Kan, maar Dominique is gewoon een Franse jongensnaamquote:
Hoeveel kinderen hadden die mensen joh? Dat je inspiratie compleet op is.... da's wel ernstigquote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef American_Nightmare het volgende:
of Mike
jaaa we wisten niks dus hebben we maar mike genomen.
Ik heb hem nog nooit gehoord, wel weet ik dat er een plaatsje ongeveer zo heet: Linea de Concepcion.. Maar een naam?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:13 schreef ChrisJX het volgende:
In Spanje heb je toch ook de naam Concepcion?
(denk maar ff aan de pil voor de betekenis)
En dan als Mikel schrijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef ChrisJX het volgende:
Michael is ook zoiets voor als je écht niets anders weet. Maaaaaaaaaaijkul
Yep, tis een naamquote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef Gershom het volgende:
Ik heb hem nog nooit gehoord, wel weet ik dat er een plaatsje ongeveer zo heet: Linea de Concepcion.. Maar een naam?
quote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Xharlotte het volgende:
Ik zat vroeger in de klas bij een jongen die Boes heette. Arme jongen, werd constant gepest omdat hij gelijkenissen vertoonde met bijbehorende tekenfilm-figuur ('Wie laat zich niet koeioneren? Boes-Boes!) ...
Dan hebben je ouders ook een hekel aan je; als ze je zo noemenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:37 schreef Xharlotte het volgende:
Ik zat vroeger in de klas bij een jongen die Boes heette. Arme jongen, werd constant gepest omdat hij gelijkenissen vertoonde met bijbehorende tekenfilm-figuur ('Wie laat zich niet koeioneren? Boes-Boes!) ...
Misschien is er zo eentje geknapt dan:quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Nepthys het volgende:
Ik las vandaag op teletekst dat Britney Spears haar kind London wil noemen![]()
Ik ga mijn kind Enschede noemen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Vava het volgende:
Je kind de naam van een stad geven vind ik niet zo raar maar London.... dat is toch helemaal geen mooie naam
Neem dan Sydney, Odessa, Florence, Parisofzo
Ga je gangquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:16 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind Enschede noemen.
Idd, dan vraag je er gewoon om, om een homo te krijgen.quote:
Die ouders zijn vast vreemde vogelsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef McCarthy het volgende:
merel
Ik zou me naam echt wel laten veranderen. Of je moet het leuk vinden om je hele leven aan zelfspot te doen om zo je eigen naam te bagetalliseren.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:32 schreef Taxi het volgende:
Ik had een medestudent die heette (en zo heet 'ie nog altijd):
Dick Kok.
Op zich niets mis mee, maar toen hij in de USA ging stagelopen was hij in een klap beroemd in het bedrijf!![]()
Ik hoef dit toch niet verder uit te leggen hoop ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |