En dat tijdens ATWTquote:
Ik ook niet.... Maar ik vind ATWT wél leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:08 schreef freiss het volgende:
Alleen de vrouwen zijn daar mooi, maarja, misschien ligt het aan mij, ik hou niet van soaps.
wat heb jij toch met <naam van man>quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ook niet.... Maar ik vind ATWT wél leuk![]()
Craig Montgomery![]()
Joh.... Craig Montgomery is gewoon een géniaal karakter...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met <naam van man>![]()
Jaloers trouwens?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat heb jij toch met <naam van man>![]()
Je was toch met al die sletjes?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh.... Craig Montgomery is gewoon een géniaal karakter...
Hoe hij praat, wat hij zegt, hoe hij kijkt, hoe hij loopt, wat hij doet, hoe hij voorover bukt
Allemaal gewoon:![]()
![]()
Michael Chiklis is gewoon geniaal in The Shield
En Julian McMahon was goed in Charmed
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh.... Craig Montgomery is gewoon een géniaal karakter...
Hoe hij praat, wat hij zegt, hoe hij kijkt, hoe hij loopt, wat hij doet, hoe hij voorover bukt
Allemaal gewoon:![]()
![]()
Michael Chiklis is gewoon geniaal in The Shield
En Julian McMahon was goed in Charmed
misschien istie biquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je was toch met al die sletjes?Of ben je toch homo?
Och...ik en mijn sletjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je was toch met al die sletjes?Of ben je toch homo?
Je mag wel een sletje van mij lenen trouwens, als je wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Och...ik en mijn sletjes![]()
Ik ben geen homo
Maar misschien gaan die mij ook stalkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je mag wel een sletje van mij lenen trouwens, als je wilt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
Ik toon mijn vrouwelijke kant.. hóe geil is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |