Jij bent te simpel om tegen te rellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:
Anders krijg je bij deze een tegoedbon voor een avondje rellen en afzeiken tegen mij. Ok?
och ik ben 40, ik vind jou echt niet te oud hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:44 schreef Reese het volgende:
* Reese is 24![]()
Helaas gaat het feest dus niet door....
Want?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:44 schreef Reese het volgende:
* Reese is 24![]()
Helaas gaat het feest dus niet door....
ja, jij!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
Zijn er nog mensen jarig vandaag?
Toffe TTquote:
Goed punt, je bent me veel te oud nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:32 schreef Reese het volgende:
Omdat.. nou, eh..BE me onder valse voorwendselen deze meet inloodst. Geen 23 maar 24 enzo. Dus party is over, concludeerde ik. De rest klopt overigens wel.![]()
Zoiets?
Idem dito. Sinds een uurtje of twee heb ik het gevoel dat jij ook niet meer tot de jonge goden behoortquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed punt, je bent me veel te oud nu.
Nee, de tienerjaren liggen nu ver achter mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Idem dito. Sinds een uurtje of twee heb ik het gevoel dat jij ook niet meer tot de jonge goden behoort
verkapte felicitatiepost
Feli Svenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, de tienerjaren liggen nu ver achter mij.
quote:
Ik probeer Henny Huisman na te doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:10 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik had jouw felicitatiepost niet hier verwacht
!!!
Daar kom ik hoe dan ook niet onderuitquote:
Dan staan we quitte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:11 schreef Skaai het volgende:
Ik trakteer je op de meet wel op een biertje Sven.
eentje maar??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:11 schreef Skaai het volgende:
Ik trakteer je op de meet wel op een biertje Sven.
Nee, rustig aan, komt goed..quote:
ik heb nu al dorstquote:
Wij hebben net nieuw getapt uit onze echte tapquote:
ik heb ook net getapt uit een bierblikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wij hebben net nieuw getapt uit onze echte tap
Kom dan maar hier tappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb ook net getapt uit een bierblik![]()
dat is mij te ver, ik ga trouwens nooit naar belgiequote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:16 schreef laffer het volgende:
[..]
dat is mij te ver, ik ga trouwens nooit naar belgie![]()
maar lieve schat, dan ben je dus overledenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
- ik zit voor het eerst in maanden op zaterdag thuis in plaats van in de kroeg
- ik ben gestopt met roken
- ik heb geen bier in huis
- ik ben geen 23, zelfs geen 24
en nu
22 mag ook hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
- ik zit voor het eerst in maanden op zaterdag thuis in plaats van in de kroeg
- ik ben gestopt met roken
- ik heb geen bier in huis
- ik ben geen 23, zelfs geen 24
en nu
je mag ook vingerverf gebruikenquote:
Ik ben mezelf inmiddels aan het reanimeren met een halve fles Wodka-grapefruit die ik achterin mijn koelkast vondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
maar lieve schat, dan ben je dus overleden![]()
Wie, ik ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef k_i_m het volgende:
Rukken?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben mezelf inmiddels aan het reanimeren met een halve fles Wodka-grapefruit die ik achterin mijn koelkast vond![]()
Ja ik weet het ook niet hoor. Ik ga zo nog wel de deur uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wie, ik ?Of moet ik zeggen: ik? wie?
is goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:27 schreef k_i_m het volgende:
Rukken?
Ik ruk niemand vanavond, zoveel is zeker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor. Ik ga zo nog wel de deur uit.
Man, een deurbel is er niks bij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:32 schreef laffer het volgende:
[..]
is goed![]()
jij hebt toch wel een grote kittelaar hè, anders kan ik je ook niet rukken![]()
Oke, ik trakteer mezelf ook wel op een paar biertjes.quote:
tuurlijk, ik ben zelf 18 en dan is iedereen oud voor mequote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben zelf 18 en dan is iedereen oud voor me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |