hij juist meer waard met 25kwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:06 schreef FCDB het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je je 25kw gaat inruilen bij een dealer dat ie iets minder waard is als dat ie ongelimiteerd is? Of zijn er helemaal geen struikelblokken als je hem gaat inruilen?
waarom dat dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
hij juist meer waard met 25kw
Maar lessers wel.... waar gebeurd verhaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:13 schreef Geqxon het volgende:
Je remt toch niet in de bocht!
quote:
Maar hoe komt het dan dat je er bijna niet vanaf kan komen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat ze zeldzaam zijn en omdat een 25kw kitje geld kost
Je raakt gewoon sowieso je motor moeilijk kwijt volgens mij. Of je moet toevallig net iemand hebben die erg graag wil motor rijden en dat ding kostte wat het kost mee wil nemen. (zoals degene waarvan ik mijn motor heb gekocht en mijn broertjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:25 schreef FCDB het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat je er bijna niet vanaf kan komen?
(ergens gelezen)
Te weinig vraag vanwege <21jaar?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:32 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het verschil zit hem meer in de schade aan de motor zelf als er wat zou gebeuren.. De R1 heeft meteen de dagwaarde aan kapschade..De CR500 kan er alleen maar mooier van worden
![]()
![]()
Das een behoorlijke kostenpost jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar 200 euro? Ik had laatst gebeld voor een Honda SLR650 om te bouwen, en dat koste 700 euroVandaar dat ik het niet echt lonend vind, want dan kun je beter een 25kw motor kopen, en deze na 2 jaar inruilen voor een ongelimiteerde
omg, dan ben je echt een noobquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar lessers wel.... waar gebeurd verhaal
Tsjah, als je fijn hard de bocht doordrukt wil er nog wel eens een auto voor je rijden die zich wel aan de snelheid houdt. Dan komt ie nogal snel dichterbijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
omg, dan ben je echt een noobAls je de bocht niet haalt gewoon die motor flink platdrukken
Ghehe.... tja, vrouw hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
omg, dan ben je echt een noobAls je de bocht niet haalt gewoon die motor flink platdrukken
Sja, dan zou ik ook remmenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:57 schreef vetprob het volgende:
[..]
Tsjah, als je fijn hard de bocht doordrukt wil er nog wel eens een auto voor je rijden die zich wel aan de snelheid houdt. Dan komt ie nogal snel dichterbij
Gewoon doordrukken, kun je er vast onderdoor![]()
Mjah, wat moet ik daar nou op zeggen. Met de zware motor met veel rubber aan de grond had ik iig geen problemen. Alles behalve levensgevaarlijk. Maar met de brommer durf ik hetzelfde ook niet te doen hoor.quote:
Dat spreekt voor zich...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:24 schreef vetprob het volgende:
Overigens om ontopic te gaan. Je moet even kijken hoe lang je er over doet voor je je rijbewijs hebt. Als je er 6 maandenover doet en pas ook in september wil beginnen ben je natuurlijk bijna van je 25kW leeftijd af en zou ik het niet doen.
Begin je nu en wil je snel je rijbewijs halen zou ik het gewoon doen.
Rijdt jij 25kw dan? Heb het gevoel van niet.. 25kw leek mij eerst ook echt niks, maar dat valt heel erg mee hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:48 schreef BadEend19 het volgende:
Ik zou wachten 25 kw schiet inderdaad niet op!
Andersom tochquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rijdt jij 25kw dan? Heb het gevoel van niet.. 25kw leek mij eerst ook echt niks, maar dat valt heel erg mee hoor
Ik rijd geen 25 kw omdat je dan uitkomt bij bij rs125 of cagiva mito en anders bij een motor vanaf 2000 ofzo (die te duur is voor mij)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Rijdt jij 25kw dan? Heb het gevoel van niet.. 25kw leek mij eerst ook echt niks, maar dat valt heel erg mee hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |