Het mooiste was nog dat het matje ook nog eens geleend was en net uit het plastic kwamquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef Terreros85 het volgende:
Haha...blij dat jullie een toptijd gehad hebben. Ik was ook mee op intro. Niet als kid, maar als Willie. Ik was Willie Leen, die van groepje 13. Waterbed is echt een legendarisch verhaal.
Ja idd die van mij ook 08:12.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
das een goeie iddmijn trein komt nl om kwart over 8 aan... anders half uur eerder
Haha, ik moet nu ook om half zes. Ik ben in Meppel gaan wonen, maar studeer in Utrecht. Lekker handig dus.quote:Op zondag 4 september 2005 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ok mooidan hoef ik niet nog eerder ( moet nu om kwart voor 6
) mn bedje uit
Van mij ook, de trein vanuit het mooie Twente.quote:
Ik post niet, omdat ik niet echt iets zinnigs te zeggen heb. Wat weet ik nou van het eerste jaar.quote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is hier geen Tilburgse vertegenwoordiging meer? Of moet ik hier gaan discussieren over eerstejaars FHJ onvolkomenheden. Dacht het niet he!
Welke klas zit jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vond de intro van Utrecht helemaal top( part 1 dan he
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |