abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:55:48 #51
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_29600998
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
* Remzz Meld voor Zwolle
Nog ff nadenken over intro. Waltertje is leuk he?
Lijkt mij wel, ik heb me iig aangemeld voor waltertje. Dus gewoon doen en dan zien je het wel.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:05:58 #52
117312 Sil.As.If
life's complex simplicity
pi_29604772
ik heb vandaag mijn boekjes binnen gekregen...

de man die het kwam brengen, was zo bang van onze hond, dat hij de boeken bij de buurvrouw af heeft gegeven... terwijl hij ons in de kamer zag zitten!

wij hebben trouwens een enorm lieve hond, hij blaft alleen als een valse pitbull!
pi_29623958
Ik heb me ook aangemeld voor Waltertje zal het wel zien
pi_29624355
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
ik ook, moet alleen nog ff zien hoe ik met fiets, laptop, tas met spullen voor 4 dagen en een doos boeken in hemelsnaam terug naar huis kom ( moet naar brabant )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_29624381
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik ook, moet alleen nog ff zien hoe ik met fiets, laptop, tas met spullen voor 4 dagen en een doos boeken in hemelsnaam terug naar huis kom ( moet naar brabant )
Ja moet ik idd ook nog zien ja, las dat je een fiets nodig hebt en moet dus ook nog ff bedenken hoe ik aan een fiets kom in Zwolle
pi_29627654
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
Verwacht er niet te veel van.
Paan!
pi_29628140
Hoezo dan niet?
pi_29629037
ik ben op Waltertje introductie 2000 gegaan en het was in een woord SUPER. We spreken er nog wel eens met mekaar over......ik vond het eigenlijk de leukste week van de hele opleiding haha.......
pi_29629094
Ik ga denk ik gewoon een fiets huren in Zwolle. In dat mailtje van Waltertje stond wel waar dat kan enzo.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_29629130
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 22:27 schreef Avalanche.. het volgende:
Hm, nog even kijken hoe ik dat gaan doen met die fiets in Zwolle die je bij de introductie nodig hebt. Zijn daar ook makkelijk fietsen te huren?
je kunt je fiets toch meenemen in de trein? ff fiets-kaartje kopen.......
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:25:54 #61
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_29629697
Heb een vriendin in Zwolle wonen, die gelukkig nog een fiets over had
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_29630256
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:07 schreef PetraV het volgende:

[..]

je kunt je fiets toch meenemen in de trein? ff fiets-kaartje kopen.......
Ja euh het geld groeit me niet op de rug. Oh wacht, een fiets huren is natuurlijk nog veel duurder, kut.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_29632515
6 euro kost een fiets in de trein. Ik geloof dat ik destijds honderd gulden kwijt was om een fiets in Tilburg voor 3 dagen te huren. En de helft was borg.
  maandag 15 augustus 2005 @ 02:24:42 #64
127269 Nilsch
Overal zanikt bagger
pi_29647470
Even een vraagje: zijn de boekenlijsten voor Utrecht al verstuurd? Ik heb namelijk nog niks binnen gehad...

Zelfde geldt voor OV-afhaalkaart, terwijl ik me het kan herinneren dat ik vorig jaar al begin augustus zo'n afhaalkaart heb gehad
Wat ik je brom
pi_29650476
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een fiets huren in Zwolle. In dat mailtje van Waltertje stond wel waar dat kan enzo.
Wat kost OV-fiets?
Een OV-fiets huren kost 2,75 euro per periode van 20 uur. U betaalt 7,50 euro abonnementskosten per jaar.
Kijk voor alle tarieven en toeslagen op de website van OV-fiets www.ovfiets.nl
pi_29650551
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 02:24 schreef Nilsch het volgende:

Zelfde geldt voor OV-afhaalkaart, terwijl ik me het kan herinneren dat ik vorig jaar al begin augustus zo'n afhaalkaart heb gehad
ik heb ook nog niets gehad, op de site van de ibg stond dat je die uiterlijk 3 weken voor je studiefinanciering krijgt, krijgt opgestuurd. ( maar dat is nu toch zo'n beetje )
pi_29650756
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik heb ook nog niets gehad, op de site van de ibg stond dat je die uiterlijk 3 weken voor je studiefinanciering krijgt, krijgt opgestuurd. ( maar dat is nu toch zo'n beetje )
Ow gelukkig dacht al dat ik de enige was. Dacht ook dat hij zo tegen deze tijd zou moeten komen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:08:24 #68
124557 Exel
Z... On Tour
pi_29650810
Wanneer is de "herfstvakantie" in de regio Zwolle?? Wil vast een vakantie boeken, maar weet niet wanneer
FCU
pi_29650817
Ik heb eerst Lowlands en dan de volgende dag meteen introductie kamp in Tilburg! Wie gaat er nog meer naar dta introductiekamp? Kunnen jullie mij wakker houden overdag?
Xbox Live: koenpijl
pi_29650833
Hey little drum girl waar ga jij journalistiek studeren?
pi_29650859
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:09 schreef koen_pijl het volgende:
Hey little drum girl waar ga jij journalistiek studeren?
koentje

in zwolle
pi_29650886
Jammer
pi_29650887
Als er nog Fok!kers zijn die studieboeken voor het eerste jaar journalistiek nog aan moeten schaffen, ik heb nog een stapel eerstejaars boeken liggen (ga nu naar het tweede jaar namelijk ) Ik heb de lijst gezien en er zijn negen boeken die ook dit jaar weer op de lijst staan. Iemand interesse?
Every now and then I feel that my existence is justified!
pi_29650911
Bedankt voor het aanbod Znoopy, maar ik heb de boeken al.
pi_29650948
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef koen_pijl het volgende:
Jammer
jij had toch ingeschrven voor utrecht? ( ben je uigeloot?)
pi_29651133
Nee, ik heb me later in TIlburg ingeschreven. Daar ben ik wel uitgeloot
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:48:29 #77
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_29658578
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef Znoopy het volgende:
Als er nog Fok!kers zijn die studieboeken voor het eerste jaar journalistiek nog aan moeten schaffen, ik heb nog een stapel eerstejaars boeken liggen (ga nu naar het tweede jaar namelijk ) Ik heb de lijst gezien en er zijn negen boeken die ook dit jaar weer op de lijst staan. Iemand interesse?
Ja ik heb misschien wel interesse. Welke boeken zijn het die je nog hebt?
pi_29661181
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:48 schreef Zoot het volgende:

[..]

Ja ik heb misschien wel interesse. Welke boeken zijn het die je nog hebt?
Ik heb mijn hele pakket van vorig jaar nog. De boeken die dit jaar weer op de lijst staan zijn er 9:

• Communicatiekaart van Nederland, Bakker
  • Uit onbetrouwbare bron, de mooiste missers in de media, Dersjant
  • Journalistiek schrijven voor krant en vakblad, Donkers & Willems
  • Media-ethiek, Evers
  • Regeert de leugen?, Hamelink
  • Uitgerekend Europa, Hermans
  • Today's word in context
  • De mensenmaatschappij, de Swaan
    (Dit boek heeft wel een ander ISBN-nummer dan die op jouw lijst staat, het is waarschijnlijk een andere druk, maar de inhoud is waarschijnlijk nog vrijwel hetzelfde)
  • De media-explosie, van Wijk

Let op, het zijn dus de boeken voor De SvJ in Utrecht!
    Ik wil ze graag voor ongeveer 60 %van de origineelprijs verkopen, ze zijn nog in zeer goede staat en bijna niet gebruikt. Dat komt uit op ongeveer 130-135 euro, dat scheelt in totaal dus zo´n 100 euro op wat je kwijt zou zijn voor nieuwe boeken. Als je interesse hebt of wilt overleggen of iets dergelijks mag je me mailen op bullitje@hotmail.com

[ Bericht 1% gewijzigd door Znoopy op 15-08-2005 21:42:25 ]
  • Every now and then I feel that my existence is justified!
      maandag 15 augustus 2005 @ 18:41:33 #79
    102735 Zoot
    12:50, press return..
    pi_29664042
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef Znoopy het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele pakket van vorig jaar nog. De boeken die dit jaar weer op de lijst staan zijn er 9:

• Media-ethiek, Evers
    (Dit boek heeft wel een ander ISBN-nummer dan die op jouw lijst staat, het is waarschijnlijk een andere druk, maar de inhoud is waarschijnlijk nog vrijwel hetzelfde)

Ik wil ze graag voor ongeveer 60 %van de origineelprijs verkopen, ze zijn nog in zeer goede staat en bijna niet gebruikt. Dat komt uit op ongeveer 130-135 euro, dat scheelt in totaal dus zo´n 100 euro op wat je kwijt zou zijn voor nieuwe boeken. Als je interesse hebt of wilt overleggen of iets dergelijks mag je me mailen op bullitje@hotmail.com
  • Helaas, ik heb een iets andere lijst. De enige die uit jouw lijst nog voorkomen zijn: Media-ethiek en Communicatiekaart van Nederland. De rest vind ik niet terug op de lijst van dit jaar (Ik ga trouwens studeren in Tilburg).
    pi_29670551
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 18:41 schreef Zoot het volgende:

[..]

Helaas, ik heb een iets andere lijst. De enige die uit jouw lijst nog voorkomen zijn: Media-ethiek en Communicatiekaart van Nederland. De rest vind ik niet terug op de lijst van dit jaar (Ik ga trouwens studeren in Tilburg).
    Ja, ik had het ook over de lijst in Utrecht, dacht ook dat je die bedoelde Voor mensen die wel naar utrecht gaan, ik biedt dus mijn boeken aan
    pi_29672006
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef Znoopy het volgende:

[..]

• Media-ethiek, Evers

Let op, het zijn dus de boeken voor De SvJ in Utrecht!
  • Sorry lieverd,

Ik denk dat je welhaast te laat bent. Vrijwel alle studenten journalistiek Utrecht hebben hun boeken al besteld via Broese.

Zal diegene tippen als blijkt dat er nog iemand is die nog geen boeken heeft besteld.
    pi_29675851
    Er waren er vorig jaar bij mij in de klas nog vrij veel die hun boeken nog neit hadden, dus wie weet !
    pi_29676191
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 11:08 schreef Exel het volgende:
    Wanneer is de "herfstvakantie" in de regio Zwolle?? Wil vast een vakantie boeken, maar weet niet wanneer
    In mijn eerste jaar zat echt een week herfstvakantie en de andere 2 jaren waren het tentamenweken........je hebt alleen vrij met kerst en in de zomer. Mocht je door een gelukkige tentamenweek-rooster een echte week vrij hebben, heb je mazzel. Maar ik heb in de 4 jaar altijd het boek pas opengeslagen de avond van te voren en nooit een hertentamen gehad.

Een meisje uit mn klas ging in het voorjaar altijd skieen tijdens de eerste week van de nieuwe periode wat een geregel en gedoe als je er mee samen moest werken.......
    pi_29676397
    En wat worden jullie dan eigenlijk?
    pi_29678847
    quote:
    Op maandag 15 augustus 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
    En wat worden jullie dan eigenlijk?
    Steuntrekker. Nee, flauw, sorry mensen!
    Paan!
    pi_29716095
    postbode of zo
    pi_29719503
    Dat wordt mij regelmatig gevraagd als ik mensen interview en ik zeg dat ik die studie doe....

Wat studeer je dan??

Journalistiek.

Oh, en wat kun je dan worden??

pi_29737817
    Ik heb een vraagje.Voor de uitslag van de loting kreeg ik van Windesheim (zwolle) een papier waarin stond dat een laptop verplicht was.Later bij het inschrijvingspakket werd er alleen melding van gemaakt dat je er een zou kunnen nemen.

Kan iemand mij misschien vertellen of dit nu dan wel of niet verplicht is.Heb vanmiddag geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor.Dus als iemand het weet...Alvast bedankt!
    pi_29738733
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 14:36 schreef Waxxer het volgende:
    Dat wordt mij regelmatig gevraagd als ik mensen interview en ik zeg dat ik die studie doe....

Wat studeer je dan??

Journalistiek.

Oh, en wat kun je dan worden??

Putjesschepper.
    pi_29744472
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Kuiz het volgende:
    Ik heb een vraagje.Voor de uitslag van de loting kreeg ik van Windesheim (zwolle) een papier waarin stond dat een laptop verplicht was.Later bij het inschrijvingspakket werd er alleen melding van gemaakt dat je er een zou kunnen nemen.

Kan iemand mij misschien vertellen of dit nu dan wel of niet verplicht is.Heb vanmiddag geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor.Dus als iemand het weet...Alvast bedankt!
    Volgensmij is het verplicht maar ik ben alleen maar afgegaan op de eerste brief...
      donderdag 18 augustus 2005 @ 10:57:41 #91
    117312 Sil.As.If
    life's complex simplicity
    pi_29747193
    Wanneer krijg je eigenlijk bericht om je OV op te halen?
    pi_29748809
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef Sil.As.If het volgende:
    Wanneer krijg je eigenlijk bericht om je OV op te halen?
    Begin september.
    pi_29748989
    Tsjong waar slaat dat op? Hmm het zou kunnen omdat in het eerstejaar alle 13/14 klassen 2 dagen in de week praktijk hebben dat ze te weinig lokalen hebben met pc's dat ze klassen in lokalen met laptop-aansluiting doen........... In mijn 4 jaar heb ik weinig lui met een laptop gezien. Maar ja ik ben er nu een jaar weg.
    pi_29749338
    dat is het volgens mij ook petraV, zoiets hebben ze in ieder geval verteld op de intordag
    pi_29750587
    Laptop is niet verplicht idd, er zijn niet erg veel computers en als je als groot instituut aandringt op een laptop dan maakt dat veel indruk, en als daar gehoor aan wordt gegeven scheelt het de hogeschool weer geld... Niet verplicht, maar wel heel handig. Maar ik zou er mijn laatste geld niet aan uitgeven omdat een opleiding erop aandringt.
      donderdag 18 augustus 2005 @ 13:09:57 #96
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_29750882
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 01:17 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Steuntrekker. Nee, flauw, sorry mensen!
    Maar wel keihard waar...

Hier meldt zich trouwens een aankomende zevendejaars
    pi_29762825
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Takje het volgende:

[..]

Maar wel keihard waar...

Zevende jaars!?!?? Zo zo, dat is een niet gering aantal jaren om in de collegebanken te blijven plakken jongeman!
    Paan!
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:58:08 #98
    127495 evil_eendje
    rat (in opleiding)
    pi_29770683
    En ik had naar drie jaar (HTS, met uitzicht op nog meer jaren) al zoiets van "dit wordt niks"... :\

Ach, een jaar werken is niet...zo...erg... Eigen schuld.
    pi_29780419
    quote:
    Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Takje het volgende:

[..]

Maar wel keihard waar...

Achtste hier.

Ja man. Twee klassemate van me zijn tegenwoordig postbode, een stel andere gozerts hebben een website waarmee ze wan-ho-pig naar werk op zoek zijn. En eentje daarvan zit in de Dokkummer caviahandel.
      vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:11:08 #100
    63177 Takje
    Milf hunter pur sang
    pi_29783747
    Ik ben ook postbode Is een vangnet voor ons allemaal...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')