Volgens mij is het niet zo tegenstrijdig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:02 schreef espina het volgende:
[..]
De ziekte van mijn vader heeft veel impact op mij en ben er voortdurend ermee bezig. Daarover hoef ik niet veel te zeggen. Ik kan er ook niets van maken dan het is. Het zij zo.
Ik snap de hele situatie van mijn ex niet meer.. Alles is ineens tegenstrijdig..
Die had je misschien ook wel. Maar als je iemand dumpt, dan is ie gewoon je partner niet meer en mag je ook niet verwachten dat hij zich zo gedraagt. Bovendien KAN hij het nu ook niet goed doen. Jij zal een troostende arm interpreteren als aanzet tot lichamelijke intimiteit, want dat is wat jij WIL zien. Dus iemand troosten die hardstikke verliefd op je is maar andersom niet, lijkt me al een hele moeilijke opgave. Laat staan als het dan ook nog es je ex is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef espina het volgende:
Ik dacht dat ik een partner had waarvan ik op hem kon rekenen.
als je maar gelijk krijgt he..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef espina het volgende:
RM-rf en Ripley, jullie slaan de spijker op zijn kop. Ik moet idd verder gaan.. De tijd zal het leren..
waarom moet dat zucht.. vrouwen, of zucht.. mannen er in godsnaam altijd bijgehaald worden, alsof het twee verschillende diersoorten zijn die binnen hun soort een compleet homogene groep zijn ofzoquote:
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:14 schreef Wolkje het volgende:
[..]
waarom moet dat zucht.. vrouwen, of zucht.. mannen er in godsnaam altijd bijgehaald worden, alsof het twee verschillende diersoorten zijn die binnen hun soort een compleet homogene groep zijn ofzo![]()
Jij brengt e.e.a. ietsje subtieler dan mij zie ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat ook, voordat jij de relatie 6 weken terug beeindigde...
Natuurlijk, is het een zware klap als je te horen krijgt dat je vader ernstig ziek is, maar jouw reactie om gelijk terug te willen vallen op je ex, die je 6 weken daarvoor zelf hebt gedumpd, is niet echt slim.. domweg omdat je jezelf daarbij nog kwestbaarder en afhankelijk van iemand die weinig geneigd is nu jou problemen op te vangen stelt ...
90% van je beginpost gaan niet over de ziekte van je vader, maar dat je 'zo graag tegen je ex aan wilt kruipen' en dat je hele leven perfect is, op je ex en je vader na ....
Verder, je geeft aan 300 kiometer te willen verhuizen, naar een plek vlakbij je ex .. ook al geef je aan dat dat niet voor je ex is, toch wilde je hem dat graag meedelen, en lette je sterk op zijn reactie (waarbij ik kan voorstellen dat hij daarvan schrikt ..)
het verwerken van zo'n klap, het horen dat je vader ernstig ziek is, moet je niet doen door jezelf in nog diepere problemen te gaan steken, namelijk opeens 180° draaien wat betreft je ex en die opeens terug willen hebben ....
Voorlopig is je vader wel ernstig ziek, maar er moet verder nog onderzcht worden wat de consequenties zijn, daar kan een zwaar ziektebed voorstaan ... niet echt de slimste tijd om jezelf opeens te gaan werpen op je ex-vriend, voor steun... 'en meer'
nou, jouw happen doet dat wel weer vermoedenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:14 schreef Wolkje het volgende:
[..]
waarom moet dat zucht.. vrouwen, of zucht.. mannen er in godsnaam altijd bijgehaald worden, alsof het twee verschillende diersoorten zijn die binnen hun soort een compleet homogene groep zijn ofzo![]()
Ik geloof niet dat zij haar haar 'gelijk' gaven?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:11 schreef avotar het volgende:
[..]
als je maar gelijk krijgt he..
zucht.. vrouwen..
Ik ben met sommige mede fokkers eens met hun standpunten. Helemaal overtuigd ben ik nog lang niet. Ik vrees dat het nog lang gaat duren en dat kost tijd..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij haar haar 'gelijk' gaven?
Denk je dat hem dat wat kan schelen? Jij wil hem tenslotte terug, maar hij jou beslist niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef espina het volgende:
Ik wil mijn ex niet vergeten, ik wil een speciaal plekje geven. De deur voor hem staat wel open, maar hij verspeeld zo op deze manier wel zijn krediet.
Kan aan mij liggen, maar als ik het zo lees is dat juist zijn bedoeling.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef espina het volgende:
De deur voor hem staat wel open, maar hij verspeeld zo op deze manier wel zijn krediet.
Waarom ben jij zo bang om je ex los te laten?quote:Waarom doen sommige mensen bot en durven het niet recht in het gezicht te zeggen? Waar zijn ze bang voor? Bang voor zichzelf?
Ik kan niet geloven dat jij degene bent die het uit heeft gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef espina het volgende:
[..]
Ik ben met sommige mede fokkers eens met hun standpunten. Helemaal overtuigd ben ik nog lang niet. Ik vrees dat het nog lang gaat duren en dat kost tijd..
Ik wil mijn ex niet vergeten, ik wil een speciaal plekje geven. De deur voor hem staat wel open, maar hij verspeeld zo op deze manier wel zijn krediet. Waarom doen sommige mensen bot en durven het niet recht in het gezicht te zeggen? Waar zijn ze bang voor? Bang voor zichzelf?
welk krediet?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:35 schreef espina het volgende:
[..]
Ik ben met sommige mede fokkers eens met hun standpunten. Helemaal overtuigd ben ik nog lang niet. Ik vrees dat het nog lang gaat duren en dat kost tijd..
Ik wil mijn ex niet vergeten, ik wil een speciaal plekje geven. De deur voor hem staat wel open, maar hij verspeeld zo op deze manier wel zijn krediet. Waarom doen sommige mensen bot en durven het niet recht in het gezicht te zeggen? Waar zijn ze bang voor? Bang voor zichzelf?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:29 schreef espina het volgende:
Waarom houdt hij mij dan aan het lijntje?
Ja meiske, hij houdt je zeker aan het lijntje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:32 schreef espina het volgende:
Er is in een korte tijd gigantisch veel gebeurd.. Mijn leven staat op zijn kop. Sinds eergisteren heb ik te horen gekregen, dat mijn vader kanker heeft. Over tweeenhalve week horen we hoe ver de kanker is uitgezaaid. Ik heb er erg veel moeite mee. Gelukkig heb ik steun van mijn familie en vrienden.
Ik heb dit aan mijn ex vertelt, met wie ik nog goed contact heb. Helaas wil hij mij niet steunen. Is hem ook een goed recht. Het is nu 1.5 maand uit tussen ons. Ik heb er vreselijk veel moeite mee. Nu des te meer hij mij niet wil steunen. Ik moet dit helaas alleen doen met mijn familie. Ik mis mijn ex gigantisch. Hij is kil en zakelijk tegen mij. Toen ik mijn verhaal deed, begon hij ineens over zaken (ik verzorg publiciteit zaken in zijn bedrijf). De wereld draait door.. Dat klopt, maar hij houdt geeneens rekening mee met mijn gevoelens. Hij is een egoïst en dat zei hij zelf ook.
Ik weet dat ik hem met rust moet laten en we zien wel over een lange tijd hoe het verder ontwikkelt. Maar ik begin ondanks ik nog verliefd ben en nog veel van hem houdt, grip te verliezen op het alles. Alles gaat voor de wind, werk, studie, sport, vriendschappen behalve met m'n ex en mijn vader. Ik begin mijn ex te haten.. Ik wil dat niet, maar toch gebeurd het. Ik krijg een slechte herinnering van hem ipv van een leuke dierbare herinnering. Het zegt idd veel over hem hoe hij nu doet.
Ik mag volgens hem niet meer hopen.. Ik mag mijn mening niet weergeven en hoef niet alles te verantwoorden. Nee, zijn wil is wet en daarmee basta. Hoe hij dingen ziet, is het vervolgens zo voor hem. Hij praat met niemand over zijn gevoelens, hij is een workalcoholic, hij vindt dat ik continu verander van mening etc. Ik ben onlangs weer van opleiding veranderd na goede gesprekken waarvan ik inzag dat het toch niets voor mij is. Liever nu dan een jaar laterHij vindt mij nog steeds wispelturig en dat doet vreselijk veel pijn. Ik wil het hem vertellen maar dat mag niet van hem. Waarom voel ik mij zo vreselijk verdrietig over dit alles? Ik ga over een jaar verhuizen richting het mooie zeeuws vlaanderen om daar op kamers te wonen. Hij weet inmiddels mijn plannen.. Hij woont ook in zeeuws vlaanderen (we hebben samengewoond) en hij schrok ervan.
Logisch, want dan ben ik ineens dichtbij ipv 300 km verderop. Ik doe het niet alleen voor hem, maar omdat ik zeeland een hele mooie provincie vind. Zeeuws Vlaanderen heeft mijn hart gestolen.
Ik wil hem zo graag terug ondanks hoe hij nu doet. Ik vind het alleen niet eerlijk dat hij gemeen doet over het veranderen, ik maak bewuste keuzes. Ik weet van mezelf dat ik een lieve meid ben en soms wel te lief. Ik geef mij graag ergens aan over. Ik vraag mij alleen af hoe het goed komt.. Ik neem afstand en eventjes geen contact, omdat ik er vreselijk veel moeite en verdriet heb (om hem en om mijn vader). Ik hoop dat er hij gaat nadenken als de hectische zomermaanden voorbij zijn.
Ik weet het niet meer... Ik wil hem niet kwijt.. Hij weet dat ik ontzettend gek op hem ben, alles voor hem doe.. Maar wederzijds is het blijkbaar niet meer doordat ie mij niet wilt steunen. Ik vraag mij echt hard af of zijn liefde voor mij wel oprecht is geweest. Ben ik ineens als een stuk prularia in de prullenbak geworpen? Als ik over hem praat is dat nog steeds met veel liefde..
*zucht... Ik vind het zo moeilijk. Ik wil hem zo graag zien, knuffelen, tegen hem aanliggen en een aai over mijn bolletje.. En horen dat het goed komt... Met mijn vader komt het hopelijk goed. Ik bid en steek elke avond een kaarsje aan.
Laat maar; volgens mij heeft dit helemaal geen zin en WIL espina het helemaal niet inzien.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
[..]
Ja meiske, hij houdt je zeker aan het lijntje.![]()
Uhm.......... jij belt HEM hoor!! Hij zegt dat ie je niet wil en je niet wil steunen! Welk deel daarvan snap je niet??????????quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:29 schreef espina het volgende:
Waarom houdt hij mij dan aan het lijntje?
ik vraag me af zo onderhand of vader wel kanker heeft, eerlijk gezegd......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Laat maar; volgens mij heeft dit helemaal geen zin en WIL espina het helemaal niet inzien.
Beetje aandacht trekken enzo
idd..... daar begon ik ook aan te denken, maar tis moeilijk daar over te oordelen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vraag me af zo onderhand of vader wel kanker heeft, eerlijk gezegd......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |