nee maar jij zal ze vast wel zien met je hooggevoeligheidquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef livelived het volgende:
je snapt de tegenstrijdigheden in je eigen post?![]()
in je post voel in een flink stuk frustratie (als hsp'er zie ik dat snel in een post). weet je zelf waar die frustratie vandaan komt?quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
niks hoor. ik vind dit topic gewoon lachwekkenden als ik dit zo lees dan is hooggevoeligheid gewoon een benaming die josti's krijgen die snel gaan janken en tegen weinig dingen bestand zijn van het dagelijkse leven
![]()
quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef alicey het volgende:
[..]
in je post voel in een flink stuk frustratie (als hsp'er zie ik dat snel in een post). weet je zelf waar die frustratie vandaan komt?
bij emotionaliteit betrek je wat er gebeurt op jezelf, en ben je dus vooral met jezelf bezig.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dat moet je me even uitleggen: waarom is emotioneel egoitischer dan hooggevoeligheid?
ja uit mijn jeugd enzo, traumatische dingen weet jequote:op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef alicey het volgende:
in je post voel in een flink stuk frustratie (als hsp'er zie ik dat snel in een post). weet je zelf waar die frustratie vandaan komt?
freud zou zeggen dat je waarschijnlijk door je ouders geslagen bent omdat je je emoties niet mocht uiten.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ja uit mijn jeugd enzo, traumatische dingen weet jeben zeer gefrustreert nu. niet gering !
![]()
het is ook menselijk om te twijfelen aan een test als deze een negatieve score geeft.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:46 schreef 0 het volgende:
misschien dat die test gewoon onzin is, maar als ik naar die vragen kijk dan gaat het vooral om het labiel zijn. er is maar 1 vraag over inlevingsvermogen.
doet eens vertellen waarom!quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:50 schreef yamyam het volgende:
ikke ben ook hoog sensitief. nou, dat had ik zo ook wel kunnen bedenken.
ik had ook wel op (bijna) alle vragen ja kunnen beantwoorden, maar daar voel ik me nu te stoer voorquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef livelived het volgende:
[..]
het is ook menselijk om te twijfelen aan een test als deze een negatieve score geeft.![]()
ik zei toch dat ik meer van de wereld begrijp. snap je nu wat ik bedoel? dat is helemaal niet negatief bedoeld ten opzichte van jou want ongevoelige personen zijn voor sommige taken ook nodig.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef #ANONIEM het volgende:
nee maar jij zal ze vast wel zien met je hooggevoeligheid![]()
wil jij dan geen hsp'er zijn? dan kan je goed dingen aanvoelen enzo, beter dan de gemiddelde mensquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef 0 het volgende:
ik had ook wel op (bijna) alle vragen ja kunnen beantwoorden, maar daar voel ik me nu te stoer voor
dan wordt de test nogal zinloos, me dunkt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef 0 het volgende:
ik had ook wel op (bijna) alle vragen ja kunnen beantwoorden, maar daar voel ik me nu te stoer voor
rekening houden met de ander vs rekening houden met jezelfquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
dat moet je me even uitleggen: waarom is emotioneel egoitischer dan hooggevoeligheid?
ik ga wel uit dit topic want heb niet eens zin meer om op dit soort posts te reagerenquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef livelived het volgende:
ik zei toch dat ik meer van de wereld begrijp. snap je nu wat ik bedoel? dat is helemaal niet negatief bedoeld ten opzichte van jou want ongevoelige personen zijn voor sommige taken ook nodig.
labiel zijn is in de praktijk niet handig. je kunt beter af en toe tegen jezelf zeggen dat je je niet moet aanstellen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wil jij dan geen hsp'er zijn? dan kan je goed dingen aanvoelen enzo, beter dan de gemiddelde mensdenk je eens in wat een mogelijkheden, je kan dan net zo zijn als livede enzo
dan moet je wel wat van je stoerheid inleveren maar kijk eens wat je ervoor terug krijgt !
niet goed of slecht. handig en heel soms vermoeiend maar het zeker waardquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:51 schreef logician het volgende:
waarschijnlijk bent u hoog sensitief.. is dat goed of slecht?
weer iemand die denkt dat labiliteit hetzelfde is als hsp..quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef 0 het volgende:
[..]
labiel zijn is in de praktijk niet handig. je kunt beter af en toe tegen jezelf zeggen dat je je niet moet aanstellen.
sorry dat ik je in je eer heb aangestast.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef #ANONIEM het volgende:
ik ga wel uit dit topic want heb niet eens zin meer om op dit soort posts te reageren![]()
je hebt hem gekwetst, zie je dat niet?quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef livelived het volgende:
[..]
sorry dat ik je in je eer heb aangestast.het leven gaat niet altijd over rozen
![]()
stoerheid is een vorm van meelopen, me dunkt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:56 schreef #ANONIEM het volgende:
dan moet je wel wat van je stoerheid inleveren maar kijk eens wat je ervoor terug krijgt !
zelfmedelijden is niet altijd goed op de lange duur.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef 0 het volgende:
je hebt hem gekwetst, zie je dat niet?
ongevoelige lullo.
het is een kwestie van eten en gegeten worden. jij wordt liever opgegeten.quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef livelived het volgende:
[..]
stoerheid is een vorm van meelopen, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |