gaat geloof ik om dezelfde als we via onze school kunnen bestellen, pcprojecten website of niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hele artikel staat in De Journalist van een paar weken terug.
Iets anders: iemand van Tilburg die zo'n notebook via Fontys heeft aangeschaft? Is dat wat?
hou er rekening mee dat de levering daarvan erg vertraagd is ( lees: mensen uit mn klas die hem voor augustus besteld hadden hebben hem nu nog niet allemaal in huis). Ik had geluk dat er voor mij wel een was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja dat bedoel ik. Ik kreeg de brief vandaag terwijl er een datum van mei opstond. Niet erg netjesMaar ik wil een laptop die lang mee kan dus ik denk dat ik die duurdere neem.
Ik bedoel mensen die in Utrecht studeren, woon zelf in Amsterdam. Hoeveelste jaars ben je en bevalt het? Ik vind het een leuke studie maar ik zal geen traan laten als ik volgend jaar afgestudeerd benquote:Op zondag 11 september 2005 12:18 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Ja, hier!Nouja, Utrechter. Ik moet elke dag 4 uur reizen
Ben naarstig op zoek naar een kamer...
vind het wel n gezellig gebouwquote:Op woensdag 21 september 2005 15:23 schreef Waxxer het volgende:
Héél, héél druk.
Journalistiek slokt je op, maakt je eigen met het vak, van de grijze massa die Campus heet naar de onnavolgbaar indrukwekkende oase binnen de muren van gebouw D.![]()
(in Zwolle dan he?)
Nou, ik zal ook geen traan laten als ik afgestudeerd ben! Misschien van vreugde dan... Ik hoop dat het voor mij zo ver mag komen, eerst nog maar eens die propedeuse zien te halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen die in Utrecht studeren, woon zelf in Amsterdam. Hoeveelste jaars ben je en bevalt het? Ik vind het een leuke studie maar ik zal geen traan laten als ik volgend jaar afgestudeerd ben
Haha, daar wen je snel genoeg aan hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het wel n gezellig gebouw![]()
( hoewel ik wel n keer de weg n beetje kwijt ben geweestdoor die trappen die niet overal op dezelfde plek zitten )
Ik moest (in Zwolle) mijn P uiterlijk het derde blok van het tweede jaar gehaald hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou, ik zal ook geen traan laten als ik afgestudeerd ben! Misschien van vreugde dan... Ik hoop dat het voor mij zo ver mag komen, eerst nog maar eens die propedeuse zien te halen.
Hoe is dat in andere plaatsen geregeld met het halen van je P? Ik moet nu in de herfstvakantie nog een vak herkansen van het eerste jaar, dat is de enige kans. Ik vind het nogal een strenge maatregel, al schijnt dit heel normaal te zijn.
quote:Vooruitbetaald geld notebooks kwijt
Fontys-studenten dupe bankroet pc-bedrijf
Vrijdag 23 september 2005 - EINDHOVEN – Duizenden studenten van Fontys Hogescholen en andere hogescholen zijn honderden euro’s kwijt door het faillissement van ISL Groep in Venlo. De firma bood studenten notebooks (schootcomputers) aan tegen gereduceerde prijzen na vooruitbetaling via automatische incasso.
Fontys Hogescholen in Eindhoven maakt studenten in een nieuwsbericht attent op het faillissement van ISL, dat woensdag is uitgesproken door de rechtbank van Roermond. Een woordvoerster zegt dat komende dagen wordt uitgezocht hoeveel studenten zijn gedupeerd.
De curator, mr. J. van den Heuvel, is bezig met een inventarisatie. Hij onderzoekt ook de mogelijkheid van een doorstart van het bedrijf. Vooralsnog weigert hij verdere mededelingen te doen. De leveringen van bestelde en betaalde notebooks zijn tot nader order stopgezet. Een van de gedupeerden is Wouter Wisse uit Eindhoven, die commerciële economie studeert bij Fontys. Volgens hem gaat het om notebooks van 799 en 1149 euro. Studenten waren niet verplicht om van het aanbod gebruik te maken, maar volgens hem ging bijna iedereen erop in.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:53 schreef Zoot het volgende:
Artikel uit het eindhovens dagblad:
[..]
Van hun eigen site.quote:Laatste nieuws update 23-09-05 11.00 uur
1. Doorstart besprekingen
Sinds donderdagmiddag 22 sept j.l. voert de curator gesprekken met overnamekandidaten met het oog op een beoogde doorstart van de ISL Groep. Het streven is erop gericht de besprekingen in het komend weekend af te ronden, waarna duidelijkheid kan worden gegeven omtrent de doorstart.
2. Studenten
Een aantal studenten hebben bestellingen geplaatst bij ISL via universitaire notebook-projecten. Op dit moment is het niet meer mogelijk om bestellingen te plaatsen. De positie van de studenten die reeds een (aan)betaling hebben gedaan en wachten op levering van het notebook, heeft bijzondere aandacht en vormt onderdeel van het overleg in het kader van bovenomschreven overname
maar wel garantie wegquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:52 schreef jacco het volgende:
Gelukkig heb ik ze al binnen, ze zijn bij mij vorige week zaterdag uitgeleverd via de ptt.
Lucky me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |