misschien wel.. maar dat neemt niet weg dat ik het echt heb.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef jumparound het volgende:
[..]
ik denk dat dat voor de meeste mensen geld
ik ben erg verlegen.quote:zeg dat het erg besmettelijk is dan!
het is al jaren de mode om een drie- of vierletterafkortingsafwijking te hebben.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
waarom zou iemand in hemelsnaam willen denken dat ie hsp heeft? is dat zo bijzonder dan? ben je dan meer ofzo?
dat doe je met pep-middelen ookquote:op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef alicey het volgende:
[..]
je neemt dingen wel beter en scherper waar.
waarom reageer je meteen op die manier? ben je misschien ook hoog-gevoelig? ik zou die test even doen, misschien ben je ook wel hoog gevoelig.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
welja, generaliseer maar een beetje![]()
de meesten best wel ja.quote:volgens hooggevoelige personen zijn gewone mensen dus maar ongevoelig...lekker is dat.
da's dan wel weer waar.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef karboenkeltje het volgende:
[..]
het is al jaren de mode om een drie- of vierletterafkortingsafwijking te hebben.
v2tje iemand??quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef jumparound het volgende:
[..]
dat doe je met pep-middelen ook
als hsp'er heb je dat permanent, maar eigenlijk is dat helemaal niet makkelijk, want vaak wordt het ook allemaal teveel.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef jumparound het volgende:
[..]
dat doe je met pep-middelen ook
ligt er maar net aan waarmee je vergelijk natuurlijkquote:op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef alicey het volgende:
[..]
waarom reageer je meteen op die manier? ben je misschien ook hoog-gevoelig? ik zou die test even doen, misschien ben je ook wel hoog gevoelig.
[..]
de meesten best wel ja.
ik heb een mooie drieletterafkorting, maar ik vind het wel genoeg als ik die zelf weet.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
da's dan wel weer waar.
ik hoor nergens bij volgens mij. heb niet eens last van pms![]()
maar een mug blijft niets in verhouding tot een olifant.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:30 schreef jumparound het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waarmee je vergelijk natuurlijk
als olifant zou je ook denken dat muggen klein zijn... maar er zijn ook vette muggen
stomme vergelijking dus alicey
veel blowen danquote:op woensdag 3 augustus 2005 13:29 schreef alicey het volgende:
[..]
als hsp'er heb je dat permanent, maar eigenlijk is dat helemaal niet makkelijk, want vaak wordt het ook allemaal teveel.
precies, dat is mijn puntquote:op woensdag 3 augustus 2005 13:31 schreef alicey het volgende:
[..]
maar een mug blijft niets in verhouding tot een olifant.
ali-c. (oh damn, dat zijn er 4)quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:30 schreef alicey het volgende:
[..]
ik heb een mooie drieletterafkorting, maar ik vind het wel genoeg als ik die zelf weet.
oh, hsp is natuurlijk mijn tweede drieletterafkorting die wel iedereen mag weten.
doe eens niet zo hooggevoeligquote:
volgens de test ben ik niet hooggevoelig, maar mag ik het wel zijn, want ik heb 2 of meer vragen met ja beantwoord.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:28 schreef alicey het volgende:
[..]
waarom reageer je meteen op die manier? ben je misschien ook hoog-gevoelig? ik zou die test even doen, misschien ben je ook wel hoog gevoelig.
dat idee heb ik ook wel ja. van die butjes die sociaal een wrak zijn maar hun interieur heel fijn hebben ingericht (anders hebben ze niks te doen) en een keer na een slag tijdens een gevecht veel pijn hebben gehad en veel psychische schade zichzelf maar zo gaan betitelenquote:op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef ripley het volgende:
ik ben nogal allergisch voor dat gelul over hsp. het heeft er voor mij erg de schijn van dat mensen die vroeger gewoon labiele mutsen genoemd werden tegenwoordig het bijna als een pre zien en zeggen dat ze "hoog-sensitief" zijn.
ben je dan toch hooggevoelig, schaapje?quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef het_fokschaap het volgende:
is hypochondrie ook een symptoom van hsp ?
het is vooral goed voor jezelf als je dat weet, dan weet je welke therapie je moet hebben, en kun je op die manier leren hoe je met alles om moet gaan.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
volgens de test ben ik niet hooggevoelig, maar mag ik het wel zijn, want ik heb 2 of meer vragen met ja beantwoord.
maar nee, voor mij hoeft het niet hoor...of ben ik dan beter als ik dat wel ben?
eerder andersom.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef het_fokschaap het volgende:
is hypochondrie ook een symptoom van hsp ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |