Dan staat er ook nog bij "De Windesheimkaart krijgt u eenmalig", jaja 4 jaar met een stukje papier doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef jacco het volgende:
Wat een gezeik btw met die pas van windesheim, moet je zelf ff zo'n ding in elkaar vouwen. Maak gewoon een mooie plastic creditcard ofzo met je foto erop. Deze is na 2 weekjes in mijn portomonee naar de klote.
@gr8w8: wat is FBW
en weer moet er een foto op, dus kan weer terug naar de fotograaf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef jacco het volgende:
Wat een gezeik btw met die pas van windesheim, moet je zelf ff zo'n ding in elkaar vouwen. Maak gewoon een mooie plastic creditcard ofzo met je foto erop. Deze is na 2 weekjes in mijn portomonee naar de klote.
jaja, hier heb je er één, denk ik dan... ik snap er vrij weinig van eigenlijk maar dat komt ooit nog wel eens goed denk ik. ben gisteren pas teruggekomen van vakantie en er is mij verteld (voor ik ging en de studentenservivebalie heb gebeld) dat je via internet je groep en rooster terug kan vinden maar na alles afgezocht te hebben op die internet en intranet site heb ik mezelf nog nergens gevonden... dus ik ga morgen ochtend maar eens die kant op in de hoop dan iets uit te vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vroeg dan ook naar eerstejaars Tilburg
Okeequote:Op zondag 28 augustus 2005 17:06 schreef Takje het volgende:
Dat zijn papieren boekjes met daarin vaak door leraren zelf geschreven stukjes die betrekking hebben op het moduul dat je volgt. Belangrijkste zijn de moduulblokboekreadersDaarin staat wat er van je verlangt wordt voor bepaalde vakken in het moduulblok. Snappie?
Je krijgt gewoon elk jaar een nieuwe hoor. Maar het is inderdaad een rottige pas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan staat er ook nog bij "De Windesheimkaart krijgt u eenmalig", jaja 4 jaar met een stukje papier doen
je moet hem ook niet altijd bij je hebben, alleen meenemen naar tentamens! ik heb em voor de rest nog nooit ergens hoeven laten zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef jacco het volgende:
Mwoah, dat zal niet zo lang die.... ehhh... dúren. Paar uurtjes ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Sil.As.If het volgende:
![]()
morgen naar Zwolle toe![]()
half één ofzo, heeft iemand enig idee hoe lang dat allemaal duren gaat. roostertje ophalen, readertjes kopen... ik moet voor half 6 weer thuis zijn![]()
![]()
ik moet ook nog 50 minuten met de trein terugquote:Mwoah, dat zal niet zo lang die.... ehhh... dúren. Paar uurtjes ofzo.
Hoezo, heb je glazen muiltjes aan??
hé was idd wel erg gaaf. In welke groep zat jij dan? en 4 dagen en 3 nachten en minder dan 10 uur slaap. Dus ik ben ook wel lichtelijk naar de kloten zeg maarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:06 schreef Remzz het volgende:
Net terug van introductie Waltertje, was echt helemaal super
Ben wel dooodop trouwens.
Groepje 11, groepje 11, groepje 11quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:17 schreef jacco het volgende:
[..]
hé was idd wel erg gaaf. In welke groep zat jij dan? en 4 dagen en 3 nachten en minder dan 10 uur slaap. Dus ik ben ook wel lichtelijk naar de kloten zeg maar
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:50 schreef Sil.As.If het volgende:
![]()
morgen naar Zwolle toe![]()
half één ofzo, heeft iemand enig idee hoe lang dat allemaal duren gaat. roostertje ophalen, readertjes kopen... ik moet voor half 6 weer thuis zijn![]()
![]()
Groepje 4, groepje 4, groepje 4 !!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Groepje 11, groepje 11, groepje 11
Ik was die knakker met dat veldbed naast degene die een waterbed had de laatste nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |