Ja, ik heb wel een beetje een klotekarma, inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef Megumi het volgende:
Is gewoon pech. Maar wel vervelend of je karma deugt niet.
Nou, ik wilde het wat zuiniger aan gaan doen, deze maand, en ons konijn dreigde het ook al te begeven, deze week, wat ook weer ¤60,- kostte... dus wat dat betreft hàdden die apparaten het van mij wel mogen blijven doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:29 schreef QyRoZ het volgende:
Zeker net op het moment dat je ze nodig hebt en geen geld hebt voor vervanging?
Da'sniet duur voor bij de dierenarts. Ik had mijn kat zijn gebroken heup laten fixen voor 250 euro en een maand later liep ie weg. Hij zal mij wel gekoppeld hebben aan zijn ongeluk terwijl ik niet eens thuis was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, ik wilde het wat zuiniger aan gaan doen, deze maand, en ons konijn dreigde het ook al te begeven, deze week, wat ook weer ¤60,- kostte... dus wat dat betreft hàdden die apparaten het van mij wel mogen blijven doen
V.
quote:Jongens ik maak zo'n spannende week door, ik mag maar liefst drie nieuwe
luxe huishoudelijke apparaten in één keer aanschaffen!
Dat scheelt me mooi twee
keer rijden naar de electroboer!
![]()
Ik benzo blij hoi hoi
, nou kusjes,
V.
hiermee wordt het bewezen dat jij WEL kunt schrijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef kikkerlikker het volgende:
verbal mischien ben jij gewoon veeeeeel te negatief waardoor der te veel elketrone door je stop contacten komen en dat darom al je aparaten naar de klote gaan probeer is was positiever te doen ga bloemetjes schildere schrijf een leif gedigt en herschrijf je openings post bijvoorbeeld zo
[..]
En leer jij eens Nederlands.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef kikkerlikker het volgende:
verbal mischien ben jij gewoon veeeeeel te negatief waardoor der te veel elketrone door je stop contacten komen en dat darom al je aparaten naar de klote gaan probeer is was positiever te doen ga bloemetjes schildere schrijf een leif gedigt en herschrijf je openings post bijvoorbeeld zo
[..]
Als ik een recensie zoek door een randdebiel, mail ik je wel, okee?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:53 schreef BMW_Master het volgende:
onzinnige OP
Niet meer dan een loser die een stijve leuter krijgt van moffenauto'squote:zoek je weer aandacht?
V.quote:B.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:39 schreef Klonk het volgende:
het kan nog erger:
stap 1: dingen gaan kapot, net als bij Verbal bij voorkeur allemaal tegelijk, bij ons een wasmachine, wasdroger en een vrieskast, allemaal spul uit onze studententijd dus een jaar of 15 oud
stap 2: je koopt allemaal nieuw spul
stap 3: je zet het de nieuwe spullen neer waar het oude spul ook stond, in de kelder.
stap 4: 1 enorme regenbui en een volgelopen kelder
stap 5: je gaat weer naar stap 2
leg mij eens uit wat het verband is tussen moffenwagens en aandacht zoeken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik een recensie zoek door een randdebiel, mail ik je wel, okee?
[..]
Niet meer dan een loser die een stijve leuter krijgt van moffenauto's
[..]
V.
Beste Verbal,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik een recensie zoek door een randdebiel, mail ik je wel, okee?
[..]
Niet meer dan een loser die een stijve leuter krijgt van moffenauto's
[..]
V.
Onhandigheid?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:22 schreef Verbal het volgende:
Ik heb echt zo'n week waarin zowel de Senseo Crema, als de waterkoker, als de citruspers ermee kappen, dan wel stierlijk vervelend doen en haperen dan wel lekken
[..]
Lik mijn lul maar. Leg mij eerst maar eens uit wat er aandacht zoeken is aan het openen van een topic met de vraag waarom zoveel dingen tegelijk het begeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:30 schreef BMW_Master het volgende:
leg mij eens uit wat het verband is tussen moffenwagens en aandacht zoeken?
Zoals ik al zei: als ik zit te wachten op een recensie van een talentloze schijtemmer die zelfs bij de Jostiband nog zou worden geweigerd neem ik wel contact met je op.quote:man, stop maar mee met jouw mislukte flames. Want dit schiet niet echt op.
Iemand die zelf posts plaatst die met de beste wil van de wereld nog niet zullen worden opgenomen in de handleiding van My First Flame kan beter een poging wagen kleutertjes te pesten in de zandbak. En zelfs daar wens ik je succes mee, want ze zullen het je niet al te makkelijk maken, als ik dat kwaliteitsloze gedrein van je bekijk. En als je dat niet aandurft, en in jouw geval kan ik het mij voorstellen, kun je natuurlijk altijd gewoon een uurtje op de linkerbaan van de A10 gaan liggen (zorg je wel een beetje voor een goede spreiding?).quote:zelfs je kinderen zullen nog steeds mee gepest worden vanwege jouw aanndachtstrekkerij dmv hondsberoerde flames!
Geachte veldmuis,quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Beste Verbal,
Is dat de V van Volkswagen?
Groetjes,
veldmuis
Word van Office?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geachte veldmuis,
nee, dat is niet de 'V' van Volkswagen. Zoals eenieder weet word 'Volkswagen' afgekort met 'VW'.
Ik ben daar gewoon niet tragisch genoeg voor
V.
Nee, zoals iedereen weet wordt Word geschreven met een hoofdletter, en wordt 'wordt' in bepaalde gevallen geschreven met 'dt'quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Word van Office?
Groetjes,
veldmuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |