Hmm dan moet je echt een keer naar Korea gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef avw1982 het volgende:
Ik ken een kerel die Kim heet. Ook niet echt een jongensnaam.
Ik zal het zeggen tegen hem als ik hem weer eens ziet in de kroeg of iemand moet hem tegenkomen in Den Haag.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef 4ureyez_only het volgende:
[..]
Hmm dan moet je echt een keer naar Korea gaan![]()
Cecil voor eem meisje vind ik nog wel een okay naam. Wel uitgeproken als Ceciel/cuhsiel, je snapt m wel.quote:
Ik was pas in een winkel, stond in de rij bij de kassa en voor me stond een moeder met een meisje. Roept ze dat kind "Sterretje kom eens even bij mamma"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn oude buurjongen heet Kommer
en een kennis heet Donald
en een meisje dat Sterre heet...
best stomme namen
Jezus! Wie roept er dan ook "Sterretje!" door een winkelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Roept ze dat kind "Sterretje kom eens even bij mamma"![]()
![]()
Ja gek mens was het hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Jezus! Wie roept er dan ook "Sterretje!" door een winkel. Als je je kind 'Sterre' noemt oke, maar ga het dan zelf niet belachelijk maken.
Purification. Dat spreek je automatisch Engels uit, wat zielig voor je zusje. Puurifiekeesjun.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:28 schreef Gershom het volgende:
Mijn naam is ook wel apart denk ik, maar ik vind hem wel mooi en hij staat wel bij mij...
Ik heet Gershom en mijn zus heet Puri, haar volle naam is Purification.. Maar we komen ook uit Spanje hé, daar heb je andere namen
Dat was meer een bepaalde periode dat kinderen vaak zo genoemd werden, toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef McCarthy het volgende:
merel
maar ze lopen nog steeds vrij rondquote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat was meer een bepaalde periode dat kinderen vaak zo genoemd werden, toch?
Kan, maar Dominique is gewoon een Franse jongensnaamquote:
Hoeveel kinderen hadden die mensen joh? Dat je inspiratie compleet op is.... da's wel ernstigquote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef American_Nightmare het volgende:
of Mike
jaaa we wisten niks dus hebben we maar mike genomen.
Ik heb hem nog nooit gehoord, wel weet ik dat er een plaatsje ongeveer zo heet: Linea de Concepcion.. Maar een naam?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:13 schreef ChrisJX het volgende:
In Spanje heb je toch ook de naam Concepcion?
(denk maar ff aan de pil voor de betekenis)
En dan als Mikel schrijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef ChrisJX het volgende:
Michael is ook zoiets voor als je écht niets anders weet. Maaaaaaaaaaijkul
Yep, tis een naamquote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef Gershom het volgende:
Ik heb hem nog nooit gehoord, wel weet ik dat er een plaatsje ongeveer zo heet: Linea de Concepcion.. Maar een naam?
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Xharlotte het volgende:
Ik zat vroeger in de klas bij een jongen die Boes heette. Arme jongen, werd constant gepest omdat hij gelijkenissen vertoonde met bijbehorende tekenfilm-figuur ('Wie laat zich niet koeioneren? Boes-Boes!) ...
Dan hebben je ouders ook een hekel aan je; als ze je zo noemenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Xharlotte het volgende:
Ik zat vroeger in de klas bij een jongen die Boes heette. Arme jongen, werd constant gepest omdat hij gelijkenissen vertoonde met bijbehorende tekenfilm-figuur ('Wie laat zich niet koeioneren? Boes-Boes!) ...
Misschien is er zo eentje geknapt dan:quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Nepthys het volgende:
Ik las vandaag op teletekst dat Britney Spears haar kind London wil noemen![]()
Ik ga mijn kind Enschede noemen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Vava het volgende:
Je kind de naam van een stad geven vind ik niet zo raar maar London.... dat is toch helemaal geen mooie naam
Neem dan Sydney, Odessa, Florence, Parisofzo
Ga je gangquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:16 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind Enschede noemen.
Idd, dan vraag je er gewoon om, om een homo te krijgen.quote:
Die ouders zijn vast vreemde vogelsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef McCarthy het volgende:
merel
Ik zou me naam echt wel laten veranderen. Of je moet het leuk vinden om je hele leven aan zelfspot te doen om zo je eigen naam te bagetalliseren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:32 schreef Taxi het volgende:
Ik had een medestudent die heette (en zo heet 'ie nog altijd):
Dick Kok.
Op zich niets mis mee, maar toen hij in de USA ging stagelopen was hij in een klap beroemd in het bedrijf!![]()
Ik hoef dit toch niet verder uit te leggen hoop ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |