Dan heb je die verhalen kennelijk niet goed gelezen, want ik kneedown nooit, maar dan ook nooit zomaar in een willekeurige bocht. Het enige wat me gelukt is is op een klaverblad en op een rotonde. En op het klaverblad was mét stepje van voor tot achter tegen de grond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al een wildcard voor in de MotoGP Youssef?![]()
Man man man wat kan jij uit je nek lullen, net 3 maanden zn rijbewijs en dan denken dat je dan beter een bocht doorgaat met je knietje aan de grond
Probeer eerst eens een bocht fatsoenlijk door te gaan met je voeten OP de stepjes
[quote]
Wat ben jij een prachtig voorbeeld van overmoedigheid zeg...
Toen ik het een keer aanbood wilde je niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer gaan we keertje rijden dan?
Post eens een full pic, want ik denk nu dat het de vorige eigenaar is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben niet anti-kneedown, want heb het vaak zat gedaanZie avatar
![]()
![]()
zie:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef vetprob het volgende:
Trouwens, wat wordt het nou FCDB?
Dus laten we zeggen dat het voor 90% vast staat... alleen nog maar ff bellen en de agenda's naast elkaar leggen als die instructeur terug is van vakantie (ben al een beetje wezen rondneuzen..)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat het toch gewoon ga doen...
Goede keuze uiteraardquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef FCDB het volgende:
Dus laten we zeggen dat het voor 90% vast staat... alleen nog maar ff bellen en de agenda's naast elkaar leggen als die instructeur terug is van vakantie (ben al een beetje wezen rondneuzen..)
Eerst rijbewijs halen en meer dan genoeg ervaring op doen... daarna pas de relschopper uithangen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef vetprob het volgende:
[..]
Goede keuze uiteraard![]()
Misschien zien we je nog wel een keer rellen in Fok!MC![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:03 schreef FCDB het volgende:
[sub]ps.
Geweldig als er 2 zitten te "ruzien" in jouw topic...Je ziet door de bomen het bos niet meer... en een echte toevoegende waarde is ver te zoeken...
Maar toch wel intressant om te lezen hoe motorrijders met elkaar in discussie gaan..
![]()
Ook goedemorgen. Waar pimp ik mee dan? Heb ik gezegd dat ik het ben? Vind het een mooie foto van de vorige eigenaar. Die nam ik als avatar, so what?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:37 schreef Makster het volgende:
Zelfs hier de huillie uithangen en pimpen met en avatar die niet van jou is, triest![]()
De MC weet wel waar het over gaat![]()
Laatste woorden die ik er aan vuil ga maken.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. Waar pimp ik mee dan? Heb ik gezegd dat ik het ben? Vind het een mooie foto van de vorige eigenaar. Die nam ik als avatar, so what?
En hoezo huillie, mijn motor kan tenminste rijden![]()
Ey en niet teveel ouwehoeren he, weet waar je huis woont
Chef, lees nou eerst eens het topic voor je commentaar gaat geven..... er was niets aan de hand tot die Marokkaan zich er weer mee ging bemoeien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Laatste woorden die ik er aan vuil ga maken.....
Waarom is er in elk topic waar jij post geouwehoerAls je iedereen nou gewoon is zou negeren dan zullen hun dat ook doen en zijn we er vanaf
![]()
![]()
Waarom kijk je altijd mij gelijk aan als er ''geouwehoer'' ergens is terwijl ik helemaal niet de veroorzaker ben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:20 schreef vetprob het volgende:
[..]
Veel geschreeuw weinig wol, simpel: je doet het dan verkeerd![]()
![]()
En zoals jij beschrijft is het inderdaad onzin. Maar dan moet je ook geen foto pakken van iemand die er als een aap naasthangt maar iemand die grondspeling creëert om bijvoorbeeld te voorkomen dat de stepjes te hard de grond raken.
bladiebla
Je had ook gewoon het kunnen negeren, zoals je zelf zeiquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:37 schreef Makster het volgende:
Zelfs hier de huillie uithangen en pimpen met en avatar die niet van jou is, triest![]()
De MC weet wel waar het over gaat![]()
KickeH motorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor 2500 euro rijd je zo een 25Kw bandit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik betaal 180 euro per jaar voor WA+ diefstal.
Ja, ik betaalde het eerste jaar 160 euro, maar toen ik onderuit was gegaan en mn schade vergoed heb gekregen ging ik ongeveer 180 betalen, kan ook 185 zijnquote:
Bij Levobquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:47 schreef vetprob het volgende:
Welke verzekeringsmaatschappij is dat dan? Ik heb hem bij de Univé verzekerd, maar dit moest allemaal snel gebeuren. Voor het volgende jaar toch maar eens wat verder kijken
Je hebt gewoon gezegd dat je een hert/konijn heb aangereden?![]()
Nee, het was een kat ofzoquote:Je hebt gewoon gezegd dat je een hert/konijn heb aangereden?![]()
Vorig jaar kreeg iedereen die zijn verzekering bij de KNMV onderbracht sowiezo het eerste jaar 70% korting.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:47 schreef vetprob het volgende:
Welke verzekeringsmaatschappij is dat dan? Ik heb hem bij de Univé verzekerd, maar dit moest allemaal snel gebeuren. Voor het volgende jaar toch maar eens wat verder kijken
Ik vind dat echt reuze meevallen hoor! Als je ziet wat ik 2 jaar geleden al voor alleen WA voor scooter kwijt wasquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Correctie, trede 12:
[afbeelding]
Brakke webcamshot
185,43 dus voor WA+ diefstal (en schade aan eigen motor bij aanrijding veroorzaakt door een dier)
Een motorrijder die heeft moeten zwoegen voor zijn papiertje, en zijn fel begeerde motor zal gemiddeld gezien ook iets voorzichtiger en doordachter met zijn spullen zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:45 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik vind dat echt reuze meevallen hoor! Als je ziet wat ik 2 jaar geleden al voor alleen WA voor scooter kwijt was
Normaal word je schade aan de motor ook niet vergoed bij een WA+ verzekering. Maar toen ik de polisvoorwaarden zat te lezen zag ik dat de schade WEL vergoed wordt als je schade hebt opgelopen door het gevolg van een dierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |