Lijkt mij wel, ik heb me iig aangemeld voor waltertje. Dus gewoon doen en dan zien je het wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
* Remzz Meld voor Zwolle
Nog ff nadenken over intro. Waltertje is leuk he?
ik ook, moet alleen nog ff zien hoe ik met fiets, laptop, tas met spullen voor 4 dagen en een doos boeken in hemelsnaam terug naar huis kom ( moet naar brabantquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor Waltertje zal het wel zien
Ja moet ik idd ook nog zien ja, las dat je een fiets nodig hebt en moet dus ook nog ff bedenken hoe ik aan een fiets kom in Zwollequote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook, moet alleen nog ff zien hoe ik met fiets, laptop, tas met spullen voor 4 dagen en een doos boeken in hemelsnaam terug naar huis kom ( moet naar brabant)
Verwacht er niet te veel van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor Waltertje zal het wel zien
je kunt je fiets toch meenemen in de trein? ff fiets-kaartje kopen.......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:27 schreef Avalanche.. het volgende:
Hm, nog even kijken hoe ik dat gaan doen met die fiets in Zwolle die je bij de introductie nodig hebt. Zijn daar ook makkelijk fietsen te huren?
Ja euh het geld groeit me niet op de rug. Oh wacht, een fiets huren is natuurlijk nog veel duurder, kut.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:07 schreef PetraV het volgende:
[..]
je kunt je fiets toch meenemen in de trein? ff fiets-kaartje kopen.......
Wat kost OV-fiets?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een fiets huren in Zwolle. In dat mailtje van Waltertje stond wel waar dat kan enzo.
ik heb ook nog niets gehad, op de site van de ibg stond dat je die uiterlijk 3 weken voor je studiefinanciering krijgt, krijgt opgestuurd. ( maar dat is nu toch zo'n beetjequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:24 schreef Nilsch het volgende:
Zelfde geldt voor OV-afhaalkaart, terwijl ik me het kan herinneren dat ik vorig jaar al begin augustus zo'n afhaalkaart heb gehad![]()
Ow gelukkig dacht al dat ik de enige was. Dacht ook dat hij zo tegen deze tijd zou moeten komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook nog niets gehad, op de site van de ibg stond dat je die uiterlijk 3 weken voor je studiefinanciering krijgt, krijgt opgestuurd. ( maar dat is nu toch zo'n beetje)
koentjequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:09 schreef koen_pijl het volgende:
Hey little drum girl waar ga jij journalistiek studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |