Meldt, al ben ik ook eerstejaarsquote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is hier geen Tilburgse vertegenwoordiging meer? Of moet ik hier gaan discussieren over eerstejaars FHJ onvolkomenheden. Dacht het niet he!
De Telegraaf al doorgebladerd?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:15 schreef jacco het volgende:
Zit nu op windeheim in het T gebouw.
Om nieuws te zoeken wat subjectief is. en laat het nu een dag zijn waarbij er geen subjectief nieuws word gebracht.
Moet ik je even wat van eigen hand sturen...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:15 schreef jacco het volgende:
Zit nu op windeheim in het T gebouw.
Om nieuws te zoeken wat subjectief is. en laat het nu een dag zijn waarbij er geen subjectief nieuws word gebracht.
Och ja.... Nou, ik begon dus, wat zal het geweest zijn, in ne-gen-tien-hon-derrrrd... nog wat, het zal eind jaren '90 geweest zijn.... Ik ga recht doen, moet nog wat theologie ook (geen 1e jaar hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:06 schreef Takje het volgende:
He maar Waxxer, ben je bezig met een groepsopdracht dan?
Ik ga zo bezig met TBH van het derde jaar
Ik zag net bij m'n hoorcollege 2 stukjes van de fp voorbij komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Waxxer het volgende:
Nee maar Telegraaf inderdaad, of de frontpage hier!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik zag net bij m'n hoorcollege 2 stukjes van de fp voorbij komen
Hoi.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zit ook in TIlburg. Eerste jaars. Hoi alle andere die in Tilburg zitten.
eenschquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef Remzz het volgende:
Eerste 2 dagen Zwolle gehad. Ziet er wel leuk uit, leuke groep en leuke lessen tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |