Ik zie het net toevallig, en bedacht dat ik in dit topic ook over ISL las... Fontys is dus iig niet de enigequote:Een aantal studenten en medewerkers van Windesheim heeft onlangs een laptop besteld bij ISL. Vandaag werd bekend dat voor ISL het faillissement is uitgesproken (zie ook www.isl.nl of www.pcprojecten.nl).
Op dit moment is voor Windesheim niet duidelijk hoeveel medewerkers en studenten een bestelling hebben lopen bij ISL. Naar verwachting is er aanstaande maandag (26 september 2005) meer bekend over een eventuele doorstart van ISL. Hopelijk is er dan ook meer informatie beschikbaar over de mogelijke gevolgen voor de mensen die een bestelling hebben lopen.
http://www.webwereld.nl/articles/37503quote:Dinsdag 27 september 2005, 13:33 - Het moederbedrijf van Paradigit heeft de failliete ict-dienstverlener ISL Automatisering overgenomen. Eenderde van het personeel verliest zijn baan.
SL Automatisering werd vorige week failliet verklaard na financiële problemen bij moederbedrijf ISL Group.
Investeringsbedrijf P-Hold - de moedermaatschappij van onder meer Paradigit - neemt alle bedrijfsactiviteiten van de ict-dienstverlener over. Dit geldt echter niet voor het personeel; 33 van de 83 werknemers verliezen noodgedwongen hun baan.
P-Hold heeft tevens bekendgemaakt het door ISL ontwikkelde notebookprogramma voor studenten te continueren. Dit betekent dat de studenten die hun notebook al wel hebben betaald, deze alsnog zullen ontvangen.
Tjah, het is een particuliere opleiding dus heel anders dan de hbo's. Als je zoveel geld eraan wil uitgeven kan je het doen maar qua niveau maakt het niet veel uit. Heb zeker niet het gevoel dat ze daar betere lessen krijgen etc. En het is een grote administratieve puinhoop daar...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Johan24 het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Inholland Select Studies? Die bieden ook een opleiding journalistiek aan, maar voor 6000 euro!!
nope ben niet geweest, vond het een beetje onhandig gepland zo midden in de week, en ik zou erna niet meer naar huis kunnen. Vond het wel jammer, als het in een weekend was geweest was ik zeker gegaan, heb al van een aantal mensen gehoord dat het erg gezellig wasquote:Op donderdag 29 september 2005 14:51 schreef Avalanche.. het volgende:
Iemand nog bij de after-intro party van Waltertje geweest in Zwolle? Ik wel. nu ga ik slapen.
Denk je dat ik Katie Melua via school te spreken kreeg?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb vooral tijdens mijn twee stages "beroemdheden" geinterviewd... telt dat ook?
Het was inderdaad geen geweldig type. Alhoewel ik het geen 'niet uitstaan' zou willen noemen geef ik je collega's gelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me afvroeg.. hoe was Bril? Want tijdens mijn stage werkten enkele collega's nauw met hem samen, maar die konden hem vaak niet úitstaan.
Dat dacht ik wel; ik heb echt gelachen in die colleges vorig jaar. Bijkomend voordeel is dat hij duidelijk is en vooral kort van stof!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
We zijn een maand verder. En ik vind het nu leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |