Inderdaad.. Maar aan de andere kant kun je die neger weer in elke situatie inpassen naar wens. Dat dan weer wel.quote:
We noemen de neger Bubbaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar aan de andere kant kun je die neger weer in elke situatie inpassen naar wens. Dat dan weer wel.
Een neger associeer ik altijd met Bubbaquote:
Op de een of andere manier begrijp ik dat volledig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een neger associeer ik altijd met Bubba
en een dikke neger: Hubba Bubbaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begrijp ik dat volledig!
dat was een glijbaan bij ons in de buurt vroeger, en de kauwgom natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef het.ismij het volgende:
Doet me ergens aan denken. Maar kan het niet plaatsen.
dat snap ik,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was een glijbaan bij ons in de buurt vroeger, en de kauwgom natuurlijk
Alle negers heten Bubba, jeweettoch!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat snap ik,..
maar de associatie neger<=>bubba.
No spang swa,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alle negers heten Bubba, jeweettoch!
Het lijkt me wel lastig als je als nigga je homies en matties uit elkaar wilt houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alle negers heten Bubba, jeweettoch!
Andere vriendengroep zoeken met allemaal Ali's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me wel lastig als je als nigga je homies en matties uit elkaar wilt houden.
multi-cultureel is dus gewoon het hoognodige keyword hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Andere vriendengroep zoeken met allemaal Ali's.
Oh nee dat is ook niet handig.
Een mix van ali's bubba's en mohamed's moet lukken,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Andere vriendengroep zoeken met allemaal Ali's.
Oh nee dat is ook niet handig.
Ah, gewoon geen namen meer hoeven onthouden. Dat is pas handig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Een mix van ali's bubba's en mohamed's moet lukken,..
Krijgen ze ruzie,.. en maken ze elkaar nog af ook.
Lijkt me welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ah, gewoon geen namen meer hoeven onthouden. Dat is pas handig!
Ik ken ook een hoop vrouwen die je dan meteen bijna op de brandstapel zetten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:51 schreef het.ismij het volgende:
gewoon iedereen gast, mattie maat, swa of weet k het wat noemen
Doe k al met vrouwen
k noem ze allemaal schat of lieverd (vriendinnn dan) scheelt ene hoop onthouden.
Ik kan wat hebben lieverd,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken ook een hoop vrouwen die je dan meteen bijna op de brandstapel zetten.
Kep er eigelijk nooit last van dat ze het erg vinden,..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
En ze behoren zeker ook niet tot je vriendinnen?
Of feministen moeten bij voorbaat al niets van je hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Kep er eigelijk nooit last van dat ze het erg vinden,..
Komt door mijn uitstraling denk k.
Zo lief![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |