn hij ineens dat ewr niet eens een controller bij de revo zitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
AHUAHUAHHAUHAUHHAHAHAHA SOOOOO JIJ BENT EGT GRAPPUG!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja reggie was net hier en toen moest ik ff de revo uittesten enzo, en toen pakte hij bier en werd hij keidronken en tpen zijn hij ineens dat ewr niet eens een controller bij de revo zit![]()
BLAA BLAA. Mister Negatief. Ga buiten lopen mopperen ofzow.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
AHUAHUAHHAUHAUHHAHAHAHA SOOOOO JIJ BENT EGT GRAPPUG!!!!!![]()
...
Het is trouwens helemaal niet bevestigt dat er niks over Rev komt op 16 Sept (TGS 2005). Dusss. Allemaal blijven hopen!![]()
Nee, jij hebt humorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
AHUAHUAHHAUHAUHHAHAHAHA SOOOOO JIJ BENT EGT GRAPPUG!!!!!![]()
...
Het is trouwens helemaal niet bevestigt dat er niks over Rev komt op 16 Sept (TGS 2005). Dusss. Allemaal blijven hopen!![]()
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:13 schreef Tomasso het volgende:
Moet jij niet in PUB posten eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |