Lijkt mij wel, ik heb me iig aangemeld voor waltertje. Dus gewoon doen en dan zien je het wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
* Remzz Meld voor Zwolle
Nog ff nadenken over intro. Waltertje is leuk he?
ik ook, moet alleen nog ff zien hoe ik met fiets, laptop, tas met spullen voor 4 dagen en een doos boeken in hemelsnaam terug naar huis kom ( moet naar brabantquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor Waltertje zal het wel zien
Ja moet ik idd ook nog zien ja, las dat je een fiets nodig hebt en moet dus ook nog ff bedenken hoe ik aan een fiets kom in Zwollequote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook, moet alleen nog ff zien hoe ik met fiets, laptop, tas met spullen voor 4 dagen en een doos boeken in hemelsnaam terug naar huis kom ( moet naar brabant)
Verwacht er niet te veel van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
Ik heb me ook aangemeld voor Waltertje zal het wel zien
je kunt je fiets toch meenemen in de trein? ff fiets-kaartje kopen.......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:27 schreef Avalanche.. het volgende:
Hm, nog even kijken hoe ik dat gaan doen met die fiets in Zwolle die je bij de introductie nodig hebt. Zijn daar ook makkelijk fietsen te huren?
Ja euh het geld groeit me niet op de rug. Oh wacht, een fiets huren is natuurlijk nog veel duurder, kut.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:07 schreef PetraV het volgende:
[..]
je kunt je fiets toch meenemen in de trein? ff fiets-kaartje kopen.......
Wat kost OV-fiets?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:06 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een fiets huren in Zwolle. In dat mailtje van Waltertje stond wel waar dat kan enzo.
ik heb ook nog niets gehad, op de site van de ibg stond dat je die uiterlijk 3 weken voor je studiefinanciering krijgt, krijgt opgestuurd. ( maar dat is nu toch zo'n beetjequote:Op maandag 15 augustus 2005 02:24 schreef Nilsch het volgende:
Zelfde geldt voor OV-afhaalkaart, terwijl ik me het kan herinneren dat ik vorig jaar al begin augustus zo'n afhaalkaart heb gehad![]()
Ow gelukkig dacht al dat ik de enige was. Dacht ook dat hij zo tegen deze tijd zou moeten komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook nog niets gehad, op de site van de ibg stond dat je die uiterlijk 3 weken voor je studiefinanciering krijgt, krijgt opgestuurd. ( maar dat is nu toch zo'n beetje)
koentjequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:09 schreef koen_pijl het volgende:
Hey little drum girl waar ga jij journalistiek studeren?
jij had toch ingeschrven voor utrecht? ( ben je uigeloot?)quote:
Ja ik heb misschien wel interesse. Welke boeken zijn het die je nog hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef Znoopy het volgende:
Als er nog Fok!kers zijn die studieboeken voor het eerste jaar journalistiek nog aan moeten schaffen, ik heb nog een stapel eerstejaars boeken liggen (ga nu naar het tweede jaar namelijk) Ik heb de lijst gezien en er zijn negen boeken die ook dit jaar weer op de lijst staan. Iemand interesse?
Ik heb mijn hele pakket van vorig jaar nog. De boeken die dit jaar weer op de lijst staan zijn er 9:quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:48 schreef Zoot het volgende:
[..]
Ja ik heb misschien wel interesse. Welke boeken zijn het die je nog hebt?
Helaas, ik heb een iets andere lijst. De enige die uit jouw lijst nog voorkomen zijn: Media-ethiek en Communicatiekaart van Nederland. De rest vind ik niet terug op de lijst van dit jaar (Ik ga trouwens studeren in Tilburg).quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef Znoopy het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele pakket van vorig jaar nog. De boeken die dit jaar weer op de lijst staan zijn er 9:Communicatiekaart van Nederland, Bakker Uit onbetrouwbare bron, de mooiste missers in de media, Dersjant Journalistiek schrijven voor krant en vakblad, Donkers & Willems Media-ethiek, Evers Regeert de leugen?, Hamelink Uitgerekend Europa, Hermans Today's word in context De mensenmaatschappij, de Swaan
(Dit boek heeft wel een ander ISBN-nummer dan die op jouw lijst staat, het is waarschijnlijk een andere druk, maar de inhoud is waarschijnlijk nog vrijwel hetzelfde)De media-explosie, van Wijk
Ik wil ze graag voor ongeveer 60 %van de origineelprijs verkopen, ze zijn nog in zeer goede staat en bijna niet gebruikt. Dat komt uit op ongeveer 130-135 euro, dat scheelt in totaal dus zo´n 100 euro op wat je kwijt zou zijn voor nieuwe boeken. Als je interesse hebt of wilt overleggen of iets dergelijks mag je me mailen op bullitje@hotmail.com![]()
Ja, ik had het ook over de lijst in Utrecht, dacht ook dat je die bedoeldequote:Op maandag 15 augustus 2005 18:41 schreef Zoot het volgende:
[..]
Helaas, ik heb een iets andere lijst. De enige die uit jouw lijst nog voorkomen zijn: Media-ethiek en Communicatiekaart van Nederland. De rest vind ik niet terug op de lijst van dit jaar (Ik ga trouwens studeren in Tilburg).
Sorry lieverd,quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:59 schreef Znoopy het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele pakket van vorig jaar nog. De boeken die dit jaar weer op de lijst staan zijn er 9:Communicatiekaart van Nederland, Bakker Uit onbetrouwbare bron, de mooiste missers in de media, Dersjant Journalistiek schrijven voor krant en vakblad, Donkers & Willems Media-ethiek, Evers Regeert de leugen?, Hamelink Uitgerekend Europa, Hermans Today's word in context De mensenmaatschappij, de Swaan
(Dit boek heeft wel een ander ISBN-nummer dan die op jouw lijst staat, het is waarschijnlijk een andere druk, maar de inhoud is waarschijnlijk nog vrijwel hetzelfde)De media-explosie, van Wijk
Let op, het zijn dus de boeken voor De SvJ in Utrecht!
Ik wil ze graag voor ongeveer 60 %van de origineelprijs verkopen, ze zijn nog in zeer goede staat en bijna niet gebruikt. Dat komt uit op ongeveer 130-135 euro, dat scheelt in totaal dus zo´n 100 euro op wat je kwijt zou zijn voor nieuwe boeken. Als je interesse hebt of wilt overleggen of iets dergelijks mag je me mailen op bullitje@hotmail.com![]()
In mijn eerste jaar zat echt een week herfstvakantie en de andere 2 jaren waren het tentamenweken........je hebt alleen vrij met kerst en in de zomer. Mocht je door een gelukkige tentamenweek-rooster een echte week vrij hebben, heb je mazzel. Maar ik heb in de 4 jaar altijd het boek pas opengeslagen de avond van te voren en nooit een hertentamen gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:08 schreef Exel het volgende:
Wanneer is de "herfstvakantie" in de regio Zwolle?? Wil vast een vakantie boeken, maar weet niet wanneer![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:36 schreef Waxxer het volgende:
Dat wordt mij regelmatig gevraagd als ik mensen interview en ik zeg dat ik die studie doe....
Wat studeer je dan??
Journalistiek.
Oh, en wat kun je dan worden??
Volgensmij is het verplicht maar ik ben alleen maar afgegaan op de eerste brief...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Kuiz het volgende:
Ik heb een vraagje.Voor de uitslag van de loting kreeg ik van Windesheim (zwolle) een papier waarin stond dat een laptop verplicht was.Later bij het inschrijvingspakket werd er alleen melding van gemaakt dat je er een zou kunnen nemen.
Kan iemand mij misschien vertellen of dit nu dan wel of niet verplicht is.Heb vanmiddag geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor.Dus als iemand het weet...Alvast bedankt!
Begin september.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef Sil.As.If het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk bericht om je OV op te halen?
Maar wel keihard waar...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:17 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Steuntrekker. Nee, flauw, sorry mensen!
Zevende jaars!?!?? Zo zo, dat is een niet gering aantal jaren om in de collegebanken te blijven plakken jongeman!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Takje het volgende:
[..]
Maar wel keihard waar...
Hier meldt zich trouwens een aankomende zevendejaars
Achtste hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef Takje het volgende:
[..]
Maar wel keihard waar...
Hier meldt zich trouwens een aankomende zevendejaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |