abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 12:35:04 #276
117312 Sil.As.If
life's complex simplicity
pi_30912457
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef Avalanche.. het volgende:
Wat een lol

zondag 25 september 2005 @ 15:14:34 #277
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_30916575
Van 't Windesheim intranet:
quote:
Een aantal studenten en medewerkers van Windesheim heeft onlangs een laptop besteld bij ISL. Vandaag werd bekend dat voor ISL het faillissement is uitgesproken (zie ook www.isl.nl of www.pcprojecten.nl).

Op dit moment is voor Windesheim niet duidelijk hoeveel medewerkers en studenten een bestelling hebben lopen bij ISL. Naar verwachting is er aanstaande maandag (26 september 2005) meer bekend over een eventuele doorstart van ISL. Hopelijk is er dan ook meer informatie beschikbaar over de mogelijke gevolgen voor de mensen die een bestelling hebben lopen.
Ik zie het net toevallig, en bedacht dat ik in dit topic ook over ISL las... Fontys is dus iig niet de enige Voor Windesheim is het imho extra zuur, want 2 jaar geleden konden wij bij het bedrijf Micropoint laptops bestellen, en dat bedrijf ging enige tijd later ook al failliet...
Seriously!?
pi_30965907

Ben ik blij dat ik m'n spullen bij "doorsnee" winkels koop.....
pi_30987591
Ja die FHJ probeert overal op te bezuinigen, dus da van die notebooks is geen verrassing . Maar elk schooltje heeft zijn problemen, zo heeft de UvT een chronisch tekort aan stopcontacten.
pi_30989564
quote:
Dinsdag 27 september 2005, 13:33 - Het moederbedrijf van Paradigit heeft de failliete ict-dienstverlener ISL Automatisering overgenomen. Eenderde van het personeel verliest zijn baan.

SL Automatisering werd vorige week failliet verklaard na financiële problemen bij moederbedrijf ISL Group.

Investeringsbedrijf P-Hold - de moedermaatschappij van onder meer Paradigit - neemt alle bedrijfsactiviteiten van de ict-dienstverlener over. Dit geldt echter niet voor het personeel; 33 van de 83 werknemers verliezen noodgedwongen hun baan.

P-Hold heeft tevens bekendgemaakt het door ISL ontwikkelde notebookprogramma voor studenten te continueren. Dit betekent dat de studenten die hun notebook al wel hebben betaald, deze alsnog zullen ontvangen.
http://www.webwereld.nl/articles/37503

Seriously!?
pi_30990234
gelukkig maar!
pi_31001647
Idd zeg, dan zou je wel een enórme kater hebben gekregen bij de start van je studietijd....
pi_31005225
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Inholland Select Studies? Die bieden ook een opleiding journalistiek aan, maar voor 6000 euro!!
pi_31007853
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Johan24 het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Inholland Select Studies? Die bieden ook een opleiding journalistiek aan, maar voor 6000 euro!!
Tjah, het is een particuliere opleiding dus heel anders dan de hbo's. Als je zoveel geld eraan wil uitgeven kan je het doen maar qua niveau maakt het niet veel uit. Heb zeker niet het gevoel dat ze daar betere lessen krijgen etc. En het is een grote administratieve puinhoop daar...
pi_31008889
@jmax Heb je daar ervaring mee?
pi_31027403
Iemand nog bij de after-intro party van Waltertje geweest in Zwolle? Ik wel. nu ga ik slapen.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_31034170
Ja ik ook... en dat heb ik vandaag op m'n werk (op tijd weggegaan, 3 uur was ik thuis, 6 uur ging de wekker weer) ook de hele dag gevoeld
Seriously!?
pi_31051210
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:51 schreef Avalanche.. het volgende:
Iemand nog bij de after-intro party van Waltertje geweest in Zwolle? Ik wel. nu ga ik slapen.
nope ben niet geweest, vond het een beetje onhandig gepland zo midden in de week, en ik zou erna niet meer naar huis kunnen. Vond het wel jammer, als het in een weekend was geweest was ik zeker gegaan, heb al van een aantal mensen gehoord dat het erg gezellig was
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_31051300
Ben ook niet geweest was gewoon heel onhandig met slapen enzo als je niet in Zwolle woont. Ik hoorde wel dat het erg leuk was geweest
pi_31054515
Ja ik kon gelukkig bij iemand slapen die daar een kamer heeft. Maar het was zeker leuk, ook omdat bijna iedereen dronken was na het piekuur...
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_31094363
Zit nu meer jaar journalistiek te doen en je komt ongetwijfeld beroemde/bekende mensen te spreken. Misschien een leuk idee om ze hier te posten:

Katie Melua

Kamagurka

Piet Goddaer (Ozark Henry)

Terrorismedeskundige Edwin Bakker

Alter Bridge

SP'er Jan de Wit

Actrice/zangeres Patricia Vonne

Theo van Gogh
pi_31097596
Ik heb er eigenlijk maar een die vrij bekend is:

Martin Bril

Verder wel veel woordvoerders e.d., maar niet zo bekend of beroemd. Wij werkten ook veel met regionale en kleine items om te oefenen in het eerste jaar en daarbij kom je niet zo snel met bekendheden in aanraking.
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:50:29 #293
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_31131234
Ik heb vooral tijdens mijn twee stages "beroemdheden" geinterviewd... telt dat ook? Zo uit m'n hoofd kom ik o.a. op Leontien van Moorsel, Jeroen van Inkel, Arend Langenberg, Maria van der Hoeven, Giel Beelen, Michiel Huisman en Hilbrand Nawijn...

Wat ik me afvroeg.. hoe was Bril? Want tijdens mijn stage werkten enkele collega's nauw met hem samen, maar die konden hem vaak niet úitstaan.
Seriously!?
pi_31180204
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb vooral tijdens mijn twee stages "beroemdheden" geinterviewd... telt dat ook?
Denk je dat ik Katie Melua via school te spreken kreeg? No way, dat je zoiets lukt
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:27:11 #295
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31181333
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Quaedvlieg!
Leuk.
We zijn een maand verder. En ik vind het nu leuk
pi_31183167
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me afvroeg.. hoe was Bril? Want tijdens mijn stage werkten enkele collega's nauw met hem samen, maar die konden hem vaak niet úitstaan.
Het was inderdaad geen geweldig type. Alhoewel ik het geen 'niet uitstaan' zou willen noemen geef ik je collega's gelijk.

Het interview was overigens niet zo lang; dat scheelt misschien nog wel. Maar de opzet was dat tien klasgenoten hem interviewden en dat werd allemaal op de band opgenomen, die we later gingen bekijken. Je kon dus ook goed zien hoe hij tegen anderen was. Wat vooral opviel was dat hij het érg leuk vond om door een aantrekkelijk meisje geïnterviewd te worden. Hij maakte complimentjes die echt walgelijk waren aan sommigen, . De heren konden hem niet zo boeien.

Ach, het staat weer leuk op momenten als deze om te zeggen dat ik hem heb geïnterviewd, zelfs al is het een sufkut.
pi_31183192
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

We zijn een maand verder. En ik vind het nu leuk
Dat dacht ik wel; ik heb echt gelachen in die colleges vorig jaar. Bijkomend voordeel is dat hij duidelijk is en vooral kort van stof!
  zondag 9 oktober 2005 @ 20:47:11 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_31316106
Hoi hoi,

Afgelopen mei heb ik mijn studie geneeskunde afgerond (doctoraal) en ik wil graag de medische journalistiek kant op. Iemand tips voor welk traject? Ik denk zelf aan studies bij Forum, maar misschien heeft iemand anders betere suggesties?....
pi_31361616
gewoon een cursus ergens doen
pi_31364277
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
gewoon een cursus ergens doen
Pas maar op: voor je het weet zit ze bij de LOI. De eerste die dat serieus neemt moet ik nog tegenkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')