abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29386293
hooggevoelige personen ervaren prikkels uit de omgeving anders dan anderen en voelen meer dan de gemiddelde mens voelt. deze mensen worden hsp'ers genoemd en maken deel uit van ongeveer 15-20 procent van de bevolking. hsp'ers reageren bijv. veel gevoeliger op geuren, geluiden, gebeurtenissen enz.

maak hier de test: http://194.109.129.70/show/id=9791/frameid=2675/langid=240

uitslag: waarschijnlijk bent u hoog sensitief.
4
pi_29386361
ik niet. geen test voor nodig ook.
pi_29386395
staat dit soort flauwekul tegenwoordig niet meer in de viva/flair oid?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_29386413
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef lurf_doctor het volgende:
staat dit soort flauwekul tegenwoordig niet meer in de viva/flair oid?
nee
4
pi_29386416
verbaast me niets.
pi_29386455
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef dementor het volgende:
verbaast me niets.
én dement
4
pi_29386463
uitslag: idem, waarschijnlijk bent u hoog sensitief. de vragen worden ook niet echt wetenschappelijk gesteld of zo, met dubbele ontkenningen en al. bovendien kun je sommige vragen niet eens echt beantwoorden. dat begint al bij vraag 1: 'ik ben me bewust van subtiele signalen in mijn omgeving'. hoe kun je dat nou weten als je die signalen niet oppakt! misschien gaat de helft wel compleet langs je heen! niet erg relevant allemaal dus...
pi_29386466
waarom denk je dat ik gevoelig ben?! je kent me geen eens kutwijf!

al die mensen die me altijd moeten hebben..! boehoehoehoe!!

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_29386475
het zijn allemaal nogal open deur vragen.
pi_29386488
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef alicey het volgende:
het zijn allemaal nogal open deur vragen.
je moet ze wel eerlijk beantwoorden..
pi_29386489
ik heb de test wel gedaan , maar vond het maar een idiote libelle test, alsof een paar van die doorzichtige vragen moeten duidelijk maken wat je toch al wist .
maar afijn...........

waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord
pi_29386522
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:38 schreef minos111 het volgende:
uitslag: idem, waarschijnlijk bent u hoog sensitief. de vragen worden ook niet echt wetenschappelijk gesteld of zo, met dubbele ontkenningen en al. bovendien kun je sommige vragen niet eens echt beantwoorden. dat begint al bij vraag 1: 'ik ben me bewust van subtiele signalen in mijn omgeving'. hoe kun je dat nou weten als je die signalen niet oppakt! misschien gaat de helft wel compleet langs je heen! niet erg relevant allemaal dus...
in psychologie magazine stond daar wél een fatsoenlijk testje met 50 vragen over en daar kreeg je punten van 0-10. ik scoorde 8.9 dus ergens klopt het wel
4
pi_29386529
het resultaat laat zich dan ook raden:
quote:
waarschijnlijk bent u hoog sensitief. maar eerlijk gezegd is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. het is raadzaam om eens wat meer te lezen over hooggevoelige personen. herkent u zich sterk in de verhalen? boeken over hsp kunnen u helpen uzelf beter te begrijpen en zullen u leren te floreren in de niet-zo-gevoelige hedendaagse wereld.

ik ben iets gevoeliger dan anderen misschien, maar hoog-sensitief beschouw ik mezelf niet. ik kan best normaal functioneren.
pi_29386539
jezus, welke mongool heeft die test in elkaar gedraait? die vraagstelling is echt te slecht voor woorden.
pi_29386558
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef dementor het volgende:

[..]

je moet ze wel eerlijk beantwoorden..
bijna alles is een "ja", want de vraagstelling is ook van "ik kan" of "het gebeurt wel eens dat"... ik heb er maar een stuk of 4-5 op "nee".
pi_29386584
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef justjunior het volgende:
jezus, welke mongool heeft die test in elkaar gedraait? die vraagstelling is echt te slecht voor woorden.
hier kun je kijken http://www.psychologiemagazine.nl/psychologie/show
4
pi_29386611
mijn ex-stagedocent heeft mij een hsp complex aangepraat.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29386617
als je gewoon overal ja op antwoord, ben je al hoog sensitief. nou fijn, vind je t gek dat er zoveel mensen *denken* dat ze hsp zijn
pi_29386635
ik ben niet hooggevoelig :s ok...wat zij willen
pi_29386641
overigens dacht ik dat de test in het tijdschrift hetzelfde zou zijn als die op internet
4
pi_29386681
waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord. toch is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
pi_29386709
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon. u hebt minder dan veertien vragen met ?ja? beantwoord. toch is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
kortom, ze willen iedereen een hsp complex aanpraten, zodat iedereen haar literatuur gaat lezen.
pi_29386713
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:44 schreef p-etr-a het volgende:
als u slechts één of twee vragen met ?ja? heeft beantwoord, maar ze zijn wel heel erg op u van toepassing, dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.

waarvoor maken ze dan überhaupt een test?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:47:06 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29386758
quote:
dan staat u ook in uw recht om uzelf hoog sensitief te noemen.
bweh, wat een formulering
Vampire Romance O+
pi_29386771
ach ja ik ben waarschijnlijk ook wel hoog sensitief. ik voel het altijd meteen als iemand me aanraakt. ook mijn andere zintuigen zijn goed ontwikkeld.

ze heeft waarschijnlijk gelijk!
pi_29386786
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:47 schreef mouseover het volgende:

[..]

bweh, wat een formulering
jippie, ik ben hoogsensitief! en jij lekker niet!

pi_29386797
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:45 schreef biancavia het volgende:

[..]

waarvoor maken ze dan überhaupt een test?
geld.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:49:29 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29386831
waarschijnlijk bent u hoog sensitief. maar eerlijk gezegd is geen enkele psychologische test zo betrouwbaar dat je je leven erop zou moeten baseren. het is raadzaam om eens wat meer te lezen over hooggevoelige personen. herkent u zich sterk in de verhalen? boeken over hsp kunnen u helpen uzelf beter te begrijpen en zullen u leren te floreren in de niet-zo-gevoelige hedendaagse wereld.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:53:45 #29
17729 SP
I hate my interests
pi_29386962
hoe kan je zelf nou beoordelen of je subtiele hints opvangt? als je het niet kan weet je dat niet en als je dat wel kan weet je niet dat ze subtiel zijn. wat een subjectieve vragen, bepaald niet wetenschappelijk. meer voor de viva/flair/bobo
pi_29386964
er staat bij mij dat ik ijskoud ben
pi_29386978
slechte test
pi_29386990
er staat een heel arsenaal aan testen..

de test 'kan ik testen maken' is zeker niet gemaakt door degene die de test gemaakt heeft... :/
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_29387000
yeah, ik ben een ongevoelige klootzak die nergens op reageerd

lompe kuttest met alleen maar inkopvragen....volgende keer een test waar we wel wat aan hebben graag.
wie het kleine niet eert is ambitieus
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:12:38 #34
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_29387485
niet, volgens die test ook niet trouwens. vraagstelling is inderdaad nogal brak: mn zusje zou die test gemaakt kunnen hebben
Maar toch niet helemaal.
pi_29387588
waarschijnlijk bent u geen hooggevoelig persoon.
pi_29387707
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef -strawberry- het volgende:
jaja, dat komt rauw op je dak, hè!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:21:47 #37
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29387742

Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  FOK!fossiel woensdag 3 augustus 2005 @ 12:23:25 #38
8443 cptmarco
it's captain...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:25:20 #39
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29387839
uitslag

met die vragen kan je bijna alleen maar hoog senitief zijn. zodra je wordt beïnvloedt door je omgeveing ben je volgens deze test hoog sensitief
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:25:50 #40
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_29387852
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef sp het volgende:
hoe kan je zelf nou beoordelen of je subtiele hints opvangt? als je het niet kan weet je dat niet en als je dat wel kan weet je niet dat ze subtiel zijn. wat een subjectieve vragen, bepaald niet wetenschappelijk. meer voor de viva/flair/bobo
ik vang voortdurend signalen op die mij vertellen dat het merendeel de signalen die ik opvang niet heeft opgevangen.
...dass wir fliegen.
pi_29387855
wat boeit het nou? de een is nou eenmaal gevoeliger dan de ander, klaar, einde verhaal. het enige wat zo'n test bereikt is dat mensen weet ik hoeveel geld naar een therapeut brengen omdat er een label op ze geplakt wordt en ze dat eng vinden.

je gaat toch ook niet in therapie omdat je uitslag van nikkel krijgt? kan je ook een test voor doen hoor :):)
overigens: ik bedoel niks evils over therapie, kan bijzonder nuttig zijn, maar je moet het allemaal wel in de juiste context plaatsen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:26:43 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29387877
waarschijnlijk-ben-ik-een-botte-klootzak-die-eigelijk-uit-deze-topics-weg-moet-blijven-maar-toch-nog-even-wil-melden: trap er niet in! deze tests zijn totale bullshit!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  FOK!fossiel woensdag 3 augustus 2005 @ 12:29:23 #43
8443 cptmarco
it's captain...
pi_29387946
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 12:26 schreef jumparound het volgende:
waarschijnlijk-ben-ik-een-botte-klootzak-die-eigelijk-uit-deze-topics-weg-moet-blijven-maar-toch-nog-even-wil-melden: trap er niet in! deze tests zijn totale bullshit!
he, pas je wel op... blijkbaar ben ik hoog sensitief....
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:29:27 #44
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_29387949
het spijt me, ik vind het een baggertest met suggestieve vragen.

maar ik ben dan ook niet hooggevoelig, wellicht ligt het daar aan...?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_29387953
waarschijnlijk bent u een eikel..
Deal with it; rock 'n roll
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:29:55 #46
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_29387961
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 12:29 schreef cptmarco het volgende:

[..]

he, pas je wel op... blijkbaar ben ik hoog sensitief....
pas maar op... anders ga jij je zo ook hoogsensitief voelen

j/k
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_29388013

weten we dat ook weer
Iedereen is uniek, behalve ik.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:32:53 #48
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_29388033
quote:
op woensdag 3 augustus 2005 12:29 schreef duvel het volgende:
het spijt me, ik vind het een baggertest met suggestieve vragen.

maar ik ben dan ook niet hooggevoelig, wellicht ligt het daar aan...?
nee, hoor... het is een "baggertest".
...dass wir fliegen.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:33:16 #49
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_29388042
mijn tranen
zeggen me
dat ik je woorden
begrijp

jouw ogen
dat je mij
nooit begrijpt

ehh, niet van mij, maar slaat wel op mij
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:41:35 #50
69852 marcom2
Lekkerder dan lekker :D
pi_29388252
wilt u meer weten over hooggevoeligheid? in het aprilnummer van psychologie magazine vindt u twee recensies. plusabonnes kunnen bovendien mailen met auteur marian van den beuken. meer informatie vindt u op de homepage.

kortom, ik zou ongevoelig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')