Dat hij had gedacht dat het iemand van zijn eigen leeftijd is, en het dus een tegenvaller is.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dan zie ik liever dat, dan dat IK tegenover een vrouw van 40 sta![]()
Het punt is dat het nogal link kan zijn, om niets te weten van de ander.quote:
je doet het vaker?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:59 schreef Ichi het volgende:
jah dat is wat zo'n actie leuk maakt
er waren niet veel mensen met een rood shirt (1 maar eigenlijk en dat was ik)
dat bedoelde ik niet zozeer, meer 'het ''um laten worden'' van een gesprek, een geslaagde avond met goed gezelschap.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef Ichi het volgende:
nee het ging om het samen zijn om niet alleen naar een film te hoeven gaan
als ik iemand zoek "om um te laten worden" dan ga ik niet een topic openen om willekeurig mensen mee te laten gaan naar de film, zeker niet op fok waar elke persoon zijn profiel fout kan invullen.
Helaas voor je, maar zo werkt het toch wel. Ik woon in R'dam en je plan sprak me wel aan, maar ik wil toch wel eerst iets meer van je weten voor ik tijd en geld ga spenderen aan een persoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:16 schreef Ichi het volgende:
[..]
Neu vind ik van niet, hij zou tof zijn als er iemand meeging zonder te weten wieof wat ik ben.
ik ga ook niet in profielen neuzen ofzo.
en als er niemand mee wilt gaan omdat mijn profiel niet duidelijk genoeg is.
maar dit hoeft geen invloed te hebben op de film die je ziet en de mening die je daarover kunt hebben? ik vind het persoonlijk niet zo'n probleem..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Helaas voor je, maar zo werkt het toch wel. Ik woon in R'dam en je plan sprak me wel aan, maar ik wil toch wel eerst iets meer van je weten voor ik tijd en geld ga spenderen aan een persoon.![]()
Ik bedoel, dadelijk blijk je ineens van hip hop te houden of uit Brabant te komen. Stel je voor zeg.
Je kan je toch wel ergere verschillen voorstellen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef Ichi het volgende:
[..]
maar dit hoeft geen invloed te hebben op de film die je ziet en de mening die je daarover kunt hebben? ik vind het persoonlijk niet zo'n probleem..
ja maar niet in dit topic waar het onderwerp ergens anders over gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:42 schreef 0 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zeggen of je m/v bent en hoe oud je bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |